کاهش تصادفات به کمک ردیاب خودرو (زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه)

کاهش تصادفات به کمک ردیاب خودرو

کاهش تصادفات به کمک ردیاب خودرو

شرکت های تجاری در کشور های پیشرفته و جهان اول، با استفاده از ردیاب خودرو امنیت دارایی های با ارزش خود را تضمین میکنند. استفاده از ردیاب خودرو به جز حفظ امنیت وسیله ی نقلیه ما فواید دیگری دارد برای مثال می تواند با زیر نظر گرفتن رانندگان، باعث بهبود بخشیدن و بهتر شدن عادات رانندگی آن ها شود و این بهتر شدن سبب کاهش تصادفات و حوادث می گردد. جلوگیری از آسیب دیدن رانندگان، کم شدن هزینه های ناشی از وقوع تصادفات و همچنین بالا رفتن راندمان کلی شرکت از نتیجه های کم شدن تصادفات می باشد. هم شرکت های تجاری و هم صاحبان خودرو های شخصی می توانند از ردیاب خودرو برای امنیت وسایل نقلیه و جلوگیری از سرقت آن ها و همچنین کمتر شدن تصادفات استفاده کنند.

متاسفانه کشور ما با آمار بالایی که در تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن دارد، جزو ۱۰ کشور اول جهان می باشد و همین برای ثابت کردن اینکه خطر های جانی و مالی ناشی از تصادفات در کمین است کافی می باشد و وقتی شما مسئول کنترل و نظارت تعداد بیشتری وسیله نقلیه در کسب و کار خود باشید این موضوع بسیار مهم تر می شود. به طور میانگین سالانه حدود ۶ میلیون تصادف در آمریکا رخ می دهد که باعث مجروح شدن ۳ میلیون نفر از آن ها می شود و حدود یک سوم از این تصادفات به دلیل بی احتیاطی حین رانندگی و یک سوم آن به دلیل سرعت بالا بوده است که عمده ترین دلایل تصادفات می باشند. نتیجه میگیریم تصادفات جاده ای تنها مربوط به کشور ما نمی شود و حتی در کشور پیشرفته ای مانند آمریکا هم این مشکل وجود دارد و یکی از کارهای اساسی برای رفع و کاهش این حوادث در کشور آمریکا، مجهز کردن وسایل نقلیه به دستگاه ردیاب بوده است.

دستگاه ردیاب چگونه تصادفات جاده ای را کاهش می دهد؟

دستگاه ردیاب چگونه تصادفات جاده ای را کاهش می دهد؟

با استفاده از سیستم های ردیاب خودرو ، شما می توانید روی سرعت راننده کنترل داشته باشید. به این صورت که اگر سرعت ماشین از حد تعیین شده بیشتر شود، به صورت خودکار یک پیامک برای مدیر شرکت تجاری یا فرد صاحب ماشین برای خانواده ها ارسال می گردد. با کمک این اطلاعات شما می توانید کنترل بیشتری روی سرعت وسیله های نقلیه خود داشته باشید و یا در صورت خواستن با فرد خاطی برخورد کنید یا از او توضیح بخواهید.
دستگاه ردیاب خودرو هم چنین باعث کاهش حواس پرتی هنگام رانندگی می شود. به این گونه که به جای استفاده از گوگل مپ (نقشه های گوگل) در تلفن همراه، می توانید با یک ارتباط دو طرفه و با کمترین حواس پرتی در هنگام رانندگی مسیر خود را پیدا کنید. همچنین مدیر شرکت های تجاری می توانند روی ماشین نظارت داشته باشند و در صورت رانندگی خطرناک و بی پروای راننده از آن اطلاع یابند.
استفاده از ردیاب خودرو به راه های مختلف دیگری مانند هشدار کمربند ایمنی، هشدار های ترمز شدید، محاسبه و نشان دادن سرعت خودرو در هر زمان، بررسی ورود و خروج به یک محدوده ی خاص جغرافیایی، اطلاعیه های تعمیر و نگهداری، امکان استعلام خودرو با استفاده از پیام کوتاه، هشدار در صورت به وجود آمدن نقص فنی و امکان نصب میکروفن برای بررسی وضعیت راننده و . . . می تواند باعث کاهش تصادفات شود. با بررسی این موضوع نتیجه میگیریم که با کمی سرمایه گذاری روی دستگاه ردیاب، چه صاحبان وسایل نقلیه و چه شرکت های تجاری می توانند منافع جانی و مالی زیادی را در طولانی مدت برای خود به وجود آورند. یک حادثه کوچک ممکن است باعث ایجاد رنج های زیادی گردد، شما را از برنامه ی زندگی خود عقب بیاندازد و یا حتی صدمه های غیر قابل ترمیم و ناگواری که با استفاده از دستگاه ردیاب می توان آن ها را به حداقل کاهش داد و این حداقل کاری است که هرکس می تواند برای سلامتی خود و خانواده ی خود انجام دهد.

یک مورد دیگر که به دلیل وجود دستگاه های ردیاب باعث کاهش تصادفات می شود این است که بر روی رفتار رانندگان نظارت می شود و طبق تحقیقات صورت گرفته هنگامی که رانندگانی که بر روی رفتار آن ها نظارت می شود و آن ها از زیر نظر بودن خود اطلاع دارند، مسئولیت بیشتری از خود نشان می دهند و رفتار های پر خطر را انجام نمی دهند. شرکت های تجاری می توانند با استفاده از آن بر روی رانندگان نظارت داشته باشند و هم چنین پیشینه ی رانندگان را برای تحلیل هر یک از عادات آن ها بررسی کنند و با کمتر شدن تصادفات امتیازات مثبتی را برای شرکت خود به ارمغان بیاورندو شرکت های بیمه می دانند که سیستم های ردیابی وسایل نقلیه کمک می کند تا تصادفات به مقدار کمتری کاهش پیدا کنند، به همین دلیل آنها اغلب به شرکت هایی که از سیستم های ردیاب استفاده می کنند، حق بیمه کمتری ارائه می دهند.

فواید ردیاب فقط برای شرکت های تجاری نمی باشد و برای صاحبان وسیله نقلیه شخصی نیز فایده هایی دارد. همانطور که شرکت های تجاری می توانند روی رفتار رانندگان نظارت داشته باشند، صاحبان وسایل نقلیه شخصی نیز می توانند روی عادات و رفتار خود و خانواده ی خود نظارت داشته باشند و آن ها را بهبود بخشند. این موضوع در مواقعی که افراد جوان در حال یادگیری و افرادی با پیشینه رفتار های پر خطر وجود دارد، اهمیت بیشتری پیدا میکند. ردیاب خودرو می تواند به ما کمک کند تا با زیر نظر داشتن هر لحظه راننده ، از وقوع خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی جلوگیری کرد و آن ها را به حداقل رساند.

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

35 − = 32