جی پی اس اچ سی کراس؛ معرفی بهترین ردیاب خودرو

جی پی اس اچ سی کراس

طبق آمار و گزارشات بیش از 40 درصد سرقت‌های انجام گرفته در کشور مربوط به خودروهای سواری است. شرایط اقتصادی فعلی و گرانی خودرو باعث افزایش سرقت این وسیله در بسیاری از شهرهای کشورمان شده است. کمبود پارکینگ و ضعف ایمنی بسیاری از اتومبیل‌ها نیز سرقت را برای دزد‌ها راحت‌تر کرده‌ است. به همین دلیل، دغدغه اصلی دارندگان خودرو حفظ امنیت و جلوگیری از دزدی سرمایه شان است. یکی بهترین راه‌ها برای تامین امنیت ماشین‌های سواری، نصب ردیاب‌ روی آن‌هاست. در ادامه مقاله به معرفی انواع مدل‌های جی پی اس اچ سی کراس خواهیم پرداخت.

بررسی انواع ردیاب‌های خودرو در ایران

اچ سی کراس که در سال‌های اخیر به وفور در خیابان شهرها به چشم می‌خورد، یک خودرو چینی است که برای اولین بار در سال 2011 شرکت خودرو سازی فنگشن چین از آن رونمایی کرد. این خودرو برخلاف تمامی امکانات و جذابیت‌هایی که دارد، از نظر سیستم امنیتی تقریبا ضعیف عمل می‌کند. دارندگان اچ سی کراس همواره نگران دستبرد سارقان بوده و به دنبال راه‌های مختلفی برای برای حفظ امنیت اتومبیل‌شان هستند. به طور معمول عده زیادی به نصب دزدگیر بسنده می‌کنند؛ اما این کار در برابر سارقین حرفه‌ای کافی نیست. مطمئن‌ترین راه جلوگیری از سرقت خودروها نصب ردیاب‌های تخصصی روی آن‌هاست

مسیریاب خودرو یک وسیله کوچک است که با هدف مشاهده موقعیت مکانی خودرو طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید با نصب ردياب، در هر ساعت از شبانه روز موقعیت مکانی خودروتان را مشاهده کرده و درصورت دزدیده شدن بتوانید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. ردیاب‌ها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را به 3 دسته کلی ردیاب‌های فندکی، مغناطیسی و دیاگی تقسیم‌بندی کرد. در ادامه به بررسی جزئی‌تر انواع ردیاب‌های ماشین می‌پردازیم.

ردیاب فندکی خودرو، پنهانی‌ترین مدل ردیاب در جهان

یکی از انواع مسیریاب‌های کوچکی که به سادگی می‌توان در خودرو مخفی کرد، ردیاب‌های فندکی هستند. ردیاب‌های فندکی با ظاهری بسیار شبیه به شارژرهای فندکی طراحی شده‌اند که به سختی می‌توان تشخیص داد که به جای شارژر یک ردیاب در خودرو جاگذاری شده است. این ردیاب‌ها قدرت بسیار بالایی داشته و مجهز به شنود نیز هستند. از طرفی می‌توان به صورت آفلاین اطلاعات را از آن‌ها ردیافت کرد.

جی پی اس اچ سی کراس

ردیاب‌های مغناطیسی؛ ضمانت کننده امنیت خودرو بدون نیاز به سیم‌کشی

یکی از معضلات اساسی در نصب و استفاده از ردیاب‌ خودرو، نحوه سیم‌کشی آن‌ است. ردیاب‌های مغناطیسی با هدف ایجاد امنیت و از بین بردن این دغدغه طراحی شده‌اند. این ردیاب‌ها توسط یک آهنربای بسیار قوی به قسمتی از ماشین چسبیده و به بهترین شکل ممکن وظیفه مسیریابی را انجام می‌دهند.

ردیاب دیاگی؛ حرفه‌ای‌تری جی پی اس اچ سی کراس

یکی دیگر از ردیاب‌هایی که بدون نیاز به سیم‌کشی قابلیت نصب دارند، ردیاب‌های دیاگی هستند. این نوع از مسیریاب‌ها با ابعاد کوچک‌شان به قسمت‌های داخلی خودرو وصل شده و در هر شرایط آب و هوایی موقعیت مکانی و اصوات داخل ماشین و اطراف را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین جی پی اس برای اچ سی کراس کدام است؟

بهترین ردیاب برای اچ سی کراس و هر ماشین دیگری، بی‌شک ردیابی است که با قدرتی بالا موقعیت مکانی خودرو را تثبیت کند. در گذشته فروش ردیاب به دلیل استفاده‌های جاسوسی به سادگی امکان‌پذیر نبود؛ اما امروزه با توجه به میزان بالای سرقت در ایران، جی پی اس به عنوان یکی از اصلی‌ترین تجهیزات جانبی و کاربردی اتومبیل شناخته می‌شود. در ادامه قصد داریم بهترین جی پی اس اچ سی کراس را معرفی کرده و امنیت خودرو جذاب شما را با استفاده از این ردیاب‌ها ضمانت کنیم.

