ردیاب آهنربایی خودرو طرح پلیسی (بدون نیاز به نصب) GM3000

آیا میدانستید بیش از 40 درصد از کل سرقت‌ها مربوط به خودرو است؟ پس باید به‌طور جدی به فکر امنیت اتومبیل خود باشید. امروزه بهترین راه برای تامین امنیت خودرو، استفاده از ردیاب است. یکی از بهترین و پرامکانات‌ترین ردیاب‌ها، ردیاب آهنربایی نظامی است. دیگر برای داشتن جی پی اس آهنربایی نظامی نیازی به هیچگونه […]

8,600,000 تومان

آیا میدانستید بیش از 40 درصد از کل سرقت‌ها مربوط به خودرو است؟ پس باید به‌طور جدی به فکر امنیت اتومبیل خود باشید. امروزه بهترین راه برای تامین امنیت خودرو، استفاده از ردیاب است. یکی از بهترین و پرامکانات‌ترین ردیاب‌ها، ردیاب آهنربایی نظامی است. دیگر برای داشتن جی پی اس آهنربایی نظامی نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید و به‌راحتی می‌توانید برای تامین امنیت خودروی خود انواع ردیاب پلیسی باکیفیت را تهیه کنید.

اما چرا ردیاب آهنربایی خودروGM3000  را پیشنهاد می‌کنیم؟ با ما همراه باشید تا جی پی اس نظامی خودرو مدلGM3000  را زیر ذره‌بین ببریم.

با ردیاب آهنربایی از به سرقت رفتن خودرو جلوگیری کنید.

ضرورت نصب ردیاب اهنربایی؛ حفاظت از خودرو

باتوجه‌به آمار بالای سرقت خودرو در ایران ضروری است که از ردیاب اهنربایی مطمئنی استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در هر لحظه از مکان خودرو مطلع باشید. با خرید ردیاب نظامی خودرو در صورت هرگونه سرقتی، به‌راحتی می‌توانید همراه با پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی خود را پیدا و سارق را شناسایی و دستگیر کنید.

معرفی ردیاب GM3000؛ مشخصات فنی جی پی اس نظامی ماشین

جی پی اس نظامی GM3000 دارای مشخصات فنی زیر است:

  • تحمل دمای جی پی اس آهنربایی نظامی مدل GM3000 تا 100 درجه سانتی‌گراد است. ازآنجایی‌که ردیاب آهنربایی در زیر خودرو نصب می‌شود و دمای زیر خودرو بسیار بالاتر از داخل آن است، در طراحی ساختار جی پی اسGM3000  از موادی استفاده شده که مقاومت دمایی بسیار بالایی دارد.
  • جنس بدنه ردیاب پلیس پلاستیک فشرده مقاوم است که تحمل فشار بسیار بالایی دارد. اگر این ردیاب در حین حرکت خودرو از ماشین جدا شود، به‌هیچ‌عنوان به دلیل حرکت ماشین‌ها از روی آن، شکسته نخواهد شد.
  • ردیاب آهنربایی خودرو مانند دزدگیر عمل می‌کند و با کوچک‌ترین حرکت و لرزش، جی پی اس خودرو به کاربر خطای حرکت ارسال می‌کند. بنابراین به راحتی می‌توانید خودروی خود را کنترل کنید.
  • باتری‌های جی پی اس آهنربایی نظامی GM3000، از نوع لیتیومی کاتد جامد بوده که 12 تا 15 ماه شارژ نگه می‌دارد. بنابراین اگر به‌دنبال ردیاب بدون شارژ هستید، GM3000 بهترین ردیاب خودرو آهنربایی مطابق با نیازهای شما است.
  • باتریGM3000  تا دمای 100 درجه سانتی‌گراد، بدون خراب شدن به کار خود ادامه می‌دهد.
  • ردیاب خودرو آهنربایی GM3000 در ابعاد ۹ * ۴ * ۴٫۵ سانتی‌متر است و بدون هیچ صدا یا نوری کار می‌کند.
  • ردیاب اهن ربایی نظامی GM3000 ضد آب است و استاندارد IP67  دارد. با خرید ردیاب آهنربایی پلیس حتی در روز‌های بارانی و برفی با اختلال در عملکرد مواجه نمی‌شوید.

