لیست قیمت انواع ردیاب خودرو و شخصی (سال 1402 و 2024 )

لیست قیمت ردیاب خودرو و شخصی

لیست قیمت انواع ردیاب خودرو

لیست قیمت ردیاب خودرو ایمن ردیاب در فهرست زیر به همراه توضیحات کامل، تصویر و قیمت آمده است.

( تمامی قیمت‌ها به تومان است )

مدل ردیاب امکانات قیمت تصویر
GM200 ردیاب ساده،اپلکیشن موبایل،قابل نصب بر روی تمامی خودرو ها سایز بسیار کوچک و مخفی و… 2,500,000 ردیاب خودرو GM200
GM250 ردیاب حرفه ای،اپلکیشن موبایل،قابل نصب بر روی تمامی خودرو ها ،خاموش کن و شنود و سنسور در و … 3,900,000
GM100 ردیاب شارژی و شخصی ، مناسب برای کودکان ، قابلیت شنود ، نگهداری شارژ ۸-۲۴ ساعت،آهنربایی،بسیار کوچک 3,750,000
GM110 ردیاب شارژی و شخصی و مخفی ، مناسب برای اشخاص ، قابلیت شنود ، نگهداری شارژ ۳-۱۰ روز ،آهنربایی،بسیار کوچک 3,700,000
GM2500 ردیاب آهنربایی شارژی مخفی ، مناسب برای زدن زیر ماشین  ، قابلیت شنود ، نگهداری شارژ ۱۲-۱۵ روز ،آهنربایی قدرتمند ،سایز مخفی،ضد آب 4,400,000 ردیاب خودروGM180
GM3000 ردیاب آهنربایی شارژی شدیدا پرقدرت و حرفه ای ! ، مناسب برای زدن زیر ماشین  ، قابلیت شنود ، نگهداری شارژ  بیش از یکسال  ،آهنربایی فوق قدرتمند ، سایز اندازه ۱۰ در ۴ در ۳ سانتی متر، ضد آب 8,600,000 ردیاب خودرو GM3000
CAM180 دوربین وایرلس هوشمند تایوانی ، انتقال تصویر روی موبایل ، دیدن محل کار یا منزل روی گوشی 2,500,000

لیست قیمت انواع ردیاب خودرو و شخصی (سال 1400 و ۲۰۲۱ )

ردیاب‌ها امروزه از مهمترین تجهیزاتی هستند که به منظور حفظ امنیت و‌ آسایش خودرو، اشخاص و اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه دیگر برای داشتن ردیاب نیازی به هیچ‌گونه مجوزی ندارید؛ باتوجه به نیاز خود می‌توانید یکی از انواع مختلف ردیاب‌های موجود در فروشگاه ایمن ردیاب را تهیه کنید. در این صفحه لیست قیمت بهترین ردیاب‌های موجود در ایران ارائه شده است.

ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) چیست؟

جی پی اس و ردیاب خودرو دستگاه نسبتا کوچکی است که بر روی خودرو نصب می‌شود و با توجه به مدل و نوع آن، کاربرد‌های متفاوتی دارد. به طور معمول امکان اولیه تمامی مدل‌ها، ردیابی خودرو و نشان دادن مکان فعلی خودرو بر روی نقشه است.

انواع ردیاب خودرو در ایران

در ایران، انواع جی پی اس خودرو با توجه به نوع کاربری، امکانات و نحوه عملکرد ردیاب‌ها در بازار عرضه می‌شود. نحوه کارکرد انواع مدل‌های ردیاب خودرو مشابه هم بوده و تفاوت ردیاب‌ها به امکانات و قابلیت‌های بیشتر دستگاه جهت ردیابی خودرو بر می‌گردد.

