ردیاب سمند؛ جلوگیری از سرقت اسب ایرانی

ردیاب سمند

خودرو سمند از محبوب‌ترین خودرو‌های ایرانی است؛ این خودرو با داشتن مزیت‌هایی مثل بدنه مستحکم، قطعات یدکی در دسترس، فضای مناسب داخل اتاق و صندوق عقب نظر بسیاری از ایرانی‌ها را به خود جلب کرده است. با این حال خودرو سمند هم مانند دیگر خودرو‌های ایرانی به دلیل امنیت پایین، آمار سرقت بالایی دارد. بدون شک بسیاری از مالکان خودرو سمند برای پیشگیری از سرقت به سراغ راه‌ها و روش‌های رایج مثل استفاده از دزدگیر می‌روند. اما آمار روزافزون سرقت نشان می‌دهد که حتی، بهترین دزدگیر سمند هم نمی‌تواند به تنهایی امنیت خودرو را تامین کند. در چنین شرایطی برخی از رانندگان خودرو به سراغ استفاده از ردیاب برای افزایش امنیت خودرو می‌روند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی ردیاب سمند و دزدگیر پرداخته و بهترین راه برای جلوگیری از سرقت خودرو را معرفی کنیم.

چه تفاوت‌هایی بین دزدگیر و ردیاب خودرو وجود دارد؟

دزدگیر‌ها از قدیمی‌ترین راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو‌ها هستند. دزدگیر‌های ساده در ابتدا فقط آژیر داشتند و با هر ضربه و حرکتی تحریک می‌شدند. در آن سال‌ها به دلیل بالا نبودن قیمت خودرو سمند و طولانی شدن روند سرقت به دلیل آژیر، استفاده از دزدگیر راهی مناسب بود. اما امروزه سارقان حرفه‌ای‌ با ترفند‌هایی دزدگیر‌ خودروها را به سرعت از کار می‌اندازند.

امروزه نصب دزدگیر به تنهایی قادر به بالا بردن امنیت خودرو‌ها نیست و برای جلوگیری از سرقت و حتی ردیابی خودروبعد از دزدیده شدن به ردیاب‌ها نیاز است. ردیاب ماشین سمند با قابلیت شنود و ارسال پیام، موقعیت ماشین را به شما گزارش و ماشین را خاموش می‌کند. همچنین با نصب ردیاب خودرو سمند می‌توانید همراه با پلیس سریع‌تر سارق ماشین خود را شناسایی کنید.

ردیاب سمند

جی پی اس خودرو سمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از معایب دزدگیر‌ سمند عدم گزارش دهی از موقعیت خودرو است. دزدگیر‌های تصویری سمند که در صورت ضربه و حرکتی موقعیت خودرو را نشان می‌دهند هم به دلیل برد کم، قادر به افزایش امنیت خودرو سمند نیستند. اما ردیاب خودرو سمند با برد بالا و تشخیص موقعیت لحظه‌ای خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا هر لحظه از امنیت خودرو خود آگاهی داشته باشید.

در هنگام مقایسه ردیاب‌های خودرو سمند متوجه ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت هر کدام می‌شوید. بنابراین می‌توانید بر اساس بودجه و علاقه خود بهترین ردیاب را برای خودرو سمند انتخاب کنید. در ادامه به معرفی انواع ردیاب خودرو سمند و ارزان‌ترین ردیاب شخصی می‌پردازیم.

ردیاب موتور سیکلت آهنربایی

ردیاب پلیس، سرعت و دقت در جلوگیری از سرقت

با توجه به آمار سرقت بالای خودرو سمند، برای تامین آرامش و آسایش خود باید به فکر یک ردیاب خوب و مطمئن باشید. ردیاب پلیس به دلیل خاصیت آهنربایی، میتواند بدون سیم‌کشی در خودرو شما نصب شود و موقعیت دقیق خود را در هر لحظه به شما گزارش می‌دهد.

ردیاب آهنربایی خودرو طرح پلیسی ایمن ردیاب بدون هیچ صدا و نوری کار می‌کند و باتری آن تا 15 ماه شارژ را در خود نگه‌ می‌دارد. همچنین با جی پی اس آهنربایی می‌توانید از سرعت غیر مجاز خودرو خود آگاهی داشته باشید و آلارم خارج شدن از محدودیت جغرافیایی خودرو را فعال کنید. برای آگاهی از قیمت ردیاب آهنربایی خودرو و خرید یک ردیاب آهنربایی ارزان با شرکت ایمن ردیاب در ارتباط باشید.

ردیاب مگنتی خودرو

ردیاب مگنتی، فناوری نوین و کارآمد برای مراقبت از اعضای خانواده

ردیاب مغناطیسی، جدیدترین ردیاب خودرو سمند به شمار می‌آید که برای حفظ امنیت خودرو شناخته می‌شود. ردیاب مگنتی خودرو سمند با قابلیت شنود باکیفیت صدای محیط، شما را از آخرین وضعیت خودرو مطلع می‌کند. البته ردیاب مگنتی شارژی برای مراقبت و تعقیب افراد با بیماری و شرایط خاص هم استفاده می‌شود تا خانواده آن‌ها از وضعیت عزیزان خود در هر لحظه و هر مکان آگاه شوند.

همچنین برد ردیاب خودرو مگنتی شارژی بسیار بالا است و با ارسال پیامک شما را از تکان خوردن، ضربه و روشن شدن خودرو آگاه می‌کند. ردیاب مغناطیسی شارژی را می ‌توان به صورت مخفی در چمدان، دوچرخه، پیک موتوری و خودروهای شرکتی استفاده کرد. با خرید ردیاب مگنتی شارژی ایمن ردیاب امنیت خودرو و خانواده خود را تامین کنید.

ردیاب سمند

ردیاب کوچک مخفی، بهترین و کوچک‌ترین ردیاب شنود دار

بعضی از ردیاب‌ها به دلیل طراحی خاص و کوچکی که دارند، برای افراد و خودرو‌ها استفاده می‌شوند. جی پی اس همراه کوچک با قرار گرفتن در جیب کودکان، افراد معلول، سالخوردگان و امنیت عزیزان شما را تامین می‌کند. همچنین با خرید جی پی اس کوچک ارزان، بهترین جی پی اس خودرو را برای شنود داخل کابین اتومبیل داشته باشید.

ردیاب کوچک مخفی جیبی با شنود (GM110) ایمن ردیاب با قابلیت برد نامحدود و پشتیبانی از سیم کارت می‌تواند شما را از خرید مطمئن راحت کند. همچنین جی پی اس کوچک مجهز به باطری قدرتمندی با قابلیت شارژ بعد از 7 روز است. برای آگاهی از قیمت چی پی اس خودرو می‌توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

ایمن ردیاب، معتبرترین عرضه کننده ردیاب خودرو در ایران

امروزه سارقان خودرو حرفه‌ای‌تر از قبل و با هوشیاری زیاد عمل می‌کنند. اما استفاده از ردیاب‌ها در صورت از کار افتادن دزدگیر می‌تواند، سرمایه شما را به بهترین شکل حفظ کند. البته با کمک ردیاب‌ها می‌توان از افراد مختلف هم محافظت کرد.

اگر به فکر تامین امنیت خانواده و خودرو خود هستید در اولین فرصت به فکر خرید بهترین ردیاب باشید. شرکت ایمن ردیاب با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع ردیاب، بهترین و باکیفیت‌ترین ردیاب‌ها را تولید و عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می‌توانید از طریق شماره  02144420001 با ما در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + = 8