ردیاب های دانش آموزشی (جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی در مدارس)

ردیاب های دانش آموزشی (جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی در مدارس)

اهمیت ردیاب های دانش آموزشی (جی پی اس شخصی) در مدارس

اینکه بخوایم در مورد مشکلات و رفتار های نا پسندیده که در مورد دانش آموزان دختر و پسر رخ میدهد صحبت کنیم باید لیستی بلند بالا در مورد این معضلات بنویسیم که در اینجا جای مناسبی برای اینکار نیست. ولی سوالی که هست چطور میتونیم از اتفاقاتی که برای عزیزی مثل آتنا اصلانی رخ داد جلوگیری کنیم ؟

ردیاب دانش آموزشی (جی پی اس شخصی) برای والدینی هست که رفت و آمد فرزندانشان برایشان مهم هست، برای اینکه بتوینم رفت و آمد دختر یا پسر خودمون رو کامل دقیق مشاهده کنیم و هر لحظه بتونیم رصد کنیم نیاز به ردیاب ها داریم (البته قابل توجه هست بدونید که ردیاب های دانش آموزی به دلیل نداشتن صفحه نمایشگر امکان بردن به مدرسه برای دانش آموزان را دارد)

پس به کمک این ردیاب های شخصی علاوه بر اینکه میتونیم چالش های رفت و آمد بچه هایمان را رصد کنیم و از احتمالاتی مثل دزدیده شدن فرزندان کاملا جلوگیری کنیم، میتوانیم از دلشوره های اینکه بچه ها آیا در کجا هستن هم به راحتی خلاص بشیم، در بعضی موارد شاید مدرسه های بچه ها تعطیل نشده (معلم دانش آموزان را نگه داشته یا جشنی تدارک دیده شده بود که شما مطلع نبودین) و به راحتی میتونید به مدرسه تماس بگیرید و دلیل تاخیر فرزند رو جویا بشید .

ردیاب دانش آموزی برای فرزندان بازیگوش

ردیاب دانش آموزی برای فرزندان بازیگوش 

یکی از دغدغه های فرزندان هم شیطنت بچه ها و فرار کردن از مدرسه هست . اینطور که گفته شده در صورت فرار از مدرسه و وقوع اتفاق ناگوار مقصر فرزند شما بوده.یکی از راه های جلوگیری از فرار فرزندان استفاده کردن مخفیانه از ردیاب ها هست که در خارج بیشتر مرسوم هست تا ایران.

اما نکته ی مهم دیگه در مورد بچه های بازیگوش احتمال گم شدن آنها در مسیر رفت و آمد هست، که شاید فرزند شما سرگرم بازی با دوستان و هم مدرسه ای های خودش شود و در مسیر مدرسه گم شود.

مزایای ردیاب دانش آموزی بصورت خلاصه

  • امکان رصد کردن مداوم و دقیق فرزندان
  • جلوگیری از دزدیده شدن کودکان
  • جلوگیری از گم شدن دانش آموزان
  • جلوگیری از فرار دانش آموزان

 

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =