ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر (بیش از ۲۰ دلیل )

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر؟

برای جواب به این سوال تا حدی نیاز به بررسی برخی تفاوت های ردیاب خودرو و دزدگیر ماشین را داریم. در ابتدا چند نکته قابل ذکر در مورد سرقت خودرو،  در بین گزارش های صورت گرفته زمان سرقت خودرو ها توسط سارقین بین ۱۰ تا ۶۰ ثانیه است که زمان بسیار کوتاهی برای عکس العمل است و می توان گفت فرد مالباخته اگر به این نکته که محل پارک خودرو قابل اهمیت است توجه نکند در صورت نبودن سیستم امنیتی بر روی خودرو خود ماشین خود را مسروقه باید در نظر بگیرد.

مزایا و معایب ردیاب خودرو

بعد از خرید خودرو برای افرادی که سعی بر ایمن کردن و جلوگیری از سرقت خودرو خود را دارند این دوراهی انتخاب دزدگیر و ردیاب به وجود می آید. در ابتدا برای حل این دوراهی انتخابی از مزایای خودرو دارای دزدگیر چند مورد را ذکر می کنیم.
  1. دزدگیر خودرو در مرحله اول قصد سارق برای به سرقت بردن خودرو را به عنوان بازدارنده عمل می کند، به این صورت که اگر شما خودرو خود را در محلی عمومی پارک کرده باشید، سارق با دیدن دزدگیر از تصمیم خود منصرف شده و به فرض اینکه هنگام از کار انداختن دزدگیر و باز کردن درب ها فعال شود کلا منصرف گشته و دست به سرقت نمی زند.
  2. از دومین مزایای نصب دزدگیر می توان به صرفه جویی در هزینه بیمه اشاره کرد، زیرا شرکت های بیمه در صورت اینکه شما دزدگیر نصب کرده باشید هزینه کمتری را بابت بیمه از شما دریافت میکنند زیرا شما یک پله خودرو خود را ایمن تر نسبت به سرقت خودرو کرده اید.
  3. در سومین مورد از مزایای نصب دزدگیر می توان به  دزدگیر های تصویری اشاره کرد که به محض مشاهده درب ها، مشاهده پرتاب جسم سنگینی به سمت خودرو و باز کردن درب موتور خودرو به صدا در می آید.
  4. از چهارمین مزایای دزدگیر خودرو می توان به کم هزینه تر بودن آن نسبت به ردیاب اشاره کرد.

 

معایب و مزایای دزدگیر
در این بخش به معایب دزدگیر می پردازیم:
۱_در اولین نکته راجب معایب دزدگیر می توان به این مورد اشاره که سارق آن را می تواند ببیند زیرا دزدگیر بر خلاف ردیاب قابل مشاهده است و فرد سارق خیلی سریع می تواند آن را غیر فعال کند، از
آن جایی که قبلاً هم ذکر کردیم، زمان سرقت خودرو بین ۱۰ تا ۶۰ ثانیه است که سارق با سرعت و کمی مهارت می تواند آن را غیر فعال کند و اگر هم فعال شود با فاصله گیری سریع از محل سرقت می تواند در محلی پارک و با زمان کافی ان را غیر فعال کند.
۲_دومین مورد از معایب دزدگیر می توان به برد کوتاه آن اشاره کرد، اگر شما خودرو خود را در محلی دور از چشم پارک کنید و از ان محل دور شوید، در صورت فعال سازی دزدگیر شما هیچ کس متوجه نشده و سارق با خیال راحت آن را غیر فعال و به سرقت می برد.
۳_ سومین مورد از معایب دزدگیر می توان به ایجاد سر و صدا در مواقع غیر ضروری برای همسایه ها اشاره کرد. که در بیشتر مواقع مورد اعتراض و انتقاد قرار گرفته می شود
۴_چهارمین مورد از معایب دزدگیر می توان به این مورد اشاره کرد که اگه دزدگیر درست نصب نشود باعث اختلال در سیم برق خودرو و اشکالات فنی آن می شود.
۵_پنجمین مورد از معایب نصب دزدگیر می توان به این مورد مهم اشاره کرد که هنگام سرقت خودرو تنها ۵ درصد با سرو صدای خود از سرقت خودرو جلوگیری کرده است،که درصد خیلی پایینی در نظر گرفته می شود.
۶_در ششمین مورد از معایب نصب دزدگیر می توان به عدم توجه به صدای آژیر آن بعد از گذشت مدتهاست، به علت حساس بودن سیستم دزدگیر در صورتی که یک گربه کوچک روی ماشین بپرد به صدا در می آید و بعد از گذشت مدتی به صدا در آمدن آن به امری طبیعی تبدیل می شود.
۷_هفتمین مورد از معایب نصب دزدگیر خودرو می توان به در دسترس بودن آن و قابل غیر فعال سازی راحت دزدگیر خودرو اشاره کرد.
در این قسمت به مزایا و معایب نصب ردیاب برای خودرو می پردازیم

