جی پی اس موتورسیکلت را کجا نصب کنیم بهتر است؟

آشنایی با بهترین محل نصب جی پی اس روی موتور سیکلت در ایمن ردیاب

از آنجا که موتورسیکلت‌ها مزایای بسیاری دارند و استفاده از آنها راحت‌تر است، طرفداران زیادی نیز به دست آورده‌اند. اما در عین حال، هر روز تعداد زیادی موتورسیکلت به سرقت می‌روند و به راحتی هدف سرقت قرار می‌گیرند. به همین دلیل، امروزه افراد بیشتری برای موتورسیکلت خود جی پی اس نصب می‌کنند. اگر می‌خواهید از چنین موقعیتی جلوگیری کنید، عاقلانه است که شما نیز یک ردیاب GPS روی موتورسیکلت خود نصب کنید. آیا تا به حال درباره سیم‌کشی احساس سردرگمی کرده‌اید؟ بهترین محل نصب جی پی اس روی موتورسیکلت کجاست؟ آیا مهارت نصب لازم است؟ برای دانستن پاسخ این سوالات، تا انتهای این مقاله از ایران رهیاب همراه باشید.

مزایای نصب ردیاب جی پی اس برای موتور سیکلت چیست؟

اغلب ما زمانی که نام GPS را می‌شنویم به این فکر می‌کنیم که چگونه با جی پی اس شخصی را پیدا کنیم؟ اما استفاده از ردیاب‌ها کمی جدی‌تر از این‌هاست. برای سارقان سخت است که ماشین قفل شده را بدزدند و زمان زیادی می‌برد و به شاهدان این فرصت را می‌دهد که دزد را گیر بیندازند. اما ماجرای موتورسیکلت کمی متفاوت است. سارق قفل موتور را در زمانی کوتاه‌تر از تصورتان می‌شکند. بنابراین نمی‌توان فقط به‌وسیله قفل موتورسیکلت را  ضد سرقت کرد.

نصب GPS دومین خط دفاعی است. با نصب جی پی اس، در صورتی که دزد موتورسیکلت را دزدید، هنوز می‌توانید برای پس گرفتن ماشین امیدوار باشید. پس از نصب ردیاب موتورسیکلت، بلافاصله دزدگیر را نصب کنید، تا زمانی که ماشین لرزش داشت، زنگ هشدار فعال شود. با نصب همزمان ردیاب و دزدگیر، مالک می‌تواند یک پیام متنی دریافت کند و وسیله خود را بیابد. همچنین، با یک کلیک روی برنامه مربوطه مسیر موتورسیکلت را بررسی کند. قیمت ردیاب موتورسیکلت در مقایسه با قیمت خود موتورسیکلت، که در برخی موارد بسیار گران است عددی نیست بخواهید در خرید آن تعلل کنید.

بهترین محل نصب جی پی اس روی موتور سیکلت برای جلوگیری از سرقت

چگونه بهترین ردیاب را برای موتور سیکلت انتخاب کنیم؟

ردیاب‌های GPS بسیاری در بازار وجود دارد. چگونه برای وسیله نقلیه خود بهترین ردیاب را انتخاب کنیم؟ موتورسیکلت برخلاف دوچرخه، سیم‌کشی دارد. بنابراین، می‌توانید یک دستگاه ردیاب سیمی خریداری کنید. محل سیم‌کشی نسبتاً پنهان است، بنابراین به‌راحتی می‌توان دستگاه GPS را پنهان کرد تا پیدا کردن آن آسان نباشد. می‌توانید یک دستگاه جی پی اس باتری‌خور هم بخرید، اما باید به زمان شارژ توجه کنید.

مراحل نصب جی پی اس روی موتورسیکلت، 4 قدم تا ایمنی موتورسیکلت شما

فرآیند نصب محصول بسته به نوع محصول انتخاب شده متفاوت است. هنگام خرید دستگاه جی پی اس، اولین نکته این است که دستورالعمل‌ها را با دقت بخوانید.

1-     برای شروع نصب جی پی اس موتورسیکلت، ابتدا جی پی اس را روشن کنید.

