کاربرد های ردیاب خودرو در صنایع پخش و توزیع (زمان مطالعه ۱۵ دقیقه)

کاربرد های ردیاب خودرو در صنایع پخش و توزیع

کاربرد های ردیاب خودرو در صنایع پخش و توزیع

واحد توزیع و پخش کالا ها قسمت مهمی از یک شرکت بزرگ به حساب می اید؛ و این بخش به نظارت مستمر و کامل نیازمند است. در این بخش تمامی وسایل نقلیه و همچنین کارکنان باید مورد بررسی قرار بگیرند، هر چند که در زمان استخدام افراد، مسئولیت پذیری انها بررسی می شود. مسئولان می توانند در بخش نظارت و کنترل بر عملکرد کارکنان شرکت شان از ردیاب های وسیله نقلیه استفاده کنند. این ردیاب ها مزیت های خوبی را دارا هستند که در این مطلب به ویژگی های استفاده از ردیاب های خودرو در صنعت پخش و توزیع کالا های شرکتی می پردازیم.

 

حفاظت خودرو:

استفاده از ردیاب خودرو در به سرقت رفتن خودرو های شرکت های بزرگ ضروری است.

اگر کارکنان واحد پخش و توزیع کالا ها از خودرو های شرکت استفاده ی شخصی کنند، از طریق نرم افزار ردیاب روی لپ تاپ یا کامپیوترشان می توانند تمام مقصد هایی که در طول روز طی شده را ببینند و از این مشکل جلوگیری کنند. ردیاب های خودرو این امکان را برای کاربران تیم نظارت کارکنان شرکت فراهم می کند که در صورتی که خودرو های شرکت به سرقت برود با کمک ردیاب خودرو می توانند به راحتی ان را پیدا کنند.

 

مصرف سوخت:

ردیاب ها علاوه بر نظارت بر کارکنان بخش حمل و نقل، حفاظت خودرو و کنترل مسیر، در کاهش میزان مصرف سوخت نیز موثر هستند. مسیر های اضافی و استفاده های شخصی افزایش هزینه های سوخت را در بر دارد؛ با استفاده از ردیاب های خودرو می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

با استفاده از ردیاب می توانید مسیر ها را روی نقشه ی نرم افزار ردیاب  مشخص کنید و به این طریق هزینه های سوخت شرکت را کاهش دهید.

 

نظارت بر کارکنان بخش حمل و نقل:

وجود ردیاب های خودرو به شرکت ها کمک فراوانی می کند. وجود ردیاب خودرو در نظارت بر عملکرد کارکنان بخش توزیع کالا ها ضروری می باشد. در صورت استفاده از ردیاب ها در جهت نظارت کارمندان و خودرو های شرکت می توانید مکان های مجاز و غیر مجاز را توسط برنامه روی سیستم مورد نظرتان مشخص کنید و زمانی که خودرو به مناطق غیر مجازی که کاربر مشخص کرده است نزدیک شود از طریق پیام و یا ایمیل، کاربر تیم نظارت کارکنان را مطلع می کند که خودروی مورد نظر به مکان های غیر مجازتان نزدیک شده. در صورتی که راننده ها از خودرو های شرکت استفاده شخصی داشته باشند هم قابل روئیت هستند.

 

کنترل مسیر:

با استفاده از ردیاب های خودرو می توانید تمامی مسیر هایی که طی شده است را روی نقشه نرم افزار بررسی کنید. نرم افزار ردیاب که روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شما نصب می شود، این قابلیت را دارد که زمان شروع حرکت در اول روز،ٍ زمان پایان حرکت، زمان هایی که خودرو توقف کرده است و یا شروع به حرکت کرده را ثبت می کند. همچنین این نرم افزار می تواند زمان توقف در محل خودروی شرکت را به صورت دقیق در پایگاه داده خود ثبت کند و تمامی اطلاعات خودرو را در یک فایل اکسل برای شما جمع اوری کرده است که با مراجعه به نرم افزار این ردیاب می توانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

دیگر قابلیت های ردیاب خودرو:

دیگر قابلیت های ردیاب خودرو:

ردیاب خودرو میتواند نزدیک ترین خودرو (خودرو شرکت) به موقعیت مد نظر را برای کاربر پیدا کند. این ردیاب توقف هایی که مدت زمان طولانی دارند را ثبت کرده و در صورتیکه راننده خودرو از سرعت مجاز پیشروی کند کاربر یا همان تیم نظارتی شرکت را مطلع می سازد. این ردیاب ها در صورت جدا شدن ردیاب از وسیله نقلیه سریعا تیم نظارت را با خبر می سازد. تحقیقاتی که درباره رانندگان شرکت ها در رابطه با وجود ردیاب صورت گرفته است نشان می دهد که رانندگانی که از وجود ردیاب در خودرو اطلاع دارند، کیفت کار انها بالاتر می باشد و همچنین از خودرو های شرکت برای کار های شخصی استفاده نمی کنند و اطلاع از وجود ردیاب باعث می شود تا با سرعت مجاز کار کنند و در مصرف سوخت خودرو قناعت کنند و هزینه ها را به حداقل برسانند. اطلاع از وجود ردیاب در خودرو باعث می شود کارکنان بخش حمل و نقل در ارائه خدمات عملکردی بهتر و رضایت بخش تری داشته باشند.

 

 برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 − = 21