مزایای نصب ردیاب خودرو

لینک پیشنهادی : برای خرید ردیاب خودرو میتونید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و نکات قبل از خرید جی پی اس ماشین رو بخونید تا اطلاعات اولیه داشته باشید، همچنین با مشاوره تلفنی رایگان میتونید با ما در ارتباط باشید.
از مزایای نصب ردیاب خودرو :
  1. در اولین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به این مورد اشاره کرد که محل ۹۵ درصد از خودرو های به سرقت رفته دوباره پیدا شده و به مال باخته باز گردانده شده اند.
  2. دومین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو خود می توان به برد بدون محدودیت آن اشاره کرد، یعنی در این مورد هیچ حد و مرزی برای فعال سازی ردیاب شما نیست.
  3. سومین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به مخفی بودن آن اشاره کرد که یکی بهترین مزایای ردیاب به حساب می آید که در بیشتر موارد سارق اصلاً متوجه آن نمی شود.
  4. از چهارمین مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به غیر قابل غیر فعال سازی آن اشاره کرد، در این مورد سارق بر خلاف دزدگیر نمی تواند آن را غیر فعال کند.
  5. پنجمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به عدم ایجاد سر و صدا اشاره که که بر خلاف دزدگیر در این مورد یک حسن به حساب می آید، زیرا سارق متوجه آن نمی شود.
  6. ششمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به توانایی خاموش کردن از راه دور آن اشاره کرد.
  7. هفتمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به زمانی اشاره کرد که سارق درب خودرو را باز می کند و پیام باز شدن غیر مجاز درب خودرو برای شما ارسال میگردد.
  8. هشتمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو خود می توان به دریافت پیام مبنی بر روشن شدن غیر مجاز موتور خودرو توسط فرد سارق باشد که به صورت پیامک است
  9. نهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو خود می توان به قابلیت ارسال پیام و قطع برق اصلی خودرو اشاره کرد که باعث توقف خودرو و ناموفق بودن سارق می شود
  10. دهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو خود می توان گفت که ردیاب را می توان بر روی تمامی خودرو ها نصب کرد و مانند دزدگیر محدودیت ندارد.
  11. یازدهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو خود می توان به امکان شنود در داخل کابین ماشین اشاره کرد که فقط توسط صاحب ماشین می تواند صورت بگیرد.
  12. دوازدهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به امکان دریابی آن از چند طریق اشاره کرد که این موارد شامل دریابی از طریق سایت، از طریق گوشی اندروید یا آیفون و همچنین امکان ردیابی و گرفتن آدرس خودرو از طریق پیامک می باشد.
  13. سیزدهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به دارا بودن باطری داخلی برای زمان قطع برق و همچنین ردیاب قابلیت ارسال هشدار ضعیف بودن باطری داخلی است.
  14. چهاردهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به نصب نرم افزار کم حجم بر روی موبایل و همچنین نصب بر روی چند موبایل اشاره کرد و همچنین میتواند این امکان را ایجاد کرد که هم زمان چند وسیله نقلیه را به صورت آنلاین مشاهده کنیم.
  15. پانزدهمین مورد از مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به امنیت بالا و ضد هک بودن سیستم ردیاب خودرو اشاره کرد.
  16. از مهم ترین نکاتی که در آخر مزایای نصب ردیاب بر روی خودرو به آن اشاره می کنیم و دارای اهمیت فراوانی است توجه به پشتیبانی پس از فروش توسط فروشنده ردیاب است، از آن جایی که ردیاب به دو صورت سخت افزار که بر روی خودرو نصب می شود و نرم افزاری که بر روی گوشی نصب می شود نیاز به راهنمایی و پشتیبانی پس از فروش دارد.

از دیگر مزایای ردیاب خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برخی شرکت ها ممکن است به دنبال راه هایی باشند که هزینه های خود را کاهش دهند، درحالیکه که ممکن است دیگر شرکت ها به دنبال بهبود ویژگی های ایمنی باشند. شرکت شما به دنبال چه مزایایی است؟ استفاده از جی پی اس خودرو و ردیاب مزایای زیر را برای شرکت شما به دنبال خواهد داشت. میتونید برای خرید جی پی اس ماشین (ردیاب خودرو) به سایت ما اعتماد کنید.


کاهش هزینه کارگری:

استفاده از جی پی اس خودرو وردیاب GPS به این معنی است که راننده شما زودتر به مقصد خود خواهد رسید. زمان کمتر برای رانندگی، به معنی میزان کرایه پایین تر است. به زبان دیگر، ساعت هایی که سپری می شوند، بهبود می یابند. (و حتی میتونید از ردیاب شخصی استفاده کنید )

  1. بهبود ایمنی برای پرسنل و کارمندان:

زمانی که جی پی اس ماشین نصب شود، راننده ها حساب شده تر و با مسئولیت بیشتری رانندگی می کنند، و کمتر به سمت تخطی از سرعت مطمئنه می روند. این مسئله به معنی سفری امن تر با کاهش احتمال تصادفات است.

