روش های کاهش هزینه سوخت به کمک ردیاب خودرو ( ۶ متد ۱۰۰% کاربردی)

روش های کاهش هزینه سوخت به کمک ردیاب خودرو

روش های کاهش هزینه سوخت به کمک ردیاب خودرو


متاسفانه مصرف سوخت در کشور ما بسیار بیشتر از سایر کشور ها می باشد. این موضوع علاوه بر تحمیل هزینه های اضافه برای خود شخص و یا شرکت های تجاری، باعث هدر رفتن سرمایه های ملی کشور نیز می شود. کاهش هزینه های ناشی از مصرف سوخت در بلند مدت منافع زیادی را به خصوص برای شرکت های تجاری به همراه دارد. یکی از راه های اساسی کاهش هزینه های مربوط به مصرف سوخت، استفاده از دستگاه ردیاب می باشد. دستگاه ردیاب در میان شرکت های تجاری بسیار محبوب شده است و از جایگاه بالایی بخصوص برای صاحبان شرکت های تجاری برخوردار است. دستگاه ردیاب استفاده از تکنولوژی را برای وسیله های نقلیه آسان تر می کند و مزایای بسیاری نیز دارد. مزیتی که در اینجا می خواهیم درباره ی آن صحبت کنیم، کاهش مصرف سوخت می باشد. تعدادی از روش های کاهش هزینه سوخت به کمک ردیاب خودرو را در زیر توضیح خواهیم داد.

تمرین برای به دست آوردن عادت های خوب رانندگی :

عادت های بد رانندگی مانند سرعت بالا و شتاب ناگهانی وسیله نقلیه علاوه بر اینکه خطرناک می باشند ، باعث افزایش مصرف سوخت نیز می گردند. با استفاده از دستگاه ردیاب می توان راجع به رفتار ها و عادت های رانندگی رانندگاه اطلاعاتی را به دست آورد و رانندگانی را که عادت های رانندگی بدی را دارند شناسایی کرد. شما می توانید با اصتفاده از این موضوع، به رانندگان بد هشدار داده یا آن ها را جایگزین کنید.هم چنین می توانید رانندگان خود را تمرین داده و به داشتن رفتار های رانندگی خوب تشویق کنید. این موضوع می تواند کمک بسیاری را چه برای خانواده ها و چه برای شرکت های بزرگ تجاری به همراه داشته باشد.علاوه بر کاهش مصرف سوخت و هزینه های ناشی از آن می تواند به کاهش تصادف ها نیز کمک شایانی بکند.


کم کردن زمان ساکن ماندن وسیله نقلیه :

کاهش زمان بی حرکت ماندن خودرو یا بیکار ماندن موتور بسیار موثر است و می تواند سوخت زیادی را ذخیره کند.علاوه بر آن عمر وسیله و نقلیه را هم افزایش داده و از انتشار گاز های گلخانه ای نیز جلوگیری می کند.با استفاده از دستگاه ردیاب صاحبان و ناظران آن می توانند وسیله نقلیه را نظارت کنند، گزارش ها را دریافت کنند و در صورتی که موتور خودرو هنگامی که وسیله نقلیه در حال حرکت هست خاموش شود، از آن اطلاع یابند. بساری از شرکت ها از اثر های مضر بی حرکت ماندن خودرو آگاهند و تلاش می کنند تا به گونه آن را کاهش داده و از آن جلوگیری کنند. با استفاده از دستگاه جی پی اس شما می توانید در صورت وقوع این اتفاق از آن اطلاع یافته و هنگامی که رانندگان بدانند شما آن ها را نظارت می کنید، تلاش می کنند تا این اتفاق را به حداقل کاهش دهند. و به این ترتیب سوخت زیادی را می توانید در دراز مدت ذخیره کنید و باعث کاهش زیادی در هزینه های سوختی شرکت بشوید. همینطور ساکن ماندن خودرو گاز های گلخانه ای زیادی را تولید می کند باری مثال شهر یزرگی مانند نیویورک، قوانین خود را در مورد بی حرکت ماندن خودرو زمانی که موتور روشن است را وضع کرده است. بهتر است با استفاده از سیستم ردیاب هم برای شرکت های بزرگ و هم شرکت های کوچک، هزینه های مربوط به سوخت مصرفی را کاهش داد، به دوام موتور وسیله نقلیه کمک کرد، و از انتشار گاز های گلخانه ای جلوگیری کرد.

