ردیاب کوچک مخفی جیبی با شنود (GM110)

اگر نگران امنیت خانواده خود هستید، یا بیمار آلزایمری، معلول جسمی _ حرکتی در منزل دارید، کوچکترین ردیاب شخصی می‌تواند آسودگی‌خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. امروزه با استفاده از ردیاب کوچک می‌توان فرزندان خود، به‌خصوص کودکان و نوجوان که سرشار از انرژی هستند را زیر نظر داشت. همچنین در مواقع ضروری نیز می‌توان […]

3,700,000 تومان

اگر نگران امنیت خانواده خود هستید، یا بیمار آلزایمری، معلول جسمی _ حرکتی در منزل دارید، کوچکترین ردیاب شخصی می‌تواند آسودگی‌خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. امروزه با استفاده از ردیاب کوچک می‌توان فرزندان خود، به‌خصوص کودکان و نوجوان که سرشار از انرژی هستند را زیر نظر داشت. همچنین در مواقع ضروری نیز می‌توان به موقع بیمار یا فرزند خود را از آسیب‌های احتمالی نجات داد. دستگاه جی پی اس مخفی GM110 مزایا و کاربرد بسیار زیادی دارد که در این مقاله بطور ویژه کوچک‌ترین ردیاب شخصی مخفی در ایران را بررسی می‌کنیم.

ردیاب

دستگاه شنود و ردیاب شخصی بدون نصب  GM110

چنانچه بخواهید با دستگاه ردیاب کوچک کسی را زیر نظر بگیرید، قبل از هر چیزی باید بدانید که نباید توجه دیگران را به کوچکترین ردیاب شخصی جلب کنید. ممکن است شناسایی دستگاه ردیاب توسط دیگران باعث شود که امنیت شخص موردنظر شما بیشتر به خطر بیوفتد؛ به همین دلیل از ردیاب کوچک دستی استفاده می‌شود که کاملا مخفی باشد.

دستگاه ردیاب GM110 کوچک‌ترین جی پی اس مخفی در ایران است که اندازه آن 41.8 * 4.5 * 4.5 سانتی‌متر است. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی می‌توانید امنیت خانواده خود را تامین کنید و هنگامی که نیاز به عکس العمل سریعی هست، بتوانید اقدمات لازم را انجام دهید.

امکانات GM110؛ کوچکترین ردیاب و ریز ترین جی پی اس دستی در ایران

ردیاب شخصیGM110 از بهترین و جدیدترین محصولات ایمن ردیاب است که امکانات بسیار زیادی دارد. مهمترین امکانات دستگاه جی پی اس کوچکGM110  شامل:

  • برد نامحدود؛ با ردیاب افراد به راحتی می‌توانید در سراسر ایران، افراد را زیر نظر بگیرید
  • ابعاد بسیار کوچک: 1.8 * 4.5 * 4.5 سانتی‌متر
  • وزن بسیار کم؛ GM110 37 گرم وزن دارد
  • شنود بسیار با کیفیت؛ صدای محیط و در صورت نیاز می‌توان اعلام خطر S.O.S کرد
  • مجهز به سیستم ثبت اطلاعات به مدت 3 سال
  • مجهز به باطری قدرتمند و قابل تعویض؛ 7 روز شارژ
  • مجهز به آنتن داخلی و بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم‌کشی اضافی
  • پشتیبانی از سیم کارت
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی
  • ردیاب کوچک و قویGM110 ضد آب، مقاوم در برابر گرد‌و‌غبار، ضد‌ضربه
  • قابلیت تعریف محدوده‌جغرافیایی حرکتی مجاز

خرید جی پی اس کوچک

مهمترین مزایا و کاربرد قیمت دستگاه جی پی اس مخفی GM110

از کوچک‌ترین ردیاب شخصی GM110  استفاده‌های متنوعی می‌توان داشت؛ از مهمترین مزایا و کاربرد رد یاب مخفی کوچک GM110 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ردیاب پرسنل ، ردیاب کارمند ، ردیاب دستی کوچک ، دستگاه شنود کوچک و مخفی ، ردیاب مسافرتی.

ردیابی کارمندان و فرزندان محصل؛ نقطه به نقطه

قبل از اینکه فرزندان‌تان گم شود، پیدایشان کنید! با خرید ردیاب کوچک می‌توانید کودکان محصل خود را زیر نظر بگیرید و خود را از نگرانی‌ها و دلهره‌هایی که دیر آمدن‌شان ایجاد می‌کند، ر‌ها کنید. ردیاب افراد قبل از هر چیزی برای تامین امنیت جانی و لوازم ما اختراع شده‌اند، پس آن‌ها را به نفع خود به کار بگیرید.

 

دیگر نگران گم شدن والدین آلزایمری خود نباشید

همیشه والدین آلزایمری خود را به راحتی پیدا کنید! با استفاده از کوچک‌ترین ردیاب جیبی که GM110 نام دارد، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن قبل از اینکه والدین‌تان مسیر خود را گم کنند، پیدایشان کنید. جی پی اس جیبی به ما کمک می‌کنند که در قبال والدین‌مان خیالی آسوده‌تر داشته باشیم.