  1. صرف هزینه کمتر برای سوخت:

به دلیل مشخص بودن مسیری که راننده ها بر طبق جی پی اس  باید طی کنند، آن ها کمتر به سمت مسیرهایی می روند که در طول رانندگی ممکن است سوخت را هدر دهند. در نتیجه مصرف سوخت کمتر به معنی هزینه کمتر و افزایش سود است که با استفاده از سیستم  جی پی اس ردیاب ممکن خواهد شد.

  1. اصلاح کارایی انجام کار:

پیاده سازی جی پی اس خودرو و ردیاب ناوگان این اطمینان را به راننده ها می دهد که به شکلی موثر و ایمن مسیریابی به سمت مقصد خود را انجام دهند. زمانی که راننده ها بدانند که مقصد آن ها کجاست، آن ها احساس رقابت بیشتری برای انجام کارهای خود می کنند.

  1. سرویس دهی بهتر به مشتریان:

با وجود ردیاب و جی پی اس خودرو GPS، توزیع کننده شما این امکان را دارد که مثل یک پرنده راننده را دنبال کند و با استفاده از سیستم رهیاب بداند که او در کجا قرار دارد و چه زمانی می تواند مسئولیت جدیدی به او واگذار کند. این مسئله برای مشتری های لحظه آخری شما مزیت بزرگی به حساب می آید که ممکن است از گرفتن سرویس از شما منصرف شوند، اما بعلاوه ممکن است آینده شغلی شما را تضمین کنند و مشتری های بیشتری برای شما بیاورند.

پست پیشنهادی : انواع ردیاب خودرو

  1. هزینه کمتر برای تعمیرات:

با هشدارها و یادآورهای سرویس تعمیرات، شما هیچگاه نگران نخواهی بود که به عنوان مثال تعویض روغن یک کامیون یا خودروی خاص شما به تعویق بیفتد. تمام وسایل نقلیه شما توسط جی پی اس تحت نظر هستند.

  1. کاهش هزینه بیمه:

از شرکت بیمه خود شرایط تخفیف برای زمانی که شما شروع به استفاده سیستم ردیاب GPS می کنید، چگونه است. بیشتر بیمه ها به دنبال کاهش میزان خطر در جاده ها هستند و در صورتی مدیریت یک شرکت شرایطی برای بهبود وضعیت ایمنی کامیون های خود ایجاد کند، آن ها تخفیف بیشتری به شما می دهند.

  1. بازده بیشتر در جاده ها:

دوباره تاکید می کنم، مسئولیت پذیری بیشتر به معنی انجام به موقع و دقیق تر کار است. اگر شما بدانید راننده شما کجا قرار دارد، و راننده نیز بداند که شما می دانید و در حال استفاده از جی پی اس ردیاب هستید، آن ها علاقه کمتری به تلف کردن زمان خواهند داشت.

مزایای ردیاب و جی پی اس خودرو

  1. کاهش میزان سرقت:

اگر شما یک دستگاه ردیاب GPS نصب کرده باشید، شما در تمام مدت می دانید که آن وسیله نقلیه در کجا قرار دارد و از محل دقیق آن با استفاده از جی پی اس ردیاب خبر دارید. اگر به هر شکلی دزدیده شود، شما مشکل کمی برای ردیاب آن با GPS نخواهید داشت و به راحتی آن را پیدا خواهید کرد.

  1. تسریع در روند چرخه های حسابداری:

با استفاده از امکانات اتوماتیک جی پی اس، کلیه صورت حساب های مالی به سرعت تنظیم می شوند و دیگر انجام این کار خسته کننده نیست زیرا به شکل دقیق مشخص است که هر راننده چه میزان کرایه باید دریافت کند، چه میزان زمان طی مسیرهای مختلف صرف شده است و …

معایب ردیاب ماشین

  1. در اولین مورد از معایب نصب ردیاب بر روی خودرو می توان به اگر مورد پشتیبانی از سمت فروشنده قرار نگیرد ایجاد مشکل و سر درگمی می شود.
  2. دومین مورد آن این است که هزینه بیشتری نسبت به دزدگیر باید برای آن در نظر گرفت.
در آخر به چند مورد از موارد قابل استفاده و مفید ردیاب برای شرکت های حمل و نقل اشاره داریم:
۱_دارا بودن مانیتور دقیق تمام خودرو ها بر روی نقشه و صفحه نمایش
۲_گزارش ورود و خروج خودرو ها از شرکت
۳_صرفه جویی در مصرف سوخت، نصب سنسور
۴_امکان گزارش گیری از دمای یخچال در کانترهای یخچال دار
۵_هشدار تخلف از طریق سامانه یا پیامک
۶_گزارش از کیلومتر کارکرد خودرو
امید است شما عزیزان با مطالعه این مقاله درک کاملی از تفاوت ها و سود بر بودن این دو محافظ امنیتی خودرو خود اطلاعات کافی را دریافت کرده باشید.

دزدگیر یا ردیاب خودرو

با توجه به اینکه تمامی مزایا و معایت هر دو دستگاه رو متوجه شدین کدوم یک بهتر هستند ؟

برای خرید جی پی اس ماشین و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 − = 80