ردیاب موتور سیکلت و خودرو با قابلیت هشدار سرقت GM200

سارق خودروی خود را در همان لحظات اولیه شناسایی کنید! ردیاب خودرو GM200 یکی از بهترین و قدرتمندترین ردیاب‌های بازار ایران است که قابلیت شنود صدای کابین راننده را نیز دارد. با استفاده از جی پی اس GM200 هم صدای سارق را شنود می‌کنید و هم هر لحظه می‌دانید که خودروتان کجا قرار دارد و […]

2,500,000 تومان

سارق خودروی خود را در همان لحظات اولیه شناسایی کنید! ردیاب خودرو GM200 یکی از بهترین و قدرتمندترین ردیاب‌های بازار ایران است که قابلیت شنود صدای کابین راننده را نیز دارد. با استفاده از جی پی اس GM200 هم صدای سارق را شنود می‌کنید و هم هر لحظه می‌دانید که خودروتان کجا قرار دارد و با چه سرعتی حرکت می‌کند. با ما همراه باشید تا جی پی اس خودرو GM200 (ردیاب موتور سیکلت) را زیر ذره‌بین ببریم.

قیمت جی پی اس موتور

ردیاب ارزان قیمت خودرو (ردیاب موتور) مدل GM200 چگونه نصب می‌شود؟

جی پی اس GM200 در 10 دقیقه قابل نصب است. ردیاب خودرو مدل GM200 باتوجه به اندازه‌ی بسیار کوچکی که دارد می‌توان در هر بخشی از خودرو نصب کرد. اما پیشنهاد می‌کنیم که جی پی اس GM200 در قسمتی صاف و بدون پیچ خوردگی نصب کنید. توصیه می‌کنیم که ردیاب ماشین خود را در کنار باک بنزین نصب کنید؛ چراکه دما در قسمت باک بیشتر است و امکان آتش سوزی نیز وجود دارد.

بهتر است بدانید که سارقان درصورتی‌که خودروی شما دزدگیر نداشته باشد، خودروی شما را بیشتر بررسی می‌کنند و ممکن است که ردیاب خودرو را پیدا و از بین ببرند. در این خصوص برای اینکه سارق را به دام بیاندازید بهتر است که ردیاب GM200 را به عنوان ردیاب دوم نصب کنید و حتما از دزدگیر نیز استفاده نمایید. سارق وقت زیادی ندارد که بتواند بعد از غیرفعالسازی دزدگیر به فکر ردیاب خودروباشد؛ به همین دلیل با نصب دزدگیر تصور او را که به فکر ردیاب نیز باشد، به هم می‌زنید و سارق را قبل از اینکه خودروی شما را ناپدید کند، گیر می‌اندازید.

قیمت ردیاب موتور

امکانات gps خودرو و ردیاب موتور سیکلت ارزان GM200

جی پی اس خودرو GM200 از جدیدترین محصولات ایمن ردیاب است که امکانات بسیار گسترده‌ای دارد. مهمترین امکانات جی پی اس موتور سیکلت و ماشین GM200 شامل:

  • امکان شنود صدای داخل ماشین و محیط با کیفیت بالا
  • امکان خاموش کردن خودرو با یک پیامک
  • ردیاب خودرو GM200 بدون محدودیت برد در سراسر ایران به خوبی کار می‌کند
  • موقیت‌یابی دقیق خودرو روی نقشه گوگل و نرم‌افزار مخصوص ایمن ردیاب
  • امکان تعیین سرعت دقیق خودرو
  • جی پی اس موتورسیکلت و خودرو در صورت به سرقت رفتن در همان لحظات اولیه پیامکی به کاربر ارسال می‌کند
  • قابلیت تعریف حداکثر سرعت خودرو
  • تعیین محدده‌های مجاز جغرافیایی، چنانچه خودرو از محدوده جغرافیایی مجاز عبور کند با یک پیامک شما را مطلع می‌کند
  • پشتیبانی از GPRS، SMS، و GSM همراه با ۶۵ ماهواره مخابراتی جی پی اس، گلوناس روسیه و گالیله اروپا
  • دارای آنتن داخلی و بدون نیاز به سیم کشی اضافی
  • پشتیبانی از سیم کارت

جی پی اس موتور سیکلت

با ردیاب ماشین، خودرو خود را از راه دور خاموش کنید

با استفاده از ردیاب خودرو GM200 به محض روشن شدن، خودروی خود را ردیابی می‌کنید. ردیاب GM200 دسترسی به خودرو را بصورت آنلاین و آفلاین فراهم آورده تا در صورت لزوم از راه دور و فقط با یک پیامک خودرو خود را خاموش کنید! چنانچه خودروی شما از سرعت تعیین شده بیشتر شود، ردیاب ماشین به شما پیامک ارسال می‌کند و شما می‌توانید به راننده شرکت، سازمان و… خود در خصوص سرعت غیر مجاز هشدار دهید.