جی پی اس خودرو چگونه کار می‌کند؟

جی پی اس خودرو با استفاده از سیستم‌های آفلاین و آنلاین اقدام به ارسال موقعیت مسیر حرکت خودرو بر روی نقشه می‌نمایند. دستگاه ردیاب خودرو با استفاده از سیستم GPRS اطلاعات مکان‌یابی خودرو را دریافت و از طریق سیم کارت موجود در آن اطلاعات دقیق جغرافیایی را برای فرد کنترل‌کننده می‌فرستد. انواع ردیاب خودرو بطور کلی بر اساس منبع تامین نیرو در نوع وجود دارد.

1-     ردیاب شارژی و آهنربایی بدون نیاز به سیم‌کشی

در انواع ردیاب خودرو مگنتی و شارژی با توجه به اینکه شارژ این ردیاب‌ها از طریق باطری تامین می‌شود، به دلیل آهنربا‌های قدرتمندی که دارند می‌توان آن‌ها را در هر نقطه از خودرو نصب و مخفی کرد؛ در این حالت ردیاب خودرو کاملا به عنوان یک ردیاب مخفی نصب شده و جهت مکان‌یابی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در میان انواع ردیاب‌های آهنربایی خودرو، ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع ردیاب‌ها است؛ ردیاب GM3000 توسط باتری داخلی پر قدرت خود امکان ردیابی خودرو بصورت آنلاین و همچنین شنود داخل کابین را به مدت یکسال فراهم می‌نمایند.

۲- نصب دائمی ردیاب خودرو، همراه با سیم‌کشی

برای نصب ردیاب‌هایی که باطری ندارند یا باطری ضعیف‌تری دارند، نیاز به سیم‌کشی به محل نصب ردیاب است؛ این ردیاب‌ها توسط ۲ سیم برق مثبت و منفی که به برق دائمی خودرو متصل می‌شوند، کار می‌کنند و ولتاژ کاری آن‌ها بین ۶ تا ۳۶ ولت می‌باشد؛ می‌توان ردیاب‌های که نیاز به سیم‌کشی دارند را روی موتور سیکلت، کامیون و خودرو سواری نصب کرد.

معرفی انواع ردیاب‌های خودرو در فروشگاه ایمن ردیاب

معرفی انواع ردیاب‌های خودرو در فروشگاه ایمن ردیاب

ایمن ردیاب انواع جی پی اس‌های خودرو را در مدل‌های متنوعی در ایران عرضه کرده است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

1-     ردیاب آهنربایی طرح پلیسی GM3000 با یکسال شارژ

ردیاب آهنربایی GM3000 از بهترین ردیاب‌هایی است که در ایران وجود دارد. جی پی اس ماشین GM3000 با استفاده از آهنربا‌های قدرتمند در هر نقطه از خودرو قابل نصب است. دسگتاه جی پی اس خوردو GM3000 قابلیت شنود داشته و توسط شش آهنربای بسیار قدرتمند به خودرو وصل می‌گردد؛ همچنین قابلیت نگهداری شارژ را تا به مدت دوازده الی پانزده ماه دارد. GM3000 به صورت سیار است و نیازی به سیم‌کشی در خودرو نیست.

2-     ردیاب خودرو قابلیت شنود و خاموش کن GM250

ردیاب خودرو مدل GM250 از محبوب‌ترین ردیاب‌ها در ایران است که طرفدارن زیادی دارد. جی پی اس GM250 دارای امکانات گسترده‌ای است که در زیر برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • کیفیت صدای شنود بسیار بالا
  • قابلیت هشدار باز شدن درب‌ها
  • شارژ باطری داخلی سه شبانه روز
  • ردیابی دقیق با نهایت خطای یک متر
  • دارای دکمه اعلام خطر
  • مجهز به انواع هشدار ضربه و روشن شدن خودرو
  • در صورت خروج خودرو از محدوده، هشدار می‌دهد

3-     جی پی اس خودرو با قابلیت خاموش کن مدل GM200

ردیاب GM200 یکی از بهترین ردیاب‌های موجود در ایران است که امکانات زیر را دارست:

  • امکان خاموش کردن خودرو با یک پیامک در سراسر جهان
  • موقعیت‌یابی دقیق خودرو بر روی نرم‌افزار‌های شرکت ایمن ردیاب و نقشه گوگل
  • تعیین سرعت دقیق خودرو و مکان طی شده
  • اعلام هشدار ضربه به خودرو و روشن شدن خودرو توسط پیام به‌کاربر
  • اعلام هشدار سرقت شدن خودرو

لازم به ذکر است که ردیاب GM200، امکان شنود داخل خودرو را ندارد.

