افزایش راندمان کاری ویزیتور ها و رانندگان با ردیاب شخصی و خودرو

افزایش راندمان کاری ویزیتور ها و رانندگان با ردیاب شخصی و خودرو

بهترین راهکار برای افزایش بازدهی ویزیتور ها و رانندگان

اگر کارفرما باشید و کارمندان زیادی داشته باشید بدون شک دغدغه ی این رو دارید که الان کارمندان شما به خوبی دارند فعالیت رو انجام میدهند یا نه ؟!

افزایش بازدهی فعالیت ویزیتور ها

افزایش راندمان کاری ویزیتور ها با ردیاب شخصی

آیا ویزیتور شما دقیقا در محدوده ی کاری که برایش تعیین شده در حال بازاریابی هست ؟! ساعت های کاری تعیین شده رو به خوبی در حالت فعالیت میباشد !؟ به خوبی تمام محدوده ی رو پوشش میدهد و مغازه هارو یکی به یکی طبق برنامه میگذراند !؟

خب اگر هم چندین ویزیتور داشته باشید که دیگر واویلا ! حتی فکر مدیریتش دیوانه کننده هست و اکثر کارفرماها باید رو بیاورند به وجدان کاری یا تعیین هدف برای بازاریابان .

خیلی واضحه اگر کارمند مد نظر بدونه که تحت رصد هست و بررسی میشه و آزاد و بیخیال نیست باید حرفه ای تر فعالیت کنه تا جلوی کارفرمای خودش سربلند باشه، و از طرفی هم کارما دیگه خیالش راحته .

میدونه که کارمندش دقیق و حرفه ای فعالیتش خودش انجام میده و مدیر هم تمرکز و فکرش رو میذاره روی کارهای مهمتر تا هم راندمان شرکت افزایش پیدا کنه و هم راندمان ویزیتور.

رصد دقیق رانندگان شرکت

افزایش راندمان کاری رانندگان با ردیاب خودرو

خیلی از شرکت ها هستند که بر اساس کسب و کارشون یکسری راننده برای کارهای خارج از شرکت دارند، ماشین های حمل موارد غذایی و کلا ماشین هایی برای حمل و نقل خارج از شرکت فعالیت میکنند.

از سمتی هم یکسری شرکت ها هم راننده هایی دارند برای سرویس های مدیران و سایر کارمندا. چیزی که خیلی واضح هست و برای اکثر مدیران دغدغه هست که راه حلی براش ندارند اینه که اصولا راننده ها وسط زمان های فعالیتشون کارهای شخصیشونم راحت انجام میدن و طبیعتا هم بازدهی کار کم میشه ، هم پول بنزین و . . . به عهده کارفرمای عزیز هست .

به همین دلیل یا باز تکیه میکنند به وجدان کاری و سعی میکنند کسی رو پیدا کنند که از این شیطنت ها وسط زمان کاریش انجام نده، اما هم این دغدغه هم دغدغه ی ویزیتور ها به وسیله ی یک دستگاه کوچیک به راحتی حل میشه و به راحتی باعث افزایش راندامان کاری میشه .

استفاده از ردیاب شخصی و ردیاب خودرو برای کارمندان جهت افزایش بازدهی

خب حالا تصور کنید اگر به وسیله ی ردیاب شخصی و ردیاب خودرو کامل و دقیق کارمندان خودتون رو مدیریت کنید چه اتفاقی میوفته ؟!

ویزیتور : دقیقا تمامی محدوده وجب به وجب دقیق و حرفه ای توسط بازاریاب بررسی میشه و کار به بهترین نحو احسنت انجام میشه + مدیر با خیال راحت به سایر فعالیت هاش میپردازه و میدونه که ویزیتورش داره برای افزایش فروش شرکت کامل و بی هیچ اشتتباهی از نظر محدوده ها و خیابون های تعیین شده کامل فعالیت میکنه .

رانندگان : دیگه نمیتونه وسط ماموریت هاش برای کارهای شخصیش از ماشین شرکت استفاده کنه و کارها دقیق طبق برنامه ی تعیین شده انجام میشه

نکته ی مهم برای استفاده از ردیاب ها برای کارمندان

حتما حواستون به این موضوع باشه که اگر بدون اطلاع برای کارمندان خودتون از ردیاب ها استفاده کنید در مرحله اول غیر اخلاقی هست و حتی غیرقانونی هست .

پس باید در زمان قرار داد خیلی دقیق و منطقی در مورد شرایط کاری صحبت کنید و یکی از بند های قرار داد استفاده از ردیاب ها و رصد کامل کارمندان در زمان کاری شرکت هست و حتما با هماهنگی و رضایت کامل کارمند مورد نظرتون از ردیاب شخصی یا ردیاب ماشین استفاده کنید .

جمع بندی

کارفرماهای عزیز به راحتی میتونن با استفاده از ردیاب های شخصی (برای ویزیتور ها) یا به کمک ردیاب ماشین (برای خودرو هایی که خارج از شرکت فعالیت میکنند) اینچنین فعالیت هایی رو به خوبی مدیرت کنند و از صحت انجامشون مطمئن باشند ، اما استفاده از این دستگاه ها حتما باید با هماهنگی کارمندان استفاده شود .

امیدواریم همیشه موفق و سلامت باشید

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

76 − = 66