تمامی نکاتی که باید درباره ردیاب کودک بدانید!

ردیاب کودک

مراقبت و تامین امنیت کودکان، از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که والدین با آن روبرو هستند. این چالش به خودی‌خود، کاری بسیار دشوار و پر مسئولیت است. چه برسد به آن‌که پدر یا مادر، مجرد و شاغل بوده و به تنهایی وظیفه مراقبت از فرزند را به دوش بکشد. با توجه به آمار مفقودی‌ها و گمشده‌ها، حفظ امنیت کودک، زمانی که وی به سنی رسیده باشد که به تنهایی از خانه بیرون برود بسیار سخت خواهد بود. در چنین شرایطی است که با استفاده از ردیاب کودک، والدین نفسی راحت خواهند کشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با دریاب کودک و تمام نکاتی که باید در مورد آن بدانید آشنا کنیم.

ردیاب کودک چیست و چگونه کار می‌کند؟

این روز‌ها ردیاب، نقش کلیدی در زندگی قشر آسیب‌پذیر داشته و استفاده از آن دیگر محدود به جی پی اس خودرو و عملیات‌های نظامی نیست. حالا ردیاب به کمک والدینی آمده که می‌خواهند، محیطی امن برای فرزند دلبندشان مهیا کنند؛ اما به دلیل مشغله و مسئولیت‌های زیاد، امکان مراقبت تمام وقت از فرزندان خود را ندارند.

ردیاب کودک، موقعیت هر لحظه فرزند را به والدین گزارش می‌دهد؛ به همین دلیل باید به نسبت سایر موقعیت‌یاب‌ها، از دقت و سرعت بالایی برخوردار باشد. ردیاب‌های کودک نیز برای گزارش موقعیت دقیق فرزند، از سه ماهواره جی پی اس استفاده کرده و اطلاعات موقعیت را به سرور‌های شرکت سازنده ردیاب می‌فرستند. اطلاعات ارسال شده به سرور به سرعت پردازش شده و بعد از چند ثانیه، موقعیت دقیق کودک، روی نرم‌افزار ردیابی مشخص می‌شود.

ردیاب کودک در انواع و اقسام متفاوتی در بازار وجود دارند؛ شناخته‌شده‌ترین نوع ردیاب ساعتی و سپس ردیاب شخصی هستند. ساعت ردیاب، به دور مچ کودک بسته شده و به دلیل شکل جذابی که دارد، ذوق و اشتیاق کودکان برای استفاده از آن چند برابر می‌شود. ردیاب شخصی هم می‌تواند به سادگی درون کیف یا جیب کودک قرار بگیرد.

ردیاب شخصی بدون نصب

ردیاب کودک چه نوع امکاناتی دارد؟

بسته به نوع ردیابی که برای کودک خود انتخاب می‌کنید، امکانات نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی ردیاب‌ها، امکانات زیر را برای شما فراهم می‌کنند:

  • دکمه sos برای آگاهی از موقعیت‌های اضطراری
  • امکان شنود با کیفیت صدا از محیط اطراف
  • قابلیت تماس صوتی با شماره‌های ذخیره شده در ردیاب
  • قابلیت تعریف ناحیه امن و ارسال هشدار در صورت خروج از ناحیه
  • ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر حرارت و گرما
  • دارای سیستم ثبت اطلاعات تا سه سال

 

5 کاربرد مهم ردیاب کودک؛ بهترین ابزار امنیتی فرزندان!

در خانواده‌های امروزی، بسیار طبیعی است که والدین هر دو شاغل بوده و باید ساعت‌های طولانی را به دور از فرزندان خود سپری کنند. در چنین شرایطی کودک بیشتر اوقات خود را در مهد سپری کرده، در خانه زندانی شده یا به خانه یکی از آشنایان برود.

بدون تردید قرار گرفتن در چنین شرایطی نه برای کودک مناسب است نه برای والدین. جدایی از پدر و مادر و ندیدن آن‌ها، برای کودک بسیار دشوار است؛ از طرفی والدین هم جدا از مشغله‌های کاری، دائم نگران وضعیت جسمی و روحی کودک خود خواهند بود. در این مواقع است که ردیاب کودک، می‌تواند مشکل مراقبت و نگهداری از کودکان را حل کند. در ادامه شما را با 5 کاربرد مهم ردیاب کودک آشنا خواهیم کرد:

1-     افزایش حس اعتماد به نفس و استقلال

با استفاده از ردیاب کودک، دیگر نگرانی بابت محیط‌های شلوغ نداشته و به راحتی کودک را به مکان‌هایی چون شهربازی و بازار خواهید برد. فقط کافیست جی پی اس مگنتی را به لباس یا کیف او وصل کرده و با خیال راحت با یکدیگر، به گشت و گذار بپردازید. با این روش استقلال کودک را حفظ کرده و دیگر نگرانی بابت امنیت وی نخواهید داشت.

2-     همراه کودک در لحظه‌های خطرناک زندگی

کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، می‌تواند یک مکان خطرناک برای کودکان معصوم ما باشد. نمی‌توان هیچ کودکی را در خانه به بهانه حفظ امنیت زندانی کرد، پس طبیعی است که زمانی را برای شادی و بازی در کوچه و پارک بگذراند. در چنین شرایطی باید خود را از قبل آماده کرده و برای پیشگیری از گم‌شدن کودکان، یک ردیاب شخصی برای آن‌ها تهیه کنید.

ردیاب شخصی که به عنوان کوچک‌ترین نمونه از GPS شناخته می‌شود، با ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد به سادگی در کیف یا جیب اشخاص پنهان می‌شود. مهم‌ترین ویژگی ردیاب شخصی داشتن دکمه S.O.S برای شرایط اضطراری است. کودک با فشردن این دکمه در شرایط سخت و خطرناک، شما را از موقعیتی که دارد آگاه می‌کند.

ردیاب شخصی ارزان

3-     دوست والدین شاغل و کودکان تنها!

اگر شاغل هستید و کودکتان به تنهایی به مدرسه رفته و بر‌می‌گردد، حتی یک تاخیر چند دقیقه‌ای می‌تواند برایتان دلهره‌آور باشد. با استفاده از ردیاب آهنربایی (ردیاب شخصی کودکان و سالمندان)، از تمام مسیر طی شده توسط فرزندان خود آگاه شده و دیگر نگرانی بابت دیر رسیدن کودک به خانه و مدرسه نخواهید داشت.

4-     بزرگ‌ترین کمک والدین در تعطیلات تابستانی

اغلب والدین شاغل، در فصل تابستان با تعطیلی مدارس با مشکلات کوچک و بزرگی روبرو می‌شوند. این والدین با توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی که دارند، نمی‌توانند ساعات طولانی تابستان را در خانه مانده و از فرزندان خود مراقبت کنند. در این لحظات است که اهمیت وجود یک ردیاب شخصی کودک مشخص می‌شود. با یک ردیاب شخصی کوچک با قابلیت شنود، می‌توانید موقعیت فرزندتان را مخفیانه رصد کنید.

5-     پرستار کودکان توانخواه

کودکان سندرم داون یا اوتیسم، شرایط خاصی داشته و به نگهداری خاصی هم نیاز دارند. با خرید یک ردیاب شخصی با قابلیت شنود، والدین کودکان توانخواه در زمان‌ها و موقعیت‌های سخت و دشوار، از موقعیت مکانی کودک آگاه شده و خود را به سرعت به ایشان می‌رسانند.

ردیاب کودک ارزان

خرید بهترین ردیاب کودک از معتبر‌ترین فروشگاه کشور

اکنون که با مزایا و محاسن ردیاب کودک آشنا شدید، بهتر است هرچه زود‌تر برای خرید آن اقدام کنید. فراموش نکنید که با استفاده از این وسیله می‌توانید، در هر زمان و هر مکان، از موقعیت فرزند خود مطلع شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید ردیاب شخصی را از مراکز معتبر انجام دهید تا محصول گارانتی و پشتیبانی معتبری داشته باشد.

یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین، فروشگاه‌های اینترنتی خرید ردیاب در ایران ایمن رهیاب است. چنانچه در خصوص خرید ردیاب شخصی سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان ایمن رهیاب به شماره 44420001-021 تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 39 = 45