همچنین چنانچه سرعت خودرو در بزرگراه‌ها پایین باشد ردیاب خودرو به شما پیامکی ارسال می‌کند، چراکه سرعت پایین نیز می‌تواند منجر به ترافیک شده یا خطر تصادف را افزایش دهد. با جی پی اس ماشین GM200 درصورتی‌که خودرو از محدوده مجاز جغرافیایی عبور کند با یک پیامک شما را مطلع می‌کند و شما نیز برای پیشگیری از خطرات احتمالی می‌توانید به راننده خود هشدار دهید.

جی پی اس موتورسیکلت

چه سیم‌کارت‌هایی روی جی پی اس موتور سیکلتGM200  نصب می‌شود؟

کلیه سیم‌کارت‌هایی که در ایران از GPRS پشتیبانی می‌کنند را می‌توان در ردیاب خودرو (جی پی اس موتور سیکلت) GM200 استفاده کرد. توجه کنید که سیم‌کارت خود را همیشه به اندازه کافی شارژ کنید، تا در هنگام نیاز به ارسال موقعیت جغرافیایی با پیامک، دچار چالش نشوید. لازم به ذکر است از سیم‌کارتی استفاده کنید که قبل از این روی هیچ ردیاب دیگری نصب نبوده باشد.

قیمت ردیاب خودرو (قیمت جی پی اس موتور) با قابلیت شنود

جی پی اس موتورسیکلت و ردیاب‌ها برای تامین امنیت ما اختراع شده‌اند در واقع هر چیزی ابتدا برای تامین امنیت و بقا ما تولید می‌شود و بعد کاربری‌های دیگری نیز ممکن است پیدا کند. قیمت جی پی اس موتور و خودرو با توجه به کاربرد‌هایی که دارد بسیار به‌صرفه است. برای استعلام موجودی و قیمت جی پی اس موتور سیکلت و خودرو GM200 باید با کارشناسان ایمن ردیاب تماس بگیرید. چنانچه قصد خرید ردیاب ماشین دارید هم اکنون می‌توانید با شماره  44420001-021 تماس بگیرید

قیمت ردیاب موتور

استعلام قیمت ردیاب موتور و خرید ارزانترین جی پی اس خودرو

امروزه خرید ردیاب موتور سیکلت و خودرو  همانند گذشته پیچیده و سخت نیست و نیازی به مجوز هم ندارد. ردیاب‌ها امنیت خانواده و لوازم ما را تامین می‌کنند. همچنین درصورتی‌که خودرو و هر نوع وسایل نقلیه ما نیز به سرقت برود به راحتی در سریع‌ترین زمان ممکن نیز می‌توان با همراهی پلیس، سارق را دستگیر کرد.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود از انواع ردیاب خودرو و موتور که در فروشگاه آنلاین ایمن ردیاب وجود دارد، ردیاب مورد نظر خود را انتخاب و برای امنیت خانواده و وسایل نقلیه خود به کار بگیرید. چنانچه در خصوص خرید ردیاب و جی پی اس موتورسیکلت GM200 سوال یا نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ایمن ردیاب به شماره 44420001-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

بله جی پی اس GM200 کاملا ضد آب بوده و مقاوم در برابر گرد و غبار نیز هست.

ردیاب GM200 دارای یکسال گارانتی طلایی تعویض با سرور رایگان 10 ساله است.

بله. با ردیاب GM200 امکان شنود با کیفیت بسیار بالا خواهید داشت. همچنین مسیر‌های طی شده با خودرو تا 3 سال اخیر در حافظه ردیاب ذخیره و قابل بررسی است.

جی پی اس GM200 بدون برق خودرو تا 24 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ دهیم.

هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1

دیدگاهها

  1. با سلام
    بنده دیروز دو دستگاه سفارش دادم،حدودا بعد از چند رو به دستم میرسه؟
    مرادی هستم از شهرستان فاریاب
    با تشکر

    • با سلام و احترام
      ارسال توسط پست انجام شده و بعد از ۴۸ ساعت به دست شما میرسد.
      لطفا جهت دریافت شماره بارنامه پستی با شرکت تماس بگیرید
      ایمن ردیاب