جی پی اس های مچی (انواع و قابلیت های GPS های مچی)

جی پی اس های مچی پیشرفته

جی پی اس های مچی

جی پی اس های مچی دارای فواید بسیار زیاد و مختلفی می باشند اما مهمترین آن اطلاع پیدا کردن از مکان شخص می باشد. پدر و مادر های نگران می توانند با این دستگاه به راحتی در هر زمانی از مکان دقیق فرزند خود مطلع باشند. فقط کافیست این جی پی اس های مچی که شکلی مانند ساعت مچی و دارای ظاهری ساده ولی در عین حال قشنگ می باشند را روی مچ فرزند یا شخص مورد نظر قرار داشته باشند. داشتن جی پی اس مچی برای فرزند یا هر شخص مهمی برای ما می تواند باعث آسوده خاطری زیادی برای شما شود و از استرس روزمره ی شما بکاهد. فرزندان نیز با دانستن اینکه تحت نظر هستند خطای کمتری از آن ها سر می زند و مطمئناً رفتار های بهتری را از خود نشان می دهند. جی پی اس های مچی می تواند به بهبود عادات رفتاری فرزندان نیز کمک بزرگی بکند. با تکرار شدن این رفتار های خوب می تواند در این رفتار ها تبدیل به عادات خوب شود و در وجود فرزند شما نهادینه شود. هم چنین با استفاده از این امکان که توانایی اطلاع از مکان دقیق فرزند خود را دارید می توانید در صورت در صورت رخ دادن تخلفی از سوی او از آن اطلاع یابید و به او هشدار داده یا با او برخورد کنید. به صورت کلی فرزندان با دانستن این موضوع که والدین در صورت تخلف از آن اطلاع می یابند از انجام آن خودداری می کنند و به حداقل می رسد.
جی پی اس های مچی

نحوه ی عملکرد جی پی اس های مچی

جی پی اس های مچی می توانند با استفاده از موقعیت و مکان دقیق فردی را که از آن استفاده می کند را با استفاده از اینترنت و یا نقشه های گوگل نشان دهد. این گونه والدین می توانند موقعیت فرزندشان را نظارت کنند و آن را تحت کنترل داشته باشند.
از دیگر قابلیت های جی پی اس های مچی این است که دارای دکمه ی هشدار می باشد. به این صورت که در صورت وقوع مشکل یا حادثه ای، فردی که دارای این جی پی اس می باشد می تواند با فشار دادن دکمه ی هشدار به سرعت پیامکی را برای تلفن همراه والدین یا شخص خاصی ارسال کرده و به آن ها در مورد مشکل پیش آمده هشدار دهد و آن ها بتوانند به حل کردن این مشکل بشتابند.
هم چنین جی پی اس های مچی قابلیت دیگری شبیه به دکمه ی هشدار دارند. به این گونه که می توانند به تلفن همراه شخص حمل کننده ی جی پی اس متصل شود و در صورت بروز مشکل یا حادثه ای فرزند یا شخص حمل کننده با فشار دادن دکمه های مخصوصی که برای شماره های اضطراری می باشند، به ارگان هایی مانند : نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس دسترسی پیدا کند و آن ها را از حادثه و مشکل پیش آمده مطلع سازد.
این دستگاه می تواند برای کسانی با تفریحات جغرافیایی مختلف مانند : کوه نوردی، صحرا نوردی، پیاده روی، صخره نوردی، رفتن به مناطق جنگلی و کوهستانی و دیگر تفریحات مانند این ها علاقه دارند نیز بسیار مفید باشد. با استفاده از قابلیت مکان یابی جی پی اس های مچی، والدین یا اشخاص ناظر می توانند از موقعیت دقیق فرزند خود اطلاع داشته باشند و نگرانی هایی که ممکن است بابت این رفتن فرزندشان به این مکان ها پیش بیاید بسیار کاهش می یابد. این موضوع برای ورزشکارانی که ورزش هایی از این قبیل را انجام می دهند نیز به کار می آید.

جی پی اس های مچی پیشرفته
جی پی اس های مچی پیشرفته

این قبیل جی پی اس ها علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد دارای قابلیت های جالب دیگری نیز هستند. آن ها می توانند اطلاعات زیادی را راجع به فعالیت های مختلفتان به شما بدهند. برای مثال با استفاده از یک جی پی اس مچی پیشرفته شما می توانید اطلاعاتی را در مورد مسافت طی شده توسط خودتان به دست آورید. این موضوع بخصوص برای ورزشکاران اهمیت ویژه ای دارد. همه ی افراد بخصوص ورزشکاران می توانند با استفاده از این جی پی اس ها اطلاعاتی را راجع به مسافت طی شده، کالری سوزانده شده، سرعت، میزان خواب و اطلاعاتی از این قبیل را درباره ی خودتان به شما بدهد. شما می توانید با استفاده از این جی پی اس ها محدوده ای را برای خود تعیین کرده و در صورت خارج شدن از این محدوده برای شما هشدار ارسال شود. با بستن این جی پی اس های پیشرفته شما می توانید این اطلاعات را با استفاده از نرم افزار آن و یا داخل سامانه مشاهده کنید.
مزیت دیگر این جی پی اس ها دارا بودن دکمه SOS برای ارتباط دو طرفه می باشد.

جی پی اس در ساعت های مچی
جی پی اس در ساعت های مچی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، می توان در بخش قلاب بند ساعت های مچی معمولی نیز جی پی اس قرار داد. این گونه شما می توانید به سلیقه دلخواه خود ساعت مچی را انتخاب کرده و سپس قابلیت های جی پی اس های مچی را نیز با تعویض قلاب بند ساعت مچی خود به آن اضافه کنید. این گونه شما صاحب یک جی پی اس مچی به سلیقه ی دلخواهتان می شوید. شما می توانید اطلاعاتی را که با جی پی اس های مچی پیشرفته مشاهده می کنید را با استفاده از این جی پی اس بر روی تلفن همراه خود با سیستم عامل های  ios یا android مشاهده کنید. این جی پی اس با دارا بودن ژیروسکوپ و سنسور حرکت می تواند اطلاعاتی را مانند ضربان قلب، سرعت، مسافت طی شده و دیگر اطلاعاتی را که در بالا ذکر کردیم به شما ارائه دهد. جی پی اس های مچی علاوه بر اینکه می توانند با نشان دادن موقعیت مکانی کمک زیادی به شما بکنند، می توانند با این اطلاعت نقش بسزایی در بهبود سلامتی شما نیز داشته باشند.
جی پی اس در ساعت های مچی
برای 
خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم که این نوشته در مورد جی پی اس های مچی به کار شما آمده باشد.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 72 = 80