مختل کننده جی پی اس خودرو چیست و چطور از آن استفاده می‌شود؟

دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو چیست؟

ردیاب‌ها یکی از کاربردی‌ترین و بهترین نرم افزارهای امنیتی در دنیا هستند. با استفاده از ردیاب‌ها می‌توانید در هر شرایطی موقعیت مکانی خود را برای نزدیکان‌تان ارسال کنید و از موقعیت مکانی فرزندان و والدین سالمند خود نیز مطلع شوید. با تمام کاربرد‌های مفید و مثبت ردیاب‌ها عده‌ای به دنبال غیرفعال کردن آن‌ها و خرید یک دستگاه مختل‌کننده جی پی اس خودرو هستند. دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو کاربردهای مختلفی دارد.

اگر شما هم به دنبال راه‌حلی آسان و کاربردی برای مختل کردن ردیاب خودرو و نحوه استفاده از دستگاه مختل کننده آن هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله شما را با ویژگی‌های مختل کننده جی پی اس خودرو، کاربرد، معایب و نحوه کار آن آشنا خواهیم کرد.

چه روش‌هایی برای از کار انداختن ردیاب خودرو وجود دارد؟

روش‌های بسیاری برای از کار انداختن جی پی اس خودرو وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها و بدون صرف هزینه، ردیاب خودرو را از کار بیندازید. همانطور که می‌دانید جی پی اس از شبکه‌‌ای که حداقل ۲۴ ماهواره دارد تشکیل شده است. جی پی اس خودرو به کمک امواج این ماهواره‌ها می تواند موقعیت دقیق شما را روی زمین مشخص و برای دیگران ارسال کند. با قطع ارتباط ردیاب با این ماهواره‌ها، جی پی اس غیرفعال شده و از کار می‌افتد. راحت‌ترین روش برای از کار انداختن ردیاب، قطع کردن برق آن است.

به راحتی می‌توانید با قطع کردن سیم‌های آن جی پی اس را غیرفعال کنید. قطع آنتن جی پی اس خودرو نیز یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توانید به راحتی از آن برای غیرفعال کردن ردیاب استفاده کنید. اما یکی از روش‌هایی که در پایگاه‌های نظامی استفاده بسیاری از آن برای غیر فعال کردن ردیاب‌های جاسوسی می‌شود، استفاده از مختل‌کننده جی پی اس خودرو است. دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو با ویژگی‌هایی که دارد در کمترین زمان باعث غیرفعال شدن ردیاب موردنظر می‌شود.

آشنایی با نحوه عملکرد دستگاه‌های ضد جی پی اس

دستگاه مختل کننده ردیاب چیست و چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه مختل کننده ردیاب یک تراشه کوچک و کاربردی است که بدون باتری عمل می‌کند‌. با نصب این تراشه روی فندک ماشین، دستگاه شروع به کار می‌کند و با فرستادن پارازیت در فضای خودرو باعث از کار افتادن ردیاب‌های نصب شده در اتومبیل می‌شود.

این پارازیت‌ها موجب اختلال در سیگنال‌های ماهواره‌ای جی پی اس می‌شوند و ممکن است خطوط تلفن همراه را نیز دچار اختلال یا اشکال کنند. استفاده از دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو کار دشواری نیست و به راحتی می‌توانید از آن برای غیرفعال کردن ردیاب مغناطیسی و انواع جی پی اس‌های خودرو استفاده کنید.

دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو از چه فاصله‌ای کار می‌کند؟

دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو تنها در 5 متری ردیاب موردنظر قادر به ایجاد اختلال و از کار انداختن آن است. برد این دستگاه برای از کار انداختن یک جی پی اس حداکثر 5 متر است و ممکن است این برد در فضای بیرونی خودرو نیز شدیداً کاهش یابد.

بنابراین اگر قصد غیر فعال کردن جی پی اس برای ماشین را دارید در صورت استفاده از دستگاه مختل‌کننده جی پی اس آن را درون خودرو و در نزدیکی ردیاب قرار دهید. دستگاه‌های مختل کننده ردیاب معمولاً کارایی خوبی در فضای بیرونی خودرو و در فواصل طولانی ندارند.

