بهترین ردیاب خودرو و ویژگی‌های آن

بهترین ردیاب خودرو

آمار رو به رشد سرقت خودرو در سال‌های اخیر، مانند زنگ خطری است که اهمیت حفظ و حراست از خودرو را دو‌چندان کرده. قفل فرمان، قفل پدال و انواع دزدگیر‌ها دیگر به عنوان سد مستحکمی در برابر سارقان به‌حساب نمی‌آیند و فقط سرعت کار آن‌ها را کند می‌کنند؛ بنابراین استفاده از وسیله‌ای که حتی پس از سرقت، امکان به دام انداختن سارق را فراهم کند، امری ضروری است. با پیشرفت تکنولوژی ردیاب‌ها پا به میدان گذاشتند و کار حفظ امنیت خودرو را ساده‌تر کردند.

ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای موقعیت‌های خاص طراحی و تولید شده‌اند. در این بین آشنایی با ویژگی‌های آن‌ها به شما در انتخاب بهترین ردیاب خودرو و استفاده از آن کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم جی‌پی‌اس خود را از جوانب مختلف بررسی و انواع آن را معرفی کنیم؛ بنابراین اگر برای ماشین خود به دنبال ردیابی با‌کیفیت و کاربردی هستید، مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند در تهیه ردیاب مناسب خودرو به شما کمک کند.

نصب آسان و سریع از ویژگی‌های جی‌پی‌اس خودرو باکیفیت

پر‌واضح است که ردیاب هر‌چه ساده‌تر باشد، کار کردن با آن راحت‌تر خواهد. یکی از مواردی که کار کردن با جی‌پی‌اس را ساده می‌کند، نصب آسان و بدون دردسر است. برای نصب برخی ردیاب‌ها نیاز به استفاده از برق خودرو و سیم‌کشی دارید. دسته دیگر ردیاب‌ها به سادگی نصب شده و نیاز به سیم کشی و مراجعه به متخصص ندارند. به‌عنوان مثال ردیاب آهنربایی امکان نصب روی همه قسمت‌های فلزی خودرو را دارد؛ بنابراین در انتخاب جی‌پی‌اس حتما به شیوه نصب آن توجه کنید.

ردیاب آهنربایی نصب آسان بدون نیاز به سیم‌کشی

ردیاب خوب امکان پیگیری لحظه‌ای و موقعیت‌یابی دقیق دارد

بعد از نصب ردیاب خودرو باید به این نکته توجه کنید که آیا جی‌پی‌اس مد‌نظر‌تان امکان موقعیت‌یابی در همه مناطق را دارد یا خیر. ردیابی که آنتن‌دهی خوبی نداشته باشد و با ورود به برخی مناطق از دسترس خارج شود، قابل اعتماد نخواهد بود؛ همچنین هرچه ردیاب قوی‌تر باشد، مختصات خودرو را بدون خطا نشان می‌دهد که کار ردیابی را دقیق‌تر می‌کند. در نتیجه امکان موقعیت‌یابی دقیق و بدون نقص در هر ساعتی از شبانه‌روز به‌عنوان ویژگی مهمی است که هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید.

ردیاب خوب باید امکان شنود داخل کابین خودرو را فراهم کند

ردیاب باید مانند دستگاه شنود عمل کند. قابلیت شنود این امکان را فراهم می‌کند تا از وضعیت کابین و افراد حاضر در آن آگاه باشید. چنانچه سارقی خودرو را سرقت کرد، با شنود حرف‌های او از اقدامات بعدی آگاه خواهید شد و با در جریان گذاشتن پلیس، به راحتی خودرو خود را پس خواهید گرفت. توجه داشته باشید که استفاده از قابلیت شنود برای جاسوسی، پیگرد قانونی دارد.

امکان ثبت دقیق تاریخچه توسط جی‌پی‌اس وجود داشته باشد

ثبت تاریخچه یکی از اساسی‌ترین کاربرد‌های جی‌پی‌اس به‌شمار می‌آید. کاربرد این ردیاب‌ها در شرکت‌های پخش مویرگی بسیار حائز‌اهمیت است. به این صورت که با استفاده از ردیاب مسیر تردد و زمان توقف خودرو‌های شرکتی را قابل کنترل است؛ همین موضوع در مصرف سوخت و مدیریت زمان به مدیران شرکت کمک شایانی می‌کند. این قابلیت حتی در ردیاب شخصی بدون نصب از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال استفاده از این جی‌پی‌اس کمک می‌کند تا از مسیر حرکت کودکان‌تان در راه مدرسه آگاه باشید و چنانچه مشکلی برای کودک‌تان پیش‌آمد، به سرعت خودتان را به محل برسانید.