4-    ردیاب شخصی GM100؛ کوچک‌ترین ردیاب جهان

در صورتی‌که می‌خواهید ردیاب را برای فرزند محصل، والدین بیمار یا به عنوان ردیابی کوچک در خودروی خود استفاده کنید، مدل GM100 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اندازه جی پی اس GM100 فقط ۳٫۵ در ۳٫۵ سانتی‌متر است و در حال حاضر کوچکترین ردیاب در جهان است. جی پی اس GM100 مسیر حرکت تا ۱ الی۳ سال گذشته در حافظه داخلی خود را ذخیره می‌کند. لازم به ذکر است که جی پی اس شخصی GM100 بدون هیچ گونه آنتن، چراغ، صدا و سیم‌کشی است و امکان ارسال آدرس پستی به موبایل کاربر، همراه با نام شهر، خیابان و کوچه را دارد.

ردیاب خودرو مدل GM100 قابلیت‌های زیادی مانند موقعیت‌یابی سریع، شنود و مسیریابی را دارد که با قیمتی بسیار رقابتی در حدود ۳۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین GM100 دارای باتری داخلی می‌باشد که در مواقع ضروری می‌تواند تا ۲۴ ساعت بدون برق ماشین کار کند.

5-     جی پی اس GM110؛ با امکان درخواست S.O.S

دستگاه جی پی اس GM110 یکی از پرفروش‌ترین ردیاب‌ها در ایمن ردیاب است که دارای برد نامحدود است. مدل GM110 با اینکه 37 گرم وزن دارد، اطلاعات جغرافیایی را تا 3 سال در حافظه خود نگهداری کرده و از سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند. جی پی اس حرفه‌ای GM110 ضدآب بوده و در برابر گرد و غبار و ضربه نیز مقاوم است. ردیاب کوچک GM110 تا 7 روز شارژ نگه می‌دارد و در صورت نیاز می‌توان اعلام خطر S.O.S کرد.

قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟

خرید ردیاب به منظور تامین امنیت خودرو یا شخص مورد نظر صورت می‌گیرد؛ قیمت ردیاب‌ها باتوجه به کارایی که دارند بسیار به صرفه است؛ اما در هر صورت برای هر کالایی که قصد خریدش را داشته باشید برند‌ها و مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. توجه کنید که برخی از قیمت‌گذاری‌ها اصلا منطقی نیست و قیمت‌های نجومی این ردیاب‌ها نشان از کیفیت و دقت آن‌ها نیست. قیمت یک ردیاب خودرو باکیفیت از 1 میلیون و 500 هزار تومان شروع شده و بسته به امکانات، کشور سازنده و خدمات شرکت ارائه‌دهنده، تا حدود 7 میلیون تومان خواهد بود

بهترین قیمت ردیاب ماشین

همانطور که اشاره شد، قیمت‌ ردیاب‌ها از 1 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می‌شود. به طور مثال جی پی اس خودرو مدل GM250 ساخت شرکت ایمن ردیاب که قابلیت‌های زیادی مانند شنود، ردیابی مسیر، خاموش‌کردن خودرو، تعیین سرعت خودرو و را دارد با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان عرضه می‌شود که بسیار مناسب است. این نوع ردیاب به سیم‌کشی خودرو وصل شده و بسیار خوب و بی‌نقص کار می‌کند.

