امنیت سگ ها حیوانات خانگی با ردیاب شخصی (۱۰۰% کاربردی)

امنیت حیوانات خانگی با ردیاب شخصی

امنیت حیوانات خانگی با ردیاب شخصی

عادیه که حیوانات نیاز به گردش و بازی کردن در طبیعت دارند چراکه اصل و اساس اونها از طبیعت نشئت گرفته، اما حتما باید امنیت اونهارو هم مورد توجه قرا بدیم، شاید افرادی که از حیوانات خانگی ندارند اهمیت و لذت یک حیوان خانگی رو به خوبی درک نکنند.

همونطور که گفتم یکی از نیاز های حیوانات خانگی گردش و بازی در فضای آزاد و حتی طبیعت هست اما ۲ مشکل پیش رو خواهیم داشت :

  • گم شدن حیوانات (به دلیل بازیگوشی های بی حد و وصفی که دارند)
  • رفتن به محیطی خطرناک (استخر)
  • دزدیده شدن این حیوانات

اما باید بگم که به کمک ردیاب شخصی به راحتی میتونید این مشکلات رو مدیریت کنید خیالتون راحت باشه، چراکه میتونید محیط های امنی رو اطراف خونه برای حیوانات خودتون تعیین کنید و رهاشون کنید تا به راحتی به خوشگذرونی بپردازند و زمانی که سگ یا خرگوش شما از اون محیط امن خارج شدن خیلی سریع از طریع گوشی به شما اطلاع رسانی بشود و از اونجایی که شما موقعیت حیوانات رو دقیق دارید سریع میتونید پیداشون کنید، شما میتونید به هر تعدادی که میخواید محیط های امن به همراه اسم برای جی پی اس حیوان خودتون طراحی کنید. حتی میتونید محیط های خطرناک (مثلا  استخر یا پرتگاه) رو تعریف کنید تا زمانی که حیوان خونگی شما وارد اون بخش شد سریع بهتون پیام ارسال شود تا بتونید اقدام کنید برای مشکلات احتمالی.

نکته ی مهم در مورد ردیاب های حیوانات

این ردیاب ها حتما باید ضد آب باشند چراکه احتمال داره حیوان شما وارد یک دریاچه یا استخر شود و در صورت ضد آب نبودن طبیعتا از کار میوفتند و اصلا کارایی نخواهند داشت !

جی پی اس های حیوانات بهتره که بدون پورت های خارجی باشند و باتری هایی قوی با طول عمر بالایی داشته باشند، به دلیل اینکه قرار نباشه در مدت های کوتاه مجبور باشید تا ردیاب رو از حیوان جدا کنید و به شارژر بزنید

شاید در بعضی مواقع حیوان ردیاب نداشت و از خانه خارج شد

یکی از کاربردهای عالی جی پی اس های شخصی بررسی گزارش های کامل و دقیقی هست که به شما الگوی مکانی حیوان شمارو تعیین میکند و حتی در بعضی موارد که حیوان بدون ردیاب از منزل خارج شد توسط اون گزارش ها بتونید به راحتی مکان های احتمالی رو حدس بزنید و سریع اقدام کنید .

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

34 − = 30