ارسال هشدار در مواقع خاص توسط ردیاب ضروری است

زمانی که به دنبال بهترین ردیاب خودرو هستید، حتما به ویژگی ارسال هشدار آن توجه کنید. به‌عنوان مثال زمانی که فردی به زور وارد خودرو شما می‌شود و قصد زورگیری یا سرقت خودرو را دارد، فقط با فشردن یک کلیک می‌توانید پلیس را از شرایط آگاه کنید. این قابلیت برای زمانی که سارق ردیاب را از خودرو جدا می‌کند نیز کاربرد دارد به این صورت که بلافاصله بعد از جداسازی ردیاب از خودرو، پیامی مبنی‌بر غیر‌فعال شدن جی‌پی‌اس برای مالک خودرو ارسال می‌شود.

بهترین ردیاب خودرو در ایران کدام است

در این بخش بهترین ردیاب‌هایی که می‌توانید در ایران خریداری کنید را معرفی کنیم تا با توجه به نیاز‌تان مناسب‌ترین مکان‌یاب را خریداری کنید.

ردیاب فندکی؛ ساده و پرکاربرد

ردیاب‌های فندکی یکی از ساده‌ترین و در عین‌حال پر‌کاربرد‌ترین نوع موقعیت‌یاب‌ها به حساب می‌آیند. این ردیاب‌ها ظاهری شبیه به شارژر فندکی دارند که روی آن‌ها محلی برای قرار دادن سیم شارژر تعبیه شده است. همین موضوع باعث شده تا این ردیاب از چشم سارقان مخفی باشد. برای نصب این ردیاب کافی است آن را در قسمت فندکی خودرو قرار دهید. چنانچه ردیاب از خودرو جدا شود، هشدار جداسازی برای مالک خودرو ارسال خواهد شد. با این اوصاف جی‌پی‌اس فندکی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ردیاب‌های خودرو در ایران معرفی کرد.

ردیاب فندکی مخفی و پرکاربرد

ردیاب مغناطیسی؛ جی‌پی‌اس مخفی با قابلیت شنود

ردیاب مغناطیسی از سه جزء اصلی باتری، جی‌پی‌اس و آهنربا تشکیل شده است. باتری این این ردیاب بسیار قوی است و امکان ردیابی خودرو برای طولانی مدت را بدون شارژ مجدد فراهم می‌کند. احتیاج نداشتن به برق مستقیم برای کارکردن این امکان را فراهم کرده تا بتوان از این ردیاب به عنوان ردیاب شخصی هم استفاده کرد. 

آهنربای قدرتمند ردیاب مغناطیسی به هر سطح فلزی از خودرو می‌چسبد و به‌سادگی جدا نمی‌شود. این ردیاب کاملا ضد‌آب است و طوری طراحی شده که در هر شرایط آب‌و‌هوایی کارایی داشته باشد. 

ردیاب دیاگ؛ ارزان و قدرتمند

ردیاب دیاگ را می‌توان به‌عنوان ساده‌ترین ردیاب خودرو معرفی کرد. قدرت بالا و امکان تعیین موقعیت در مناطقی که آنتن‌دهی پایینی دارند را می‌توان از ویژگی‌های این ردیاب معرفی کرد. نصب این ردیاب بسیار ساده است. برای فعال کردن این ردیاب فقط باید آن را به دیاگ خودرو متصل کنید، سپس نرم‌افزار ردیابی را روی گوشی نصب کرده و عملیات ردیابی را آغاز کنید. 

ردیاب دیاگ ارزان و پر قدرت

قیمت چی پی اس خودرو چقدر است؟

قیمت جی‌پی‌اس را می‌توان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در انتخاب و خرید ردیاب معرفی کرد. عوامل متعددی مانند برند، کیفیت ساخت، قدرت، نوع ردیاب و فروشگاهی که از آن موقعیت‌یاب را می‌خرید روی قیمت جی‌پی‌اس تأثیر‌گذار هستند؛ بنابراین حتما پیش از خرید ردیاب با کارشناسان فعال در این حوزه مشورت کنید.

بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخرم؟

در این مقاله ویژگی‌های بهترین ردیاب خودرو را مورد بررسی قرار دادیم. انواع جی‌پی‌اس خودرو را معرفی و مواردی که بر قیمت موقعیت‌یاب خودرو مؤثر هستند را بیان کردیم. ایمن ردیاب با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات ردیاب خودرو و ردیاب‌های شخصی آمادگی دارد، ردیاب‌های با‌کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن  ۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش ایمن ردیاب، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 9