استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار (۳ مزیت استفاده از GPS)

استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار

استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار

استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار و کسانی که تازه گواهی نامه ی خود را دریافت کرده اند می تواند بسیار مفید واقع شود. این رانندگان می توانند فرزند شما و یا رانندگانی که تازه در شرکت شما استخدام شده و دارای تجربه ی زیادی نیستند باشند. فرزندان ممکن است واکنش خوبی نسبت به استفاده از جی پی اس به دلیل قابلیت مکان یابی آن نشان دهند و فرض کنند که نیت والدین حفظ امنیت آن ها نیست و دلیل دیگری برای استفاده از جی پی اس دارند که این موضوع با گذشت زمان خود به خود حل می شود و کم کم متوجه دلیل نگرانی های والدین شده و آن ها را درک می کنند. رانندگان تازه کاری که قرار است در یک شرکت بزرگ کار کنند، استفاده از جی پی اس می تواند کمک بسیاری برای آن ها باشد. کمک به مسیر یابی بهتر تا زمان آشنایی آن ها با بهترین مسیر های موجود، کمک به رانندگی ایمن، دوری از رفتار های پر خطر و نهادینه شدن عادات خوب رانندگی در آن ها چند نمونه از ویژگی هایی می باشد که با کمک جی پی اس می توان به راحتی به آن ها دست یافت. هم چنین برای پسر یا دختر شما که به تازگی گواهینامه خود را دریافت کرده است، می تواند در همین ابتدا به کسب عادت های خوب منجر شود که این موضوع برای پدر و مادر ها اهمیت ویژه ای دارد. رفتار های مخاطره آمیز رانندگی بخصوص از طرف رانندگان تازه کار ممکن است به خسارات غیر قابل جبران مالی و جانی منجر شوند. حتی می توان از مسیر هایی عبور کرد که در آن ها ترافیک نباشد زیرا برای رانندگان تازه کار موضوع ترافیک ممکن است بسیار آزار دهنده و خسته کننده باشد. استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار می تواند باعث جلوگیری و به حداقل رسیدن خسارات چه برای شرکت ها و والدین، آرامش خاطر و کاهش استرس خانواده ها و با رانندگی ایمن رانندگان شما باعث شهرت شرکت شما در این زمینه شود.

استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار
استفاده از جی پی اس برای آسوده خاطر بودن

فرض کنید بتوانید موقعیت فعلی وسیله نقلیه خود را در هر لحظه مشاهده کنید و هم چنین بتوانید محدوده ای را برای آن تعیین کنید که در صورت خارج شدن وسیله ی نقلیه از آن منطقه به صورت خودکار برای شما هشداری به صورت پیامک ارسال شود حتی اگر در حال مشاهده ی وسیله ی نقلیه خود نباشید، بتوانید در هر لحظه ی خواستید از سرعت وسیله ی نقلیه ی خود مطلع شوید و نیز بتوانید حد سرعتی را برای وسیله ی نقلیه ی خود معیّن کنید و در صورت عبور سرعت وسیله ی نقلیه شما از حد تعیین شده توسط یک پیامک به شما هشدار داده و از آن مطلع شوید، این موارد به آسوده خاطر بودن شما از رانندگی ایمن و امنیت فرزند و یا رانندگان خود کمک شایانی می کند.
با خبر ها و صحنه های ناگواری که هر روزه در اخبار و شبکه های اجتماعی با آن ها مواجه می شویم و خساراتی که این تصادفات به وجود آورده اند، این آرامش خاطر بسیار با ارزش تر می شود.
فرزند و رانندگان تازه کار نیز با انجام ندادن رفتار های پر خطر و رانندگی ایمن، این فرصت را دارند تا خودشان را به شما ثابت کنند و باعث جلب اعتماد شما شوند.

کمک در موقعیت های اضطراری
کمک در موقعیت های اضطراری

استفاده از جی پی اس برای رانندگاه تازه کار می تواند در موارد اضطراری به کمک رانندگان بیاید. این موضوع که رانندگان تازه کار دارای تجربه کمتری نسبت به این مشکلات می باشند به اهمیت این موضوع می افزاید. رانندگان جدید ممکن است با مسیر ها آشنا نباشند و منطقه ها را به خوبی نشناسند. دستگاه جی پی اس می تواند در صورت گم شدن راننده و یا بروز حادثه یا تصادف به رانندگان کمک زیادی بکنند. با استفاده از این دستگاه شخص می تواند از مکان دقیق خود اطلاع یابد و بتواند به مسیر درست بازگشته و یا در صورت بروز حادثه مکان خود را به افراد در شرکت و یا اورژانس اطلاع دهد. اشخاص در شرکت نیز می توانند با استفاده از قابلیت مکان یابی جی پی اس به کمک راننده بشتابند و رفع کردن مشکل او کمک کنند.
کمک در موقعیت های اضطراری

مزایای بیمه ای

یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار این است که می تواند باعث کاهش هزینه های مربوط به بیمه شود. شرکت های بیمه با استفاده از دستگاه جی پی اس میتوانند میانگین سرعت وسیله نقلیه، مسافت طی شده توسط آن و نحوه ی رانندگی نظارت داشته باشند و آن ها را بررسی کنند. حال اگر وسیله ی نقلیه شما رفتار مخاطره آمیز رانندگی نداشته باشد و نحوه ی رانندگی و میانگین سرعت وسیله ی نقلیه شما خوب باشد، با ثابت شدن این موضوع که راننده ی شما به صورت ایمن رانندگی می کند بیمه شما را در مواردی شامل تخفیف می کند. هم چنین به دلیل داشتن دستگاه جی پی اس که می تواند باعث کاهش به سرقت رفتن وسیله ی نقلیه شده و در صورت بروز این اتفاق جلوگیری از آن راحت تر می باشد نیز تخفیفاتی ممکن است شامل حال شما شود.

در اینجا با مزایای استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار آشنا شدیم، این دستگاه کوچک می تواند باعث جلوگیری از زیان های مالی و جانی بزرگی شود و کمک بسیاری در موارد متنوعی به ما بکند که مهم ترین آن امنیت فرزند شما می باشد. این دستگاه در طولانی مدت می تواند منافع زیادی را بخصوص برای شرکت های بزرگ به ارمغان بیاورد.
مزایای بیمه ای
برای 
خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

نظر شما در مورد استفاده از جی پی اس برای رانندگان تازه کار چیست؟

مطالب مرتبط :

روش های خاموش کردن خودرو در هنگام سرقت (immobilizer system and tracker with relay)

استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها ( ۱۰ ها نکته مهم )

کاهش تصادفات به کمک ردیاب خودرو (زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه)

مزیت استفاده دستگاه ردیاب در اتوبوس های عمومی (۷ دلیل مهم)

 

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 24 = 34

  1. تست محصول

    1. تستک تستی