اگر خودروی شما بسیار گران قیمت است و به دنبال گزینه‌ای هستید که هیچ نیازی به سیم‌کشی نداشته باشد، می‌توانید از مدل ردیاب پلیسی مدل GM3000 استفاده کنید که دارای یک آهنربای بسیار قوی برای چسباندن دستگاه به اتومبیل است. همچنین این مدل دارای باتری قابل شارژ بوده و فقط با یک بار شارژ در حدود بیش از یک سال کار ‌می‌کند. قیمت ردیاب پلیسی آهنربایی نیز در حدود 7 میلیون تومان است و دارای مشتریان حرفه‌ای خاص خود است.

ردیاب خودرو به چه صورت فعال می‌شود؟

ردیاب خودرو به چه صورت فعال می‌شود؟

فقط کافی است یک سیم کارت را داخل ردیاب قرار داده و دستگاه را به سیم‌کشی خودرو متصل کنید. بعد با استفاده از چندین روش می‌توانید خودروی خود را توسط دستگاه ردیاب پیدا کرده و آن را خاموش و یا مکان آن را به پلیس اعلام کنید. مسیریابی توسط پنل مخصوص آنلاینی است که فقط به دستگاه ردیاب خودروی شما تعلق دارد و به وسیله آن می‌توانید اقدامات مختلفی را انجام دهید.

کدام ردیاب و جی پی اس خودرو برای من مناسب است؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید هدف خود را از خرید ردیاب مشخص کنید. اگر شما دارای یک اتومبیل معمولی هستید که ترس به سرقت رفتن آن را داشته و نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید، می‌توانید از مدل‌های GM100 و ۲۵۰GM استفاده کنید که کمتر از 3 میلیون تومان قیمت دارند. اما اگر دارای خودروی بسیار گران‌قیمت بوده و یا صاحب شرکت حمل و نقلی هستید که در شرکت محموله‌های گران قیمت و باارزش جا‌به‌جا می‌شود، می‌توانید از مدل ردیاب پلیسی GM300 استفاده کنید و به صورت لحظه‌ای مکان خودرو و یا کامیون‌های حامل بار خود را مشاهده کنید.

از آن‌جایی که مدل GM300 به سیم‌کشی نیاز نداشته و فقط توسط آهنربا به اتومبیل نصب می‌شود، می‌توانید بعد از انجام کار، به راحتی آن را جدا کرده و یا به خودروی دیگری متصل کنید.

آیا خرید ردیاب صرفه اقتصادی دارد؟

اجازه بدهید این سوال را با یک مثال ساده پاسخ دهیم. فرض کنید شما به تازگی یک خودروی سمند معمولی خریداری کرده‌اید. در حال حاضر خودروی سمند در بازار حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد. یک ردیاب خودرو مدل ۲۵۰GM قیمتی معادل 3 میلیون تومان دارد؛ یعنی کمتر از نیم درصد قیمت اتومبیل شما می‌شود که اگر به صورت منطقی به آن نگاه کنید متوجه می‌شوید که مبلغ زیادی نبوده و کاملا داشتن آن توجیه‌پذیر است.

قبل از خرید ردیاب خودرو با کارشناسان ایمن ردیاب مشاوره کنید

به جرات می‌توان گفت مهمترین دغدغه افراد بعد از خرید یک اتومبیل، امنیت و جلوگیری از سرقت خودرو توسط سارقان است. متاسفانه اکثر خودرو‌های موجود در داخل کشور امنیت بالایی نداشته و به راحتی توسط سارقین به سرقت می‌روند و پیدا کردن آن ممکن است ماه‌ها و سال‌ها زمان ببرد و یا حتی هیچ وقت ممکن نباشد.

با خرید یک ردیاب از خودرو و اشخاص بیمار یا فرزندان محصل خود محافظت می‌کنید. چنانچه در خصوص خرید ردیاب سوال یا نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان مجرب ایمن ردیاب به شماره 44420001-021 تماس بگیرید.

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 − 82 =