افزایش ایمنی با نصب جی پی اس ام وی ام

نحوه عملکرد جی پی اس ام وی ام

آمار دزدی روز‌به‌روز رو به افزایش است و فرقی نمی‌کند که خودرو شما خارجی باشد یا داخلی. مهم‌ترین دلیل بالا‌رفتن آمار دزدی، ضعف سیستم دزدگیر و امنیت خودرو‌ها، مخصوصاً خودرو‌های چینی و داخلی است. برای ارتقا سیستم امنیتی می‌توان اقدامات مختلفی انجام داد. نصب دزدگیر و استفاده از قفل فرمان و پدال از متداول‌ترین روش حفظ امنیت بوده، ولی نصب ردیاب مزایایی فراتر از سایر روش‌ها دارد و ردیاب از مواردی است که دزدیدی را سخت می‌کند و خطر را از ماشین شما دور می‌شود. با صرف زمانی کوتاه، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی در زمینه جی پی اس ام وی ام کسب کنید. 

سیستم امنیتی MVM؛ رقیبی برای خودرو‌های داخلی

 خودرو ام وی ام در سال ۱۳۸۱ به مونتاژ مدیران خودرو وارد ایران شد و به‌مرور زمان طرفداران زیادی پیدا کرد و به یکی از رقیب‌های خودروی داخلی مانند پراید تبدیل شد. اما نکته قابل توجه در این خودرو، نداشتن سیستم دزدگیر است. اکثر خودرو‌ها سیستم قفل مرکزی دارند و نصب دزدگیر به‌عهده خریدار است. یک خودرو بدون دزدگیر در کمتر از ۳۰ ثانیه به سرقت می‌رود. با این حال نصب دزدگیر نیز، امنیت خودرو را تضمین نمی‌کند. برای بالا‌بردن امنیت خودرو می‌توان از قفل فرمان و پدال و در بهترین حالت از ردیاب استفاده کرد.

سرقت راحت خودرو‌های چینی بدون دزدگیر 

چرا باید از جی پی اس برای ام وی ام استفاده کنیم؟

 دزدگیر‌ها انواع مختلفی دارند. دزدگیر تصویری با یک ال سی دی کوچک روی ریموت، قابلیت نمایش خطرات اتفاق‌افتاده برای ماشین را دارد اما وقتی دزد حرفه‌ای باشد به‌راحتی سیستم دزدگیر را از کار می‌اندازد و هنگامی متوجه می‌شوید که کار از کار گذشته باشد. جی پی اس خودرو بر‌‌خلاف دزدگیر در همه مسیر موقعیت خودرو را به گوشی شما ارسال می‌کند. علاوه‌بر این ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه بیان می‌کنیم.

ارسال اطلاعات موقعیت مکانی به کمک ماهواره از ردیاب

ارسال موقعیت مکانی دقیق، حتی بدون داشتن اینترنت 

ابعاد جی پی اس MVM کوچک است و به‌راحتی از دید افراد پنهان می‌شود. جی پی اس ام وی ام با تکنولوژی GPRS با ۳ یا ۴ ماهواره وصل می‌شود و سیگنال موقعیت جغرافیایی را در نقاط کور آنتن نیز به نرم‌افزار مکان‌یابی خودرو ارسال می‌کند. هر مدل از ردیاب MVM در بازه زمانی مختلفی، به نزدیک‌ترین ماهواره متصل می‌شود و داده‌های اطلاعاتی را به گیرنده می‌فرستد. به‌عنوان مثال ردیاب آهنربایی ام وی ام بعد از ۲۴ ثانیه اطلاعات را ارسال می‌کند. یعنی موقعیت خودروی روی نقشه‌ای که شما می‌بینید، ۲۴ ثانیه قبل اتفاق افتاده است. 

باتری قوی جی پی اس و عمر بالا بدون نیاز به شارژ

ردیاب‌ها به دو دسته بی‌سیم و با‌ سیم‌کشی تقسیم می‌شوند. ردیاب‌هایی که نصب آن نیاز به سیم‌کشی ندارد از نوع باتری‌دار هستند. باتری ردیاب‌‌ها بسته به نوع کاربردشان متفاوت است. هر‌چقدر باتری قوی‌تر باشد، وزن ردیاب سنگین‌تر می‌شود. حرفه‌ای‌ترین جی پی اس ام وی ام تا ۱۵ ماه و ساده‌ترین نوع آن تا ۳۰ روز توانایی نگهداری از شارژ را دارد. پس از آن در مدت ۶ ساعت دوباره شارژ می‌شوند. 

