استفاده در شرکت های تحویل کالا ازدریاب خودرو

استفاده در شرکت های تحویل کالا ازدریاب خودرو

استفاده در شرکت های تحویل کالا ازدریاب خودرو

 

ردیاب می تواند موقعیت های یک شخص، خودرو، وسیله های مهم همچون کیف مدارک و یا برای پیدا کردن مشخصات مکانی یک حیوان خانگی از ان استفاده کرد. ردیاب با استفاده از مدل های جی پی اس موقعیت ها را شناسایی کرده و نوعی سخت افزار است.

استفاده از ردیاب در شرکت های تحویل کالا مثل ویزیتور های شرکت ها الزامی ست و دارای مزایای زیادی می باشد.

مدیریت کارمندان در قسمت پخش:

استفاده از ردیاب های خودرو در شرکت های مختلف برای خودرو هایی که کار ویزیتوری و حمل و نقل انجام می دهند، کار نظارت بر کارکنان را اسان تر می کند. ردیاب های خودرو این امکان را به تیم نظارت کارکنان شرکت ها می دهند که با استفاده از اپلیکیشن روی گوشی یا نرم افزار ردیاب خودرو روی لپ تاپ و سیستم های شرکت، ادرس هایی را انتخاب کنند که زمانیکه خودروی شرکت به این مکان ها نزدیک شد، تیم نظارت را با خبر کند. همچنین در برنامه ی ردیاب می توانید مقصد های مورد نظر را علامت گذاری کنید تا متوجه شوید که راننده خودرو در مسیر درستی حرکت می کند یا نه.

 

به سرقت رفتن خودرو های شرکت:

شرکت های بزرگ زیادی وجود دارد که دارای خودرو های پخش فراوانی هستند؛ کنترل تمامی خودرو های شرکت کار سختی بوده و نیازمند وجود کارمندان زیادی است تا هر کدام از کارکنان بر تعدادی از خودرو های شرکت نظارت داشته باشند. اما با وجود استفاده از ردیاب های خودرو، تیم نظارت شرکت ها می توانند به صورت کامل و دقیق از تمامی اطلاعات خودرو های شرکت با خبر شوند و از سرقت خودرو ها و موارد دیگر به راحتی جلوگیری کنند.

 

کنترل مسیر خودرو های شرکت ها:

کنترل مسیر خودرو های شرکت ها:

ردیاب ها دارای امکانات زیادی هستند. از جمله امکانات ردیاب های خودرو می توان به کنترل مسیر های خودرو ها، توقف خودرو ها، شروع حرکت و توقف در محل خودرو ها اشاره کرد. نرم افزار این ردیاب زمانی که خودرو شروع به حرکت کند یا توقف کند را به تیم نظارت شرکت اطلاع می دهد. این نرم افزار قادر است توقف های طولانی مدت را شناسایی و در اطلاعات نرم افزار ذخیره کند تا تیم نظارت کارکنان بخش حمل و نقل و پخش شرکت بهترین عملکرد را داشته باشند. این نرم افزار ردیاب می تواند تمامی مسیر های طی شده در طول روز را ذخیره کند و ساعت های حرکت و توقف را در فایل اکسل جمع اوری کند و در اختیار تیم نظارت بخش حمل و نقل و خودرو های پخش و ویزیتوری قرار دهد.

 

مصرف سوخت:

خودرو های پخش، ویزیتوری و حمل و نقل کالا های شرکت از مکانی به مکان دیگر نیازمند مصرف سوخت زیادی هستند. در اینجا ردیاب های خودرو به کمک شرکت ها آمده تا با استفاده از ردیاب های خودرو کمترین مقدار سوخت مصرف شود. استفاده از ردیاب های خودرو به دلیل مشخص بودن مسیر در کاهش میزان مصرف سوخت تاثیر بسزایی دارد که این گزینه برای شرکت های بزرگ که شامل تعداد زیادی خودروی پخش هستند بسیار مفید واقع شده است.

 

نرم افزار ردیاب خودرو:

نرم افزار ردیاب خودرو:

نرم افزار ردیاب خودرو ها امکانات بسیار خوبی را بر روی سخت افزار ردیاب قرار داده است تا با استفاده از انها تیم نظارت بتواند به تمامی اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد.

این نرم افزار ردیاب زمان هایی که خودرو ها در شروع روز حرکت می کنند، مسیر هایی که طی می کنند، زمان و مکانی که توقف می کنند، تمامی مسیر ها، زمان های دقیق استفاده از خودروی شرکت و تمامی توقف در محل هایی که صورت گرفته را ثبت می کند و درون یک فایل اکسل برای برسی تیم نظارت شرکت اماده می کند. برخی از رانندگان خودرو های تحویل کالای شرکت ها، از خودرو های شرکت استفاده ی شخصی می کنند؛ از طریق ردیاب خودرو می توانید از این سوءاستفاده ها جلوگیری کنید و دلیل تاخیر خودرو ها به محل بارگیری و پخش محصولات شرکت را متوجه شوید. مدت زمان تحویل گرفتن کالا ها، تعیین کردن مقصد ها، جلوگیری از رفتن به مقصد های غیر ضروری، جلوگیری و عدم استفاده ی شخصی از خودرو های شرکت، مشخص کردن مسیر های الزامی- تمامی این موارد می تواند نقش بسیار موثری در کاهش دادن هزینه های سوخت و هزینه های اصطحلاک خودرو واقع شود؛ که در صورتیکه موارد گفته شده رعایت شوند باعث بالا رفتن میزان بهره وری رانندگان خودرو های شرکت می شود که به انجام رساندن قدم های کوچک مثبت در کار جابجایی و توزیع محصولات شرکت می تواند نقطه ی عطفی برای شرکت محسوب شود و بسیاری از هزینه ها را کاهش دهد.

 

یکی از مشکلات شرکت های بزرگ ویزیتوری و پخش، نداشتن اطلاع از خودرو های حمل و نقل خارج از شرکت می باشد که میتوان این مشکل را با استفاده از ردیاب های خودرو حل کرد.

 

 برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

29 − = 21