ضرورت استفاده از جی پی اس آمبولانس و مزیت‌های استفاده از آن

جی پی اس آمبولانس

ثانیه‌ها در خدمات اورژانسی تعیین‌کننده مرگ و زندگی هستند؛ بنابراین انجام هرچه سریع‌تر خدمات اورژانسی بسیار حیاتی خواهد بود. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در اورژانس، ناوگان حمل‌و‌نقل است. خودرو‌های آمبولانس اساسی‌ترین وظیفه را در انتقال بیمار دارند تا در کوتاه‌ترین زمان و در امنیت کامل، بیمار را به واحد اورژانس منتقل کنند؛ باتوجه‌به این توضیحات، هر چیزی که بتواند به کاهش زمان و افزایش امنیت در انتقال بیمار کمک کند، بسیار ارزشمند و کاربردی خواهد بود.

جی پی اس آمبولانس از مهم‌ترین وسایل برای تسریع در عملیات اورژانسی انتقال بیمار و افزایش امنیت آن است. در این مقاله به‌طورکامل جی پی اس برای آمبولانس را معرفی کرده و مزایای استفاده از آن را شرح می‌دهیم.

جی پی اس آمبولانس چیست و چگونه کار می‌کند؟

جی پی اس آمبولانس وسیله‌ای برای تعیین موقعیت و انتقال اطلاعات مربوط به مسیریابی درست و دقیق است. جی پی اس خودرو به کمک داده‌هایی که از ماهواره‌ها دریافت می‌کند، اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، مکان دقیق، میزان سوخت، شرایط جوی و وضعیت راه‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 

آگاهی از شرایط آب‌و‌هوایی و وضعیت راه‌ها با نصب جی پی اس روی آمبولانس

انتقال بیمار در سریع‌ترین زمان و امن‌ترین حالت ممکن با استفاده از gps Ambulance

انتقال بیمار در سریع‌ترین حالت ممکن با بیشترین امنیت وظیفه راننده آمبولانس است. برقراری تعادل بین سرعت و امنیت مهارتی است که همواره رانندگان آمبولانس روی آن تمرکز دارند؛ بنابراین استفاده از هر امکاناتی که به راننده در انتقال سریع و ایمن بیمار کمک کند، ضروری خواهد بود. به‌عنوان مثال، با مشخص کردن موقعیت بیمار روی نقشه، جی پی اس بهترین مسیر از نظر حجم ترافیک و زمان رسیدن به بیمار را در اختیار راننده قرار می‌دهد تا او در کوتاه‌ترین زمان ممکن در موقعیت حاضر شود. این قابلیت برای شهر‌های بزرگ بسیار کاربردی است.

بیشتر ردیاب‌ها مجهز به یک دکمه SOS هستند که فرد با فشردن آن در مواقع خطر، نیروهای امدادی را از حادثه با خبر می‌کند. به‌این‌ترتیب، ردیاب آمبولانس موقعیت مکانی فرد را دریافت کرده و نیروهای امدادی در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند. کسانی که می‌دانند sos چیست، با نحوه استفاده از آن برای حفظ امنیت عزیزان خود آشنایی دارند.

به کمک جی پی اس آمبولانس در سریع‌ترین زمان ممکن بیماران را به بیمارستان انتقال دهید

اعزام نیروی کمکی بیشتر برای مدیریت حادثه با استفاده از ردیاب آمبولانس

در برخی موارد مشاهده شده که حجم حادثه بزرگ است و یک آمبولانس و نیروی اورژانسی به‌تنهایی از عهده مدیریت شرایط برنمی‌آید. در چنین مواقعی لازم است تا درخواست نیروی پشتیبانی ارسال شود.  درصورتی‌که جی پی اس روی آمبولانس نصب نشده باشد، کادر درمانی آمبولانس باید به‌صورت تلفنی اطلاعات مکانی را در اختیار سایر همکاران قرار دهند تا آن‌ها نیز در محل حادثه حاضر شوند. این روش مشکلاتی مانند زمان‌بر بودن روش درخواست کمک و پیدا نکردن مکان دقیق حادثه توسط سایر نیرو‌های امدادی را به‌ همراه دارد. 

چنانچه در چنین شرایطی از جی پی اس آمبولانس استفاده کنید، فقط با فشردن یک دکمه می‌توانید سایر نیرو‌های امدادی را به محل حادثه فرا بخوانید. منظور از سایر نیرو‌های امدادی فقط آمبولانس نیست؛ پلیس و آتش‌نشانی نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که ردیاب‌ها فقط به جی پی اس خودرو و آمبولانس محدود نمی‌شوند و ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات، ردیاب کودک و سالمندان مدل‌های دیگر از انواع ردیاب به‌شمار می‌روند.