مختل کننده Gps چه ویژگی‌هایی دارد؟

دستگاه مختل کننده جی پی اس نیز مانند ردیاب‌ها بسیار کوچک و کاربردی است و تنها تفاوت آن با ردیاب‌ها در نحوه عملکرد و کارایی آن است. از آنجا که معمولاً از مختل کننده ردیاب برای ماموریت‌های نظامی استفاده می‌شود؛ خرید مختل کننده جی پی اس کمی مشکل است و برای تهیه آن باید هزینه بسیاری را در نظر داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های مختل کننده ردیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برد حداکثری ۵ متری
  • وزن بسیار سبک و ظاهری بسیار کوچک
  • بدون نیاز به سیم‌کشی و اتصال به برق
  • مجهز به چراغ اعلام وضعیت
  • مجهز به آنتن‌های بسیار قوی ضد جی پی اس

ویژگی‌ها و مزایای استفاده از دستگاه مختل کننده ردیاب

کاربرد دستگاه مختل کننده ردیاب در زمینه‌های مختلف

مهم‌ترین کاربرد دستگاه مختل کننده ردیاب حفظ ایمنی و آرامش برای افرادی است که به هیچ‌عنوان نمی‌خواهند شخص دیگری به موقعیت مکانی آن دسترسی داشته باشد. کاربرد اصلی دستگاه مختل کننده ردیاب در ارگان‌های نظامی و امنیتی مثل اداره پلیس و اداره آگاهی است. از این دستگاه برای ایجاد اختلال در ردیاب‌های احتمالی نصب شده در خودرو نظامی استفاده بسیاری می‌شود. کاربرد این دستگاه بسیار محدود است و به نسبت کاربرد کمی که دارد با هزینه بسیار بالایی به فروش می‌رسد.

از مختل کننده ردیاب در چه شرایطی استفاده می‌شود؟

آیا استفاده از دستگاه ضد جی پی اس خودرو قانونی است؟

با توجه به کاربردهای بسیار محدودی که این دستگاه دارد، استفاده از دستگاه مختل کننده جی پی اس خودرو تنها در موارد اضطراری مانند امور نظامی و امنیتی کشور قانونی است و در صورت استفاده غیرقانونی از آن، فرد مورد بازجویی و پرداخت جریمه قرار می‌گیرد. از آنجا که دستگاه مختل کننده علاوه‌بر از کار انداختن جی پی اس، باعث ایجاد اختلال در امواج رادیویی الکترونیکی مانند موبایل نیز می‌شود، استفاده از این دستگاه معمولاً غیرقانونی به شمار می‌رود.

علاوه‌بر این، استفاده طولانی مدت از دستگاه مختل کننده جی پی اس به دلیل وجود پارازیت‌های بسیار باعث به خطر افتادن سلامتی افراد نیز می‌شود. عزیزانی که در حوزه نظامی و حفظ امنیت کشور مشغول به کار هستند برای اطمینان از حفظ سلامت خود می‌توانند از ردیاب شخصی بدون نصب استفاده کنند. این ردیاب به دلیل برد بسیار بالایی که دارد به هیچ‌عنوان تحت تاثیر دستگاه ضد جی پی اس قرار نخواهد گرفت.

خرید اینترنتی ردیاب خودرو

آیا خرید دستگاه مختل کننده جی پی اس امری ضروری است؟

در این مقاله به بررسی ویژگی مختل کننده جی پی اس خودرو، کاربرد و نحوه استفاده از آن پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید این دستگاه کاربرد بسیار زیادی ندارد و ممکن است پس از مدت طولانی تاثیر مخربی نیز در سلامت شما داشته باشد.

با خرید یک ردیاب مطمئن می‌توانید از عدم ایجاد اختلال در آن مطمئن شوید و امنیت خود و فرزندانتان را برای همیشه تامین کنید. ردیاب‌ها برخلاف دستگاه‌های مختل کننده، کاربرد بسیاری دارند و از آن‌ها می‌توانید برای حفظ امنیت خودرو، امنیت والدین، فرزندان و نگهداری از حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین ردیاب‌ها می‌توانید همین حالا به صفحه محصولات سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید یا با شماره 02144420001 تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

65 + = 73