استفاده از جی پی اس دنا پلاس؛ بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو

جی پی اس دنا پلاس

امروزه با توجه به افزایش روز به روز قیمت‌ کالاها، خودروها به یکی از اصلی ترین سرمایه‌های مردم تبدیل شده‌اند. از طرفی کاهش امنیت خودروها باعث شده است که میزان سرقت خوردو نسبت به گذشته افزایش یابد. در حال حاضر شمار بسیاری از مردم به ماشین های دنا پلاس علاقه پیدا کرده‌اند. همین مورد باعث شده است آمار سرقت این نوع ماشین هم افزایش پیدا کند. در همین راستا توصیه می‌شود تا صاحبین این ماشین ایرانی برای جلوگیری از سرقت خودرو از جی پی اس دنا پلاس کمک بگیرند.

بهترین راه حل برای حفظ امنیت خودروها چیست؟ ردیاب،‌ مطمئن‌ترین ابزار و راه حل

راه‌ها و سیستم‌های امنیتی فراوانی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها از سرقت خودرو جلوگیری کرد. با توجه به این توضیحات قصد معرفی یک ابزار به روز و مطمئن را داریم تا نگرانی شما را نسبت به امنیت اتومبیل‌تان برطرف کند.

حفظ امنیت خودروها به ویژه در کلان شهرها به نگرانی بزرگی برای مردم تبدیل شده است. با توجه به آمار، داشتن دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و سیستم‌های امنیتی، دیگر نمی‌تواند موجب آسایش خاطر مالکین در مقابل خودروهایشان باشد. یکی از روش‌های به روز و نوین برای جلوگیری از سرقت خودرو، استفاده از ردیاب خودرو است که در شرایط مختلفی به کار رفته و انواع مختلفی دارد.

جی پی اس دنا پلاس

ردیاب چیست؟ امن‌ترین سیستم پیشگیری از سرقت خودرو

پیش از هرچیز، لازم است تعریفی کاربردی از دستگاه ردیاب داشته باشیم. این دستگاه یک وسیله‌ الکترونیکی کوچک است که گاهی با سیم و گاهی به‌صورت بی سیم به کار می‌رود. ردیاب در بخش‌های مختلف خودرو قرار می‌گیرد و اطلاعاتی شامل موقعیت مکانی، سرعت و جهت حرکت آن را در هر لحظه برای مالک ارسال می‌کند.

لازم به ذکر است که این وسیله فقط برای خودروها نیست. مالکین موتورها هم می‌توانند برای حفظ امنیت موتور سیکلت خود اقدام به خرید ردیاب موتور سیکلت کنند.

شرح و بررسی انواع ردیاب دنا پلاس،‌ بهترین را انتخاب کنید

ردیاب‌ها با توجه به کاربردشان به انواع مختلفی مانند ردیاب فندکی، ردیاب آهنربایی و ردیاب شارژی تقسیم می‌شوند. این دستگاه‌ها از لحاظ کاری که انجام می‌دهند و نوع نصب‌شان متفاوت هستند.

ردیاب آهنربایی، قوی‌ترین مدل ردیاب ماشین

این نوع ردیاب با نمونه‌ها و انواع دیگر ردیاب‌ها کمی متفاوت است. از این جهت که نیاز به سیم کشی ندارد و به صورت بی سیم نصب می‌شود. شارژ این ردیاب به جای کابل و سیم، به صورت مغناطیسی و از طریق باتری انجام می‌گیرد. این دستگاه هم مانند نمونه قبلی به صورت مخفی در خودرو نصب می‌شود و ظاهر مشخصی ندارد.

قیمت جی پی اس دنا پلاس

ردیاب فندکی،‌ جی پی اس مخفی برای دنا پلاس

این ردیاب همان طور که از اسمش پیداست، به پورت فندکی ماشین متصل شده و با کمک یک سیم‌کارت کار می‌کند. سرعت نصب بالایی دارد و به دلیل نوع نصب و محل قرارگیری‌اش، به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کند. از مزایای اصلی این نوع ردیاب می‌توان به این مورد اشاره کرد که هنگام جدا شدن از پورت خودرو از طریق ارسال پیامک به مالک اطلاع رسانی می‌کند.

درصورتی که پس از آشنایی با انواع ردیاب‌ها تمایل به خرید و استفاده از آن ها پیدا کرده‌اید، می توانید از راهنمای خرید ردیاب خودرو استفاده کرده و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

ردیاب شارژی،‌ بهترین ردیاب با نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

این ردیاب هم نیاز به سیم کشی و کابل ندارد. ردیاب شارژی با استفاده از باتری شارژ شده و کار می‌کند. در انواع مختلف این ردیاب، با توجه به میزان قدرت باتری، ردیاب در دوره زمانی مشخصی کار می‌کند و سپس نیاز به شارژ پیدا خواهد کرد.

برخی از افراد تصور می‌کنند که نصب جی پی اس یا ردیاب خودرو کاری سخت و زمان‌بر است. اما باید اشاره کنیم که این کار نیاز به زمان زیادی نداشته و همه مراحل نصب و راه اندازی آن به سرعت انجام می شوند.

علت کار نکردن جی پی اس دنا

مزایای استفاده از انواع ردیاب و جی پی اس خودرو برای ماشین‌های ایرانی

افزایش قیمت ماشین‌های داخلی مانند دنا پلاس باعث شده تا مالکین آن‌ها اهمیت بیشتری به حفظ امنیت خودروهای خود بدهند. جی پی اس دنا پلاس یکی از ردیاب‌هایی است که باعث جلوگیری از سرقت خودرو مورد نظر می‌شود. استفاده از ردیاب‌ها به چندین دلیل مفید است و موجب آسایش خاطر مالک می‌شود.مهم‌ترین دلایل و مزایای استفاده از ردیاب خودرو به شرح زیر است:

  • دسترسی لحظه‌ای به موقعیت مکانی خودرو
  • تعیین محدوده جغرافیایی معین و مشخص برای حرکت خودرو
  • ثبت و گزارش دقیق سرعت و جهت حرکت خودرو در هر بازه زمانی
  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور
  • تعیین محدوده سرعت مجاز برای خودرو و گزارش به مالک در صورت افزایش بیش از حد آن

نقاط قوت و مزایای استفاده از ردیاب خودرو تا حدودی به نوع آن وابسته است. نکات گفته شده، مزایایی هستند که بین همه انواع ردیاب‌ها مشترک هستند.

نحوه کار با جی پی اس دنا پلاس

ایمن ردیاب؛ مرکزی معتبر و خوشنام برای خرید انواع ردیاب

در شرایط فعلی و با درنظر گرفتن آمار سرقت در کشور، استفاده از جی پی اس دنا پلاس بهترین و موثرترین روش برای جلوگیری از سرقت این نوع خودرو است. مالکین خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و نوع نیازشان، بهترین نوع ردیاب را برای وسیله نقلیه خود تهیه کنند.

ایمن ردیاب یکی از معتبرترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع ردیاب و جی پی اس است. شما می توانید در صورت تمایل برای خرید انواع جی پی اس و ردیاب های شخصی با شماره02144420001  تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش نظرات در انتهای همین صفحه برای این مجموعه ارسال کنید. کارشناسان ایمن ردیاب در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ پرسش‌های شما را خواهند داد.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 + = 85