امداد رسانی سریع و باکیفیت به کمک نصب جی پی اس روی آمبولانس

با استفاده از ردیاب Ambulance هزینه‌های خودرو را کنترل کنید

صرفه‌جویی در زمان و کاهش مصرف سوخت به‌خاطر مسیریابی دقیق از مهم‌ترین مزایای به‌کارگیری ردیاب آمبولانس به شمار می‌رود؛ به‌عنوان مثال، با پرداخت هزینه‌ای مناسب و خرید ردیاب آهنربایی می‌توانید از بهترین و خلوت‌ترین راه‌ها آگاه شوید و این مسیر‌ها را برای تردد انتخاب کنید. عبور‌و‌مرور از جاده‌های بدون ترافیک به‌صورت چشم‌گیری باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد؛ زیرا رانندگی در ترافیک استهلاک و مصرف سوخت خودرو را افزایش می‌دهد. 

به کمک جی پی اس از سرقت آمبولانس جلوگیری کنید

بالا بودن حساسیت در ماموریت‌های امدادرسانی در اکثر مواقع باعث می‌شود تا آمبولانس بدون سرنشین رها شود؛ همین موضوع شرایط را برای سرقت آمبولانس مهیا می‌کند. وجود جی پی اس اورژانس باعث می‌شود تا در صورت سرقت خودرو، در هر نقطه‌ای از جهان بتوان آن را ردیابی کرد؛ بنابراین به کمک جی پی اس آمبولانس امنیت آن را نیز تامین می‌کنید.

مبحث دزدیده شدن اموال و افراد کم‌توان مانند کودکان همواره چالشی است که افراد با آن مواجه هستند. تعیین موقعیت کودکان  را می‌توان به‌عنوان کاربرد دیگر ردیاب‌ها معرفی کرد. با استفاده از جی پی اس همراه و قرار دادن آن در کیف یا جیب کودکانتان، همواره از موقعیت مکانی آن‌ها آگاه باشید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، فورا خودتان را در محل حاضر کنید.

آگاهی از سلامت فنی آمبولانس از طریق ردیاب خودرو

امداد‌رسانی با آمبولانس کاری حساس و دقیق است؛ بنابراین،‌ جای هیچ‌گونه خطایی در این کار وجود ندارد. نقص فنی آمبولانس هنگام امدادرسانی یک مشکل خطرآفرین است. زیرا در این صورت جان بیمار و سرنشینان در معرض خطر خواهد بود. برخی ردیاب‌ها مانند ردیاب دیاگ با اتصال به دیاگ خودرو، اطلاعات فنی وسیله نقلیه را از طریق کامپیوتر در اختیار راننده قرار می‌دهند. به کمک این اطلاعات چنانچه اتومبیل ایراد فنی داشته باشد، پیش از بروز مشکل یا رفتن به ماموریت می‌توان مشکل را برطرف کرد.

نظارت بر رفتار راننده از طریق جی پی اس خودرو 

یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های جی پی اس آمبولانس، نظارت و کنترل رفتار راننده است. به‌عنوان مثال، اگر راننده خارج از زمان ماموریت از سرعت مجاز تخطی کند، مسئول بخش از آن آگاه می‌شود و تذکرات لازم را به او ابلاغ می‌کند. جی پی اس‌ها قابلیت شنود داخل کابین را دارند که این قابلیت باعث می‌شود به‌خوبی از وضعیت راننده، سرنشینان و طرز برخورد آن‌ها با یکدیگر آگاه باشید. همچنین به کمک جی پی اس آمبولانس می‌توان برای مسیر تردد راننده محدوده‌ای خاص مشخص کرد و در صورت خروج راننده از محدوده مشخص از وضعیت او آگاه شد.

جی پی اس آمبولانس قابلیت شنود کابین را فراهم می‌کند

ارائه بهترین خدمات اورژانسی به کمک جی پی اس‌های ایمن ردیاب

در این مقاله به‌طور‌کامل با ضرورت نصب ردیاب روی آمبولانس آشنا شدیم و اهمیت استفاده از آن را بررسی کردیم. اگر به‌دنبال نصب ردیابی قدرتمند و باکیفیت هستید، روی جی پی اس‌های ایمن ردیاب حساب کنید. با مراجعه به صفحه جی پی اس‌ها در سایت ایمن ردیاب انواع موقعیت‌یاب‌ها را مشاهده و ردیاب موردنیاز را خریداری کنید. چنانچه برای خرید ردیاب به راهنمایی نیاز دارید، با شماره تلفن ۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ایمن ردیاب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 84 = 92