کم کردن زمان ساکن ماندن وسیله نقلیه
بررسی سرعت خودرو :

هر روزه سازمان هایی با اندازه های مختلف، کامیون های حمل و نقل، وسایل نقلیه خدماتی، وانت ها، خودرو های سواری و کامیون های بزرگ را به خیابان ها و جاده ها اعزام می کنند. رانندگان می روند که به کار خود بپردازند و ممکن است که با سرعت غیر مجاز رانندگی کنند. این موضوع دارای دو عارضه ی منفی می باشد، اول که خطرناک و حادثه ساز بودن سرعت بالا و غیر مجاز که در صورت وقوع تصادف ضرر های بسیار زیادی را برای شرکت به همراه دارد و دوم مصرف سوخت بیشتر وسیله نقلیه که باعث هزینه های بیشتری در مورد سوخت مصرفی برای شرکت های تجاری می گردد. حال دستگاه جی پی اس می تواند در صورت عبور رانندگان از سرعت تعیین شده، برای صاحبان و ناظران هشداری را ارسال کند و آن ها را مطلع کند. رانندگان هم وقتی اطلاع داشته باشند در صورت عبور سرعت وسیله نقلیه از حد تعیین شده صاحبان آن ها اطلاع میابند تمام سعی خود را می کنند که این اتفاق پیش نیاید. آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده بر این باور است که سرعت بالا می تواند مصرف سوخت وسیله ی نقلیه را تا ۲۰% افزایش داده، حال اگر یک شرکت با تعدادی وسیله ی نقلیه داشته باشید و بتوانید از مصرف سوخت آن ها را مقداری کاهش دهید، در دراز مدت منافع زیادی نصیب شما می گردد و هم چنین به از دست رفتن سرمایه ی ملی کشور کمک کرده اید. دستگاه ردیاب به شما در کاهش مصرف سوخت وسیله های نقلیه، کاهش تصادفات، بررسی راحت تر نقشه ها و ترافیک و بهبود عادت های رفتاری رانندگان کمک بزرگی می کند که این موضوع به شهرت شرکت شما هم کمک زیادی میکند.

بررسی سرعت خودرو
بهینه سازی مسیر یابی :

یکی از بهترین روش های کاهش سوخت به کمک ردیاب خودرو، بهینه سازی مسیر یابی می باشد. دستگاه جی پی اس می تواند به شما کمک کند که بهترین مسیر ها را برای عبور و مرور انتخاب کنید و برای آن ها برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی و مسیر یابی به شرکت ها در صرفه جوبی در مصرف سوخت و خدمات رسانی بهتر کمک بسیاری می کند. بهینه سازی مسیر ها به راننده کمک می کند که تا از مسیر های بهتر عبور کنند، از مسیر هایی که دارای ترافیک هستند عبور نکنند، زمان بیکاری موتور را به حداقل کاهش دهند و باعث کاهش مصرف سوخت شما نیز می گردند. با سیستم های ردیاب شما می توانید بهترین مسیر را برای سفر هایی که دارای توقف های چند گانه هستند را انتخاب کنید. شما می توانید بهترین مسیر را برای رفت و آمد رانندگان انتخاب کنید و در صورت عبور راننده از مسیر های دیگر، از این اتفاق اطلاع یابید.

بهینه سازی مسیر یابی


تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ی وسایل :

موتور ها و وسایل با نگهداری مناسب، کارایی بسیار بیشتری نسبت به وسایلی که از آن ها به درستی نگهداری نمی شوند دارند. سیستم جی پی اس می تواند با گزارش های تعمیر و نگهداری وسیله های نقلیه و اطلاع رسانی های دیگر نقش بسزایی در نگهداری مناسب از موتور و وسایل وسیله های نقلیه ی ما داشته باشد.این گزارش ها می تواند بر اساس متغییر هایی مانند مسافت طی شده، زمان، مدت زمان و یا تاریخ مشخص برای ما ارسال گردند و یادآور زمان تعمیر یا تعویض وسایل برای ما باشند. تعمیرات معمولی مانند لاستیک مناسب، تعویض روغن، تعویض فیلتر ها و شمع ها می تواند باعث کاهش ۴ تا ۱۰ درصدی مصرف سوخت گردند. علاوه بر کاهش مصرف سوخت وسیله های نقلیه و کاهش هزینه های مربوط به آن، باعث دوام بیشتر وسیله های نقلیه وکارایی بهتر آن ها می گردد و این مورد باعث کاهش هزینه های مربوط به تعمیرات وسیله های نقلیه می گردد.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ی وسایل


حفظ سوابق :

دستگاه های جی پی اس می توانند مصرف سوخت شما را به صورت تقریبی در اختیار شما قرار دهد. به این گونه شما می توانید با یررسی این اطلاعات به کاهش آن نیز کمک کنید.
هم چنین شما با دریافت اطلاعات درباره رانندگان و تحلیل عادت های رفتاری آن ها، بهتر آن ها را کنترل کرده و رانندگان نیز با دانستن این موضوع که زیر نظر می باشند، رفتار های بهتری از خود نشان دهند.

 

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

83 − = 79