ردیاب آهنربایی خودرو را در هر نقطه از ماشین می‌توانید بچسبانید.

ردیاب آهنربایی پلیسی مدل GM3000 را چگونه نصب کنیم؟ استفاده از ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب

باتوجه به اینکه سارقین نیز اطلاعات خود را در زمینه غیرفعالسازی دزدگیر‌ها مدام آپدیت می‌کنند، باید از راهکار مطمئنی برای امنیت خودروی خود استفاده کنید. ردیاب آهنربایی نظامی خودرو را می‌توانید به عنوان ردیاب دوم نصب کنید. سارقان بعد از غیرفعال‌سازی دزدگیر متوجه وجود ردیاب نشده و در نتیجه به هدفشان نمی‌رسند.

ردیاب آهنربایی خودرو مدل GM3000 را می‌توان داخل یا زیر خودرو نصب کرد. در واقع ردیاب نظامی ماشین مدل GM3000 در هر نقطه‌ای از خودرو قابل‌نصب است. برای نصب جی پی اس آهنربایی در زیر خودرو از ۶ آهنربای بسیار قدرتمند استفاده شده که به‌راحتی نمی‌توان آن را جدا کرد.

کوچک بودن و رنگ مات و کدر ردیاب آهنربایی خودرو، اجازه شناسایی زودهنگام دستگاه را به سارق نمی‌دهد و پیدا کردن آن بسیار سخت است. معمولا فرد باید به زیر ماشین برود تا ردیاب آهنربایی کوچک خودرو را پیدا کند.

2  نکته مهم برای استفاده از ردیاب پلیسی بدون نیاز به نصب مدل GM3000

قبل از نصب جی پی اس آهنربایی خودرو خود به این دو نکته توجه کنید:

  • بهتر است ردیاب آهنربایی خودرو را در جایی که سطح آن صاف بوده و برآمدگی یا تورفتگی نداشته، نصب کنید.
  • ردیاب آهن ربایی را نزدیک باک یا مخزن بنزین اتومبیل نصب نکنید؛ چراکه امکان آتش‌سوزی وجود دارد. خطر دیگری که ردیاب پلیسی را تهدید می‌کند، گرما در نزدیک باک خودرو است که ممکن است به بیش از حد استاندارد برسد.

کنترل سرعت اتومبیل با استفاده از ردیاب آهنربایی ارزان

ردیاب اهنربایی نظامی چگونه کار می‌کند؟ امکانات ردیاب پلیسی GM3000

جی پی اس آهنربایی خودرو GM3000 امکان اتصال به چهار کانال متفاوت ماهواره‌ای را دارد. این قابلیت باعث می‌شود در تمام مکان‌ها خودرو، قابلیت ردیابی داشته باشد. مدت زمان ردیابی خودرو با وجود چنین کانال‌های حساسی توسط جی پی اس نظامی، یک تا ۲۴ ثانیه است. یعنی حداکثر تا ۲۴ ثانیه ردیاب آهن ربایی می‌تواند خود را به یک ماهواره متصل کند.

امکان کنترل سرعت خودرو با ردیاب نظامی GM3000 وجود دارد. اگر خودرو از سرعت مجاز فراتر برود، ردیاب آهنربایی خودرو آلارم داده و راننده مجبور به کنترل سرعت می‌شود. این نوع کنترل برای افرادی که ماشین خود را به راننده واگذار می‌کنند، بسیار مفید است.

با استفاده از ردیاب نظامیGM3000  امکان رمزگذاری برای حرکت خودرو در پیمایش‌های طولانی مدت وجود دارد. به نحوی که اگر خودرو از محدوده جغرافیایی مجاز خارج شد، ردیاب پلیسی آلارم داده و کاربر را جهت خروج از مرز قانونی مطلع می‌کند.

نصب انواع سیم‌کارت روی ردیاب آهنربایی خودرو

یکی از امکانات بسیار عالی ردیاب خودرو امکان شنود کابین راننده است. این امکان بیشتر برای ماشین‌های اجاره‌ای یا کامیون‌ها کاربرد دارد و می‌توان از صدای راننده و مکالمات افراد آگاه شد. حتی ردیاب خودرو بدون سیم کارت هم امکان شنود صداهای داخل کابین را دارد.