ردیابی خودرو با جی پی اس مخفی GM110

خودروی خود را از راه دور کنترل کنید! استفاده از ردیاب خودرو فقط برای جلوگیری از سرقت نیست! در پارکینگ‌های طبقاتی، پارکینگ‌ها عمومی و در هنگام مسافرت ممکن است به دلیل آشنا نبودن به فضای محیطی مکانی که هستید، ممکن است فراموش کنید که خودرو خود را کجا پارک کرده‌اید! با استفاده از یک جی پی اس مخفی به راحتی می‌توانید خودرو خود را در سریع‌ترین زمان ممکن روی نقشه پیدا کنید.

  ردیاب پرسنلی محافظی برای چمدان‌ها در فرودگاه

چمدان‌های‌تان را قبل از اینکه صاحبان جدیدی پیدا کنند، بیابید! بار‌ها پیش آمده که در فرودگاه چمدان‌ها به دلیل شباهت یا اشتباهات سهوی جابجا شده‌اند. ممکن است چمدان‌تان به سرقت برود یا اینکه کسی آن را اشتباهی برداشته باشد. قبل از اینکه چمدان‌تان مسافرتی دیگر را تجربه کند، با استفاده از ردیاب جیبی، در سریع‌ترین زمان ممکن پیدایش می‌کنید.

    جی پی اس مخفی برای ردیابی دوچرخه و موتور سیکلت

سرقت وسایل نقلیه بیشترین حجم سرقت را در ایران دارد. به همین دلیل باید فکری اساسی برای امنیت وسایل نقلیه‌ی خود داشته باشید. با استفاده از دستگاه جی پی اس شخصی، موتور سیکلت و دوچرخه خود را از راه دور زیر نظر بگیرید و در صورت به سرقت رفتن، همراه پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن سارق را دستگیر کنید!

   پرسنل خود را زیر نظر بگیرید

شرکت‌های حمل و نقل که خودروی شرکت و سازمان خود را به منظور ماموریت در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهند، با استفاده از ردیاب مخفی می‌توانند آن‌ها زیر نظر بگیرند. شما می‌توانید به مشتریان خود تضمین بدهید که با استفاده از ردیاب انسان کنترل و نظارت دقیقی روی پرسنل خود دارید و امنیت را جدی می‌گیرید ومشتریان‌تان برای‌تان اهمیت ویژه دارند.

جی پی اس شخصی مدل GM110 چگونه نصب می‌شود؟

باتوجه به ابعاد که 1.8 * 4.5 * 4.5 سانتی‌متر است، به راحتی می‌توانید ردیاب مخفی را در وسایل کودک خود، جیب والدین آلزایمری یا بیمار خود قرار دهید. بعد از خرید ردیاب شخصی GM110 اگر می‌خواهید از آن برای خودرو، دوچرخه و موتور سیکلت استفاده کنید، جی پی اس را در نزدیکی باک قرار ندهید. پیشنهاد می‌کنیم که برای نصب ردیاب در خوردو آن را در سطحی صاف و بدون پیچ‌خوردگی قرار دهید. لازم به ذکر است که باتوجه به اندازه بسیار کوچک جی پی اس شنود دار GM110 می‌توانید آن را در هر قسمتی از خودروی نیز خود نصب کنید.

قیمت خرید جی پی اس جیبیGM110 چقدر است؟

قیمت ردیاب کوچک شخصی GM110 بسیار به صرفه است. جهت اطلاع از قیمت کوچکترین جی پی اس باید با کارشناسان ایمن کالا در خصوص استعلام موجودی و قیمت، تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 44420001-021 تماس بگیرید.

قیمت ردیاب کوچک

خرید بهترین و کوچکترین جی پی اس شنود دار در ایمن ردیاب

جی پی اس کوچک مخفی GM110 باتوجه به اندازه بسیار کوچک و امکانات گسترده‌ای که دارد از آن می‌توان برای کودکان، سالمندان، بیماران، چمدان، وسایل نقلیه و… خود استفاده کرد. با استفاده از ردیاب شخصی کوچک قبل از اینکه چیزی گم شود، به راحتی پیدایش می‌کنید؛ فرقی ندارد که ردیاب کوچک شخصی را برای کودک خود یا خوردوی‌تان استفاده می‌کنید؛ در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید قبل از اینکه حادثه‌ای برای فرزند، سالمندان، بیماران، وسایل نقلیه خود رخ بدهد، از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید. ایمن ردیاب یکی از بزرگترین فروشگاه‌های خرید ردیاب در ایران است. در خصوص خرید جی پی اس جیبی GM110 اگر سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب ایمن ردیاب به شماره 44420001-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

سوالات متداول

بله. ردیاب پرسنلی GM110 کاملا ضد آب بوده و در برابر گرد‌و‌غبار مقاوم بوده و ضد‌ضربه است.

ردیاب GM110 دارای یکسال گارانتی طلایی تعویض با سرور رایگان 10 ساله است.

بله. با استفاده از ردیاب GM110 با کیفیت بسیار بالا صدای محیط را به خوبی شنود می‌کنید و می‌توانید محافظی آنلاین برای سالمندان و کودکان خود باشید. لازم به ذکر است که مسیر‌های طی شده در سه سال اخیر در حافظه ردیاب ذخیره و قابل بررسی است.

جی پی اس GM110 تا 7 روز شارژ نگه می‌دارد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29 − = 22

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.