با مونتاژ و راه اندازی دستگاه خود برای اولین استفاده شروع کنید. درپوش را بردارید و سیم‌کارت را وارد کنید. توجه کنید که سیم‌کارت باید دارای عملکردهای GPRS و SMS باشد. ردیاب را روشن کنید. درپوش سیم‌کارت را ببندید و دستگاه را با خط برق خارجی که برای شارژ ترمینال و باتری داخلی استفاده می‌شود، وصل کنید.

ایمنی موتور؛ آشنایی با بهترین محل نصب جی پی اس روی موتور سیکلت

1-     بهترین محل نصب جی پی اس روی موتورسیکلت را انتخاب کنید.

شما باید محل مناسبی را انتخاب کنید که به‌راحتی پیدا نشود، زیرا تمام هدف نصب ردیاب وسیله نقلیه، عنصر پنهان‌کاری است. برخی از موتورسیکلت‌ها ساختار ساده‌ای دارند و فضای پنهانی ندارند. با پیدا بودن محل نصب ردیاب، سارقین به‌سادگی مختل‌کننده جی پی اس خودرو یا موتورسیکلت شما خواهند بود. برای نصب دستگاه GPS می‌توان از روش مسدود کردن یا Blocking method استفاده کرد. ردیاب متصل به باتری را با استفاده از کابل خنثی وصل کنید. سوئیچ احتراق را وصل کنید.

2-      در هنگام نصب ردیاب روی موتورسیکلت به نحوه سیم‌کشی توجه کنید.

توصیه نصاب‌های باتجربه ردیاب این است: همه کابل‌ها را به‌صورت واضح به خطوط موجود موتورسیکلت وصل نکنید. برای نصب مخفیانه ردیاب، یک اصل سیم‌کشی را دنبال کنید. قطب مثبت و منفی ردیاب را مستقیماً به باتری وصل نکنید. ردیاب‌هایی که برای مورد استفاده قرار می‌گیرند انواع مختلفی دارند. در برخی از مدل‌ها نصب ردیاب نیازمند سیم‌کشی و اتصال به منبع برق موتور است و در برخی دیگر، مانند جی پی اس آهنربایی با داشتن قابلیت مغناطیسی، نیازی به اتصال به منبع برق موتور نیست.

3-     بعد از نصب، تست عملکرد ردیاب را انجام دهید.

اتصال نادرست کابل شارژ می‌تواند آسیب جدی به دستگاه وارد کند. لطفا در مورد سیم‌کشی بسیار احتیاط کنید. پس از اتصال line، تست عملکرد را انجام دهید و مطمئن شوید که عملکرد ضد سرقت GPS طبیعی است.

بهترین محل نصب جی پی اس روی موتور سیکلت و نحوه سیم‌کشی آن

آیا برای نصب جی پی اس روی موتورسیکلت به یک متخصص نیاز دارید؟

نصب ردیاب جی پی اس دشوار است، اما نصب ردیاب، یک تکنولوژی بسیار مهم برای مالکین موتورسیکلت است. اگر در سیم‌کشی موتورسیکلت مهارت دارید، می‌توانید ردیاب را خودتان نصب کنید. اگر چیزی در این باره نمی‌دانید، می‌توانید به یک فرد واجد شرایط مراجعه کنید تا به شما در نصب آن کمک کند.

اگر موتورسیکلت شما گران است، این فرصتی است برای سارقان! بنابراین، برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت خود، لطفا یک ردیاب جی پی اس خریداری کنید.

کمک گرفتن از تکنسین؛ بهترین محل نصب جی پی اس روی موتور سیکلت کجاست

مهم‌ترین کار قبل از نصب جی پی اس برای موتورسیکلت، ردیاب را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید!

در این مقاله تلاش کردیم تا در انتخاب بهترین محل نصب جی پی اس روی موتورسیکلت به شما کمک کنیم. همچنین مراحل نصب ردیاب روی موتورسیکلت را آموزش دادیم. اما ممکن است همچنان افراد بسیاری باشند که تسلط کافی به سیم‌کشی داخلی موتور یا ماشین ندارند. توصیه ما برای این افراد این است که حتما ردیاب موتورسیکلت خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند و از کارشناسان باتجربه، برای نصب ردیاب کمک بگیرند. پیش از خرید جی پی اس، به این سوال پاسخ دهید که هدفتان از خرید ردیاب موتورسیکلت چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟ سپس، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02122410328 تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشاوره کنید. کارشناسان واحدهای فنی و فروش ما در ایران رهیاب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 33 = 34