چرا از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟(۵دلیل مهم)

چرا از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

چرا ردیاب ها در مدیریت ناوگان ها بسیار مهم است؟

ردیاب و یا GPS یک اختصار شناخته شده است که برای سیستم موقعیت یابی جهانی استفاده میشود. هیچ اسمارت فون و یا رایانه ای نیست که با GPS سازگاری نداشته باشد. بسیاری از برنامه ها٬ سیستم های ناوبری را برای نقشه برداری و انتقال اطلاعات استفاده میکنند، همچنین برای نظارت بر ناوگان ها نیز از این تکنولوژی استفاده میکنند.اگر تصمیم به خرید ردیاب خورد (جی پی اس ماشین ) داشتین پیشنهاد میکنم اول به صفحه مربوطه مراجعه کنید و نکات مهم قبل از خرید ردیاب رو مطالعه کنید  .

 برای این سوال جواب های متعددی وجود دارد ولی مهمترین و اصلی ترین دلیل آن هماهنگی و نظارت آنلاین بر ناوگان ها میباشد. ۵ دلیلی که میتوان نام برد عبارت است از:

 

۱.پیگیری موقعیت مکانی
۲.عملکرد راننده
۳.عملکرد خودرو
۴.کاهش هزینه های بیمه
۵.ردیابی پشتیبان داده ها

 

در حالی که اکثر افراد از ردیاب و GPS برای اهداف روزمره خود مانند مسیریابی و آدرس یابی استفاده میکنند٬ مدیران کسب و کار های بزرگ و کوچک از این تکنولوژی برای بهینه سازی٬ پیگیری٬ هماهنگی و صرفه جویی در هزینه های هنگفت بیمه سرقت استفاده میکنند. استفاده از سیستم های ردیاب در میان شرکت هایی که ناوگان هایی مانند اتوموبیل٬ کامیون و وانت در اختیار دارد بسیار رایج است.

استفاده از ردیاب در کسب و کار ها به خصوص حمل و نقل محبوبیت بسیاری دارد که تمام مزایای اصلی این سیستم در لیست زیر ذکر شده است.

توجه داشته باشید که اگر شما علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره در مورد سیستم های ردیاب ما هستید٬ همکاران ما به صورت تلفنی پاسخگوی شما نیز هستند.

 

ردیاب

۱. ردیابی وسایل نقلیه و یا افراد در هرزمان و مکانی به صورت آنلاین.

از آنجا که سیستم های ردیاب GPS از ماهواره ها استفاده می کنند که سیگنال ها را پخش می کنند، اطلاعات جمع آوری شده در زمان واقعی بدون توجه به شرایط آب و هوایی ارائه می شود. این به شما این امکان را می دهد که موقعیت دقیق هر وسیله نقلیه را در هر زمان مشخص کنید. شما می توانید ناوگان خود را ردیابی کنید، اگر وسیله نقلیه در حال حرکت است یا خیر، اگر در مسیر صحیح باشد، اگر به آدرس صحیح رسیده باشد و خیلی بیشتر.

محصول مرتبط : ردیاب شخصی

۲. سرعت رانندگی را کنترل کنید و خطر تصادف را کم کنید.

با یک ردیاب GPS شما به راحتی می توانید سرعت وسایل نقلیه در حال حرکت را در ناوگان خود کنترل کنید. این می تواند اطمینان حاصل کند که رانندگی کارکنان شما بیش از حد سریع و یا خیلی آهسته نیست. ردیاب GPS از مصرف سوخت ناکارآمد و در نتیجه هزینه های اضافی سوخت نیز جلوگیری میکند.

علاوه بر این، تجاوز از محدودیت سرعت ممکن است به جریمه و حوادث حالت منجر شود. به همین دلیل است که ردیابی وسایل نقلیه می تواند ایمنی جاده ای را افزایش داده و احتمال جریمه شما را به صفر برساند.

۳. مدیریت زمان

برای شرکت های مرتبط با حمل و نقل لازم است اطلاعات مربوط به زمان دقیق خروج و ورود وسایل نقلیه را داشته باشند تا بتوانند به طور موثر برنامه ریزی و استفاده از نیروی کار را بهینه کنند. با توجه به ردیابی GPS، مشتریان می توانند در شرایط دقیق مطلع شوند چه هنگامی یک بسته ارسال شده است.

دانستن دقیق زمان رانندگی کارکنان شما می تواند به شما در ارزیابی کسب و کارتان و همینطور افزایش یا کاهش حقوق راننده بر اساس عملکرد کمک شایانی کند.

پست پیشنهادی : انواع ردیاب خودرو 

چرا از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

۴. جلوگیری از دزدیده شدن وسایل نقلیه شما

ردیابی ناوگان GPS می تواند هزینه های بیمه را با افزایش امنیت ناوگان شما کاهش دهد.  شرکت هایی که در یک ناوگان بزرگ سرمایه گذاری زیادی می کنند، نیاز به حفاظت در مقابل خرابکاری دارند. که ردیاب های ایمن ردیاب برای این موضوع برنامه ریزی شده اند.

 

۵. استفاده از داده ها برای تجزیه و تحلیل و گزارش ها

با استفاده از سیستم ردیابی GPS شما همیشه به تاریخچه اطلاعات ناوگان شرکت خود دسترسی دارید. ردیابی فاصله و زمان صرف شده، تعداد وظایف تکمیل شده، تعداد توقف ها و میانگین سرعت رانندگی از طریق ردیابی GPS همگی به صورت کامل ثبت و ذخیره می شود.

بسته به نوع ردیاب GPS، شما می توانید به انواع اطلاعات مربوط به استفاده از وسیله نقلیه دسترسی داشته باشید. این داده ها برای برنامه ریزی منابع، بهینه سازی رانندگی و مدیریت زمان بسیار مفید است. شما می توانید داده ها را استخراج کرده و نمودار ها و تجزیه و تحلیل ها را انجام دهید که به تیم شما کمک می کند که یک نمای کلی از عملکرد ناوگان خود داشته باشید.

 

برای خرید ردیاب خودرو ( جی پی اس ماشین ) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید!

[kkstarratings]

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 77 = 79