ردیاب

ردیاب آهنربایی خودرو طرح پلیسی؛ حرفه‌ای‌ترین جی پی اس موجود در بازار

یکی از پرامکانات‌ترین و بهترین ردیاب‌های موجود، جی پی اس نظامی و پلیسی است. در گذشته برای تهیه کردن این مسیریاب‌ها شما باید از مراجع مختلفی مجوز دریافت می‌کردید؛ اما امروزه به سادگی می‌توانید یک ردیاب آهنربایی در خودروتان داشته باشید. این ردیاب‌ها اغلب به زیر اتومبیل متصل می‌شوند و به همین دلیل تحمل دمایی آن‌ها در مقایسه با سایر ردیاب‌ها بسیار بالاست. علاوه‌بر مقاومت دمایی، ردیاب آهنربایی در برابر فشار نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‎‌دهد.

ردیاب‌های آهنربایی عملکردی مانند دزدگیرها دارند و با کوچکترین حرکت و لرزش، جی پی اس به کاربر هشدار خطای حرکت ارسال می‌کند. مدت زمانی که طول می‌کشد ردیاب به یک ماهواره متصل شود حداکثر 24 ثانیه است. یکی از امکاناتی که ردیاب پلیسی در اختیارتان قرار می‌دهد، قابلیت تعیین محدوده مجاز است. شما می‌توانید برای پیمایش‌های طولانی رمزگذاری کرده و محدوه خاصی را تعیین کنید؛ درصورتی که خودرو از این محدوده خارج شد ردیاب پلیسی آلارم خواهدداد.

ردیاب مگنتی شارژی؛ قابل نصب بدون نیاز به سیم‌کشی

ردیاب مگنتی خودرو با بهره‌گیری از آهنرباهای بسیار قدرتمند و بدون نیاز به سیم‌کشی، در هر جایی از خودرو قابل نصب است. ابعاد کوچک این ردیاب و نصب آسان آن به نقاط کور خودرو، از جمله مزایای ردیاب‌های مگنتی است. شما علاوه‌بر اینکه می‌توانید موقعیت جغرافیایی ماشین‌تان را هنگام سرقت زیر نظر داشته باشید؛ از طرف دیگر، از این ردیاب‌ها می‌توان به منظور نظارت بر فرزندان و یا در خودروهای دولتی برای کنترل رفت و آمد پرسنل نیز استفاده کرد.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو با قابلیت شنود و خاموش کن

یکی دیگر از بهترین جی پی اس‌ها برای خودرو اچ سی کراس، ردیاب خودرو GM250 است که می‌توانید با استفاده از آن نه تنها موقعیت مکانی خودروتان را هنگام سرقت ببینید؛ بلکه صدای سارقین را نیز خواهید شنید. از مزایای این ردیاب می‌توان به امکان نصب سیم‌کارت و عدم نیاز به سیم کشی اضافه اشاره کرد. جی پی اس و امکان شنود در این ردیاب‌ها از باکیفیت‌ترین قطعات روسی ساخته شده‌اند.

ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند و تنها برای ردیابی خودرو مورداستفاده قرار نمی‌گیرند. از مسیریاب‌ها می‌توان برای ردیابی موتور سیکلت‌ها، دوچرخه و حتی اشخاص نیز استفاده کرد. یکی از انواع رایج جی پی اس‌های اشخاص، ردیاب شخصی بدون نصب است که در کنترل رفت و آمد کودکان و افراد سالمند استفاده می‌شود.

ایمن ردیاب؛ تامین کننده امنیت خودرو شما

ایمن ردیاب بزرگترین تولید کننده و پخش کننده انواع ردیاب‌های خودرو و شخصی است. شما می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین این مجموعه مناسب‌ترین ردیاب را انتخاب کرده و بدون نیاز به واسطه‌ها، بخرید. کارشناسان مجرب ایمن ردیاب برای ارائه مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها همراه شما هستند. برای تماس با تیم کارشناسی ما کافی است از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱-۴۴۴۲۰۰۰۱ یا ۰۹۰۱۰۴۵۴۵۸۵ اقدام کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

59 + = 66