استفاده از جی پی اس برای شرکت های کشتی رانی در کاهش هزینه

استفاده از جی پی اس برای شرکت های کشتی رانی در کاهش هزینه

استفاده از جی پی اس برای شرکت های کشتی رانی در کاهش هزینه


سیستم جی پی اس تحول شگرفی را در کل جهان و بخصوص کشور های پیشرفته ایجاد کرده است، و شرکت های کشتی رانی هم تلاش می کنند تا از این تغییرات مثبت و کاربردی جا نمانند و با استفاده از این تکنولوژی مدرن پیش رفت کنند.
جی پی اس برای شرکت های کشتی رانی فواید به مراتب بیشتری نسبت به صاحبان قایق و دارندگان کشتی دارد و بهتر است که قبل از اضافه کردن دستگاه جی پی اس به کشتی ها و قایق های خود، اطلاعات کاملی را از کاربرد های آن برای کشتی ها و شرکت خود داشته باشید و با توجه به این اطلاعات تصمیم بگیرید. در اینجا به تعدادی از مزایای دستگاه جی پی اس برای شرکت های کشتی رانی اشاره می کنیم.

لینک مرتبط : ردیاب خودرو 

اطلاع داشتن از موقعیت لحظه ای کشتی

همان طور که می دانید کار اصلی دستگاه جی پی اس این است که از مکان دقیق وسیله ی نقلیه خود در هر زمانی که اراده می کنید مطلع باشید. دستگاه های ردیاب به شما این امکان را می دهند که بتوانید وسیله ی نقلیه ی خود را در هر زمانی به صورت آنلاین ردیابی کنید حتی اگر کشتی یا قایق در فاصله ی بسیار دوری از شما قرار داشته باشند.
دستگاه جی پی اس به کاپیتان کمک می کند تا مسیر ها را بهتر شناسایی کند و مسیر امن و درست را تشخیص دهد و این موضوع می تواند راهنمایی بزرگی برای کاپیتان کشتی یا قایق باشد و هزینه های سوخت و استهلاک وسیله های شرکت های کشتی رانی کاهش یابد. حال فرض کنید تعداد زیادی از قایق ها و کشتی های خود را به دستگاه جی پی اس مجهز کرده اید و از هر قایق و کشتی مقداری مقداری استهلاک کمتر می شود و مقداری در سوخت آن ها صرفه جویی می شود، با گذشت مدتی نه تنها دستگاه جی پی اس هزینه ی خرید خود را جبران می کند بلکه باعث مقدار قابل توجهی سود از صرفه جویی در این موارد گفته شده برای شما می گردد. با استفاده از ردیاب می توانید از ایمنی مشتریان خود مطمئن باشید، هم چنین دانستن این که کشتی یا قایق در وضعیت خوبی می باشد و اطمینان از امنیت مشتری بسیار برای شرکت های کشتی رانی و صاحبان اجاره قایق و کشتی اهمیت بالایی دارد. با استفاده از این امکان شما می توانید به مشتریان خود پاسخی بدهید که باعث اطمینان خاطر آن ها شده و بتوانید اعتماد آن ها را به دست آورید.

خطر سرقت کشتی یا قایق کم تر می شود

خطر سرقت کشتی یا قایق کم تر می شود به کمک ردیاب

استفاده از ردیاب روی کشتی ، قایق و یا هر وسیله و تجهیزات دریایی شما می تواند خطر سرقت آن را به حداقل رسانده و در صورت به سرقت رفتن به سرعت از آن اطلاع یابید و با اطلاع هرچه سریع تر از این موضوع، جلوگیری از آن راحت می باشد، این موضوع برای کشتی ها ، قایق ها و هر تجهیزات دیگری که دارای ارزش مالی زیادی می باشند بیشتر اهمیت دارد چرا که خطر به سرقت رفتن آن ها بسیار بیشتر از سایر وسایل می باشند و با استفاده از دستگاه جی پی اس می توان از ضرر مالی زیادی جلوگیری کرد و آن را به حداقل رساند. استفاده از جی پی اس برای این دستگاه های گرانقیمت بیشتر توصیه می گردد.

صرفه جویی در تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه

همه ی وسیله های نقلیه به تعمیر نیاز دارند و نحوه ی نگهداری از آنها بسیار مهم است. قایق ها و کشتی ها نیز مانند بقیه وسایل نقلیه به این تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یکی دیگر از مزایای دستگاه جی پی اس این است که مقدار مسافت طی شده و مسیر هایی را که از آن ها رفت و آمد شده است را در سرور دستگاه ذخیره می کند و شما می توانید با استفاده از این اطلاعات زمان تعمیر و یا تعویض وسایل و تجهیزات قایق یا کشتی خود را بفهمید. هم چنین شما می توانید طوری دستگاه جی پی اس وسیله نقلیه خود را تنظیم کنید که هنگامی که وقت تعمیر یا تعویض قطعات وسیله ی نقلیه ی شما است، با استفاده از پیامک به شما اطلاع دهد. فایده ی این قابلیت دستگاه های ردیاب این است که باعث می شود که از فراموش کردن زمان تعمیر و تعویض جلوگیری شود، از فرسوده شدن قطعات، خرابی آن ها و وارد شدن خسارات سنگین بابت خرابی آن ها پیشگیری شود و هم چنین شما از بهترین زمان های تعویض و تعمیر وسایل اطلاع داشته باشید که در بلند مدت باعث منافع زیادی برای شما می شود.
دستگاه جی پی اس به کاپیتان هم می تواند کمک کند که مسیر را رحت تر شناسایی کند

تعیین محدوده ی جغرافیایی عبور و مرور برای کشت

با نصب دستگاه ردیاب روی کشتی یا قایق خود، شما می توانید یک محدوده ی جغرافیایی برای وسیله نقلیه خود تعیین کنید و با استفاده از آن از خارج شدن وسیله ی نقلیه خود از محدوده ی تعیین شده جلوگیری کنید و یا در صورت این اتفاق از آن اطلاع یابید. این موضوع بخصوص برای شرکت های اجاره کشتی و قایق اهمیت بیشتری دارد. هنگامی که قایق یا کشتی از محدوده ی تعیین شده خارج شود، بلا فاصله ردیاب به شما به وسیله ی پیامک هشدار می دهد و شما را از این عمل انجام شده مطلع می سازد. با استفاده از این تکنولوژی بسیار راحت می توان در صورت وقوع سرقت از آن اطلاع یافت و قبل از اینکه دیر شود جلوی این اتفاق را گرفت. هم چنین شما می توانید در صورتی که کاپیتان قایق در حال استفاده ی شخصی از قایق می باشد از آن مطلع شوید و با او برخورد کنید.

 

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =