دستگاه ردیاب خودرو از زبان مشتریان

دستگاه ردیاب خودرو از زبان مشتریان

دستگاه ردیاب خودرو از زبان مشتریان

ما از مشتریان خود خواستیم تا تجارب و نظرات خود را برای ما ارسال کنند.

شما هم میتوانید تجربیات خود را برای ما ارسال کنید تا در اینجا قرار گیرد.

دستگاه ردیاب از زبان مشتریان ایمن ردیاب:

دستگاه ردیاب رو برای چندین ماشین از ناوگان حمل و نقل خود گرفتیم٬ بعد از نصب دستگاه ردیاب متوجه شدیم که زمانی که رانندگان برای ناهار خود گزارش میدادند دوبرابر بود. با داشتن مدرک برای توقف های بیجا و بیش از اندازه در روز برای ناهار٬ صرف تنقلات و حتی کار های شخصی به راحتی توانستیم سرعت حمل و نقل هر راننده را به ۲ ساعت افزایش داده و در عرض کمتر از ۳ هفته سود دهی این موضوع هزینه های خرید دستگاه ردیاب را جبران کرد.

ما همچنین نیز میتوانیم زمان دقیق حرکت٬ رسیدن و توقف های راننده را به صورت نمودار در آخر هر روز و یا ماه بازرسی کرده و نسبت به آن راننده را جریمه و یا پاداش دهیم. همچنین در بعضی مواقع که رانندگان از سرعت مجاز عبور میکنند به آنها اختار میدهیم و سرعت خودر را کم میکنند. در کل تهیه دستگاه ردیاب هم برای ما و هم برای شرکت و امنیت رانندگان مفید واقع شد و ای کاش زودتر با این دستگاه آشنا میشدم!

محمد امین ش – شیراز.

 

من دستگاه ردیاب رو برای تمام ون های شرکت خریداری کردم. تیم ما هر روز گزارشات هر ون رو چک میکنه٬ گزارشاتی اعم از سرعت هر ون در طول مسیر٬ تعداد و زمان توقف در طول کار و مسیر یابی رانندگان.

همایون ایزدی – ایلام.

 

همسر من یک شرکت حمل و نقل اساسیه منزل در رشت داره. در طول این ۹ سال تا به حال ۴ کامیون از ما دزدیده شده بود. خرید دستگاه ردیاب برای اساس کش ها نه تنها خیالمون رو از دزدیده شدن راحت میکنه بلکه با استفاده از دستگاه ردیاب به هنگام ثبت سفارش نزدیک ترین ماشین رو به محل اعزام میکنیم.
سمیه سواری – رشت.

دستگاه ردیاب خودرو از زبان مشتریان

خیلی مفید و کاربر پسند. دستگاه ردیاب اطلاعات کاملا مفیدی رو ارسال میکنه که برای هر پدر و مادری که نگران رفت و آمد بچه های خود هستن میتونه مفید واقع بشه. من این دستگاه رو برای دختر ۱۹ ساله خودم خریداری کردم که همیشه خیالم با استفاده از اطلاعاتی که این دستگاه به ما میده راحت. اطلاعاتی مانند سرعت رانندگی٬ محل توقف٬ زمان توقف و …. به عنوان یک پدر این دستگاه رو کاملا پیشنهاد میکنم.
امینی – تهران.
دستگاه عالی! من دستگاه ردیاب رو بعد از تصادفی که پسرم داشت و نزدیک بود از دستش بدیم تهیه کردم. متاسفانه پسرم همیشه با سرعت بالا رانندگی میکنه و خیلی توی رانندگی بی احتیاط. بعد از تصادف خیلی اصرار بر رانندگی دوباره داشت تا اینکه یکی از آشنایان این دستگاه ردیاب رو به ما معرفی کرد. بعد از نصب و تست این دستگاه با خیال راحت به پسرم اجازه رانندگی دوباره رو دادم. هر لحظه که از سرعت مجاز عبور کنه به من به صورت آنلاین اطلاع داده میشه و چون خودش هم از این موضوع مطلع هست در طول این ۳ ماه حتی یک بار هم با سرعت بالا رانندگی نکرده.
سهیلا نامدار – تهران.

 

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

70 − 64 =