امکان نگهداری شارژ بالا و شارژ مجدد در ۶ ساعت ردیاب ام وی ام

قابلیت شنود از راه دور؛ شناسایی راحت موقعیت دزد و خودرو

ردیاب‌هایی که قابلیت شنود دارند صدای محیط را با کیفیت نسبتاً خوبی ضبط کرده و به گیرنده ارسال می‌کند. اعلام موقعیت خودرو به‌کمک جی پی اس به‌تنهایی کاربردی است. ولی هنگامی که امکان شنود صدای داخل خودرو نیز فراهم شود، به پیدا‌کردن مقصد نهایی سرعت می‌بخشد. 

انواع ردیاب جی پی اس ام وی ام؛ ردیاب‌های کوچک و مخفی

 اولین اقدامی که هر شخص بعد از دریافت خودرو ام وی ام میکند، نصب دزدگیر است. با انتخاب بهترین دزدگیر ماشین، تا حد زیادی خطر دزدی کاهش پیدا می‌کند. اما ممکن است خودروی MVM شما جایی دور‌تر از محل کار یا خانه پارک شده باشد. در این صورت دزد فرصت کافی دارد تا سیستم دزدگیر را قطع کند و ماشین را سرقت کند. برعکس دزدگیر، ردیاب بعد از دزدیده‌شدن خودرو نیز کاربرد دارد. در ادامه به پر‌فروش‌ترین جی پی اس‌های ایمن ردیاب می‌پردازیم.

ردیاب آهنربایی؛ حرفه‌ای‌ترین ردیاب ام وی ام

ردیاب آهنربایی به ردیاب پلیس نیز معروف است. ردیاب آهنربایی نیازی به سیم‌کشی ندارد و با ۶ آهنربا‌ی قوی به هر سطح فلزی ماشین متصل می‌شود. قدرت این آهنربا‌ها به‌قدری زیاد است که در شدید‌ترین تکان‌ها، از ماشین جدا نمی‌شود. قدرت باتری جی پی اس آهنربایی ام وی ام از نوع لیتیومی کاتد است که توانایی نگهداری شارژ تا ۱۵ ماه را دارد. به‌کمک سیم‌کارت درون ردیاب، در هر نقطه از کره زمین، امکان ردیابی خودرو فراهم شده است. قابلیت شنود، اخطار لرزش و ضربه به خودرو MVM، آلارم خروج خودرو از محدوده قانونی تعریف‌شده و امکان ارسال موقعیت مکانی دقیق بدون آنتن از ویژگی‌های این ردیاب است.

ردیاب بیسیم به هر سطح صاف و آهنی خودرو متصل می‌شود

ردیاب مگنتی؛ جی پی اس کوچک بدون نیاز به نصب

ردیاب مگنتی به‌دلیل ابعاد کوچک و قابلیت‌های زیادی که دارد جزو پر‌فروش‌ترین جی پی اس ام وی ام محسوب می‌شود. از نظر ابعاد با کوچکترین ردیاب شخصی قابل مقایسه است. خرید ردیاب جاسوسی کوچک با هدف حفظ امنیت کودکان و سالمندان مبتلا آلزایمر مجاز است و نباید برای هدف جاسوسی از افراد استفاده شود. این ردیاب در کمتر از ۵ دقیقه بدون نیاز به سیم‌کشی نصب می‌شود و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، امکان ارسال موقعیت مکانی خودرو در هر نقطه از جهان را دارد. جی پی اس مگنتی ام وی ام مانند ردیاب آهنربایی، در‌برابر گرد و غبار مقاوم است و امکان شنود و ضبط مسیر‌های رفت‌و‌آمد تا ۳ سال را در حافظه داخلی خود دارد. 

سایز کوچک ردیاب مگنتی و تشخیص سخت ردیاب توسط سارقین

ارتقا امنیت MVM؛ با جدیدترین جی پی اس خودرو سایت ایمن ردیاب

در این مقاله به بررسی بهترین روش برای ردیابی ام وی ام پرداختیم. بهترین روش ارتقا امنیت خودرو ام وی ام، استفاده از جی پی اس است. انواع ردیاب ام وی ام ایمن ردیاب، قابلیت شنود، اعلام موقعیت مکانی دقیق روی نقشه و ارسال پیامک خطر هنگام ضربه و لرزش به خودرو را دارند. جنس بدنه این جی پی اس‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده تا در‌برابر حرارت، سرما و غبار مقاوم باشند. اگر قصد دارید تا خودرو MVM خود را ضد‌سرقت کنید، همین حالا با شماره ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایمن ردیاب برای خرید مناسب‌ترین جی پی اس ام وی ام برخوردار شوید. همچنین در‌صورتی‌که تجربه استفاده از جی پی اس برای MVM را دارید، تجربه خود را در بخش نظرات با ما در‌میان بگذارید. 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 − 21 =