در واقع، ردیاب آهنربایی با استفاده از سیم‌کارت موقعیت جغرافیایی را برای کاربر ارسال می‌کند. کار شنود صدای داخل کابین توسط میکروفون‌های داخلی ردیاب، شنود می‌شود. پس نباید این تصور را داشت که سیم‌کارت وظیفه انتقال صوت را به عهده دارد. از هر سیم‌کارتی که امکان فعال شدن GPS یا GPRS با آن وجود داشته باشد، می‌توان روی ردیاب استفاده کرد.

هنگام نصب سیم کارت داخل ردیاب آهنربایی خودرو به نکات زیر توجه کنید

قبل از اینکه از سیم‌کارتی را روی ردیاب نظامی بیاندازید به 3 نکته‌ی زیر توجه کنید:

  • از جا افتادن سیم‌کارت به طور کامل روی ردیاب مطمئن شوید. چراکه در صورت عدم جا زدن درست سیم‌کارت، این احتمال وجود دارد که در زمان حرکت خودرو، سیم‌کارت از روی ردیاب پلیسی جدا شده و امکان ارسال پیامک از بین برود.
  • سیم‌کارت شارژ ریالی داشته باشد، تا در زمان حرکت با اتمام شارژ پولی امکان ارسال پیامک متوقف نشود.
  • مطمئن شوید که سیم‌کارت قبل از نصب، روی هیچ ردیاب آهنربایی خودرو دیگری نصب نشده است.

قیمت ردیاب آهنربایی مدل GM3000 چقدر است؟

ردیاب آهنربایی خودرو GM3000 زیر نظر شرکت ایتالیایی CARBELLO ساخته شده و از کیفیت بالایی در سطح جهانی برخوردار است. قیمت جی پی اس آهنربایی ایتالیایی نسبت به دیگر ردیاب‌ها بسیار منصفانه است. چنانچه می‌خواهید یک ردیاب آهنربایی ارزان و باکیفیت خریداری کنید، برای استعلام قیمت و موجودی کالا با کارشناسان ایمن ردیاب تماس بگیرید.

استعلام قیمت ردیاب آهنربایی خودرو از کارشناسان ایمن ردیاب

خرید ردیاب آهنربایی با قیمت مناسب از ایمن ردیاب

در این مقاله بطور کامل ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 را بررسی کردیم که دارای امکانات بسیار شگفت‌انگیزی است. از مهمترین قابلیت‌های جی پی اس آهنربایی نظامی GM3000 می‌توان به باتری قدرتمند آن (با نگه‌داری شارژ یک ساله)، ضد آب بودن، تحمل دما تا 100 درجه سانتی‌گراد، امکان کنترل سرعت، ارسال موقعیت جغرافیایی در هر نقطه با پیامک و شنود صدای داخل کابین راننده اشاره کرد.

برای خرید ردیاب آهنربایی هم اکنون با شرکت ایمن ردیاب تماس بگیرید. چنانچه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ با کارشناسان ایمن ردیاب در تماس باشید.

سوالات متداول

بله. ردریاب نظامی GM3000 دارای استاندارد IP67 بوده و کاملا ضد آب است.

مدن زمان نگه‌داری با یک شارژ ردیاب خودرو GM3000، 12 تا 15 ماه است.

ردیاب آهنربایی نظامی GM3000 را با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از ایمن ردیاب خریداری می‌کنید.

ردیاب GM3000 با 6 آهنربای قدرتمند، در زیر خودرو نصب می‌شود. آهنربای ردیاب GM3000 به حدی قدرتمند است که حتی توسط مرد بالغ بدون کمک هر دو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست و در شدیدترین تکان‌ها نیز از بدنه کنده نخواهد شد.

بله. جی پی اس خودرو GM300 دارای یک میکروفون داخلی با کیفیت نیز هست که امکان شنود با بهترین کیفیت ممکن را به وجود آورده است.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 55 = 64

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.