استفاده از ردیاب ماشین (GPS) در صنعت بیمه خودرو

استفاده از ردیاب ماشین (GPS) در صنعت بیمه خودرو

استفاده از ردیاب ماشین و تحولی در صنعت بیمه

طبیعتا شرکت های بیمه همیشه برای بهینه تر شدن هزینه ها و موفقیت در صنعت خودرو باید از ایده های جدید و نوین استفاده کنند، امروزه در بعضی از کشور ها شرکت های بیمه از ردیاب خودرو در ازای بیمه کردن ماشین ها استفاده میکنند.

سازمان های بیمه به کمک جی پی اس خودرو میتوانند ماشین هایی که بیمه بدنه و بیمه سرقت شده اند را در سریعتر ترین زمان ممکن پیدا کنند و در ازای پرداخت خسارت به صاحب اتومبیل ماشین را به صاحب ماشین برگردانند .

حقیقتا اینکار باعث میشه که هزینه های شرکت های بیمه به نسبت قابل توجهی صرفه جویی و مدیریت بشود (نسبت به آمار سرسام آور سرقت های خودرو در ایران!)

کاهش هزینه برای خرید ردیاب خودرو در شرکت های بیمه

خب حتما باید برای شرکت بیمه ای که تصمیم به این فعالیت داره در مورد کاهش هزینه های تهیه جی پی اس ماشین ایده هایی داشته باشیم . در مرحله اول با خرید عمده ردیاب شخصی حتما میتونید یک تخفیف دریافت کنید ولی اصلی ترین بخشی که میتونه باعث کاهش هزینه های شما بشوند این هست که میتونید بعد از اتمام مدت بیمه نامه، ردیاب هارو از صاحبان خورو پس بگیرید و در صورت تمدی کردن بیمه توسط مالک ماشین جی پی اس هارو مجدد فعال کنید .

استفاده ریاب ماشین توسط بیمه برای ماشین های توریست ها

یکی دیگه از استفاده هایی که شرکت های بیمه میتونند از جی پی اس خودرو داشته باشند برای ماشین هایی هست که تصمیم به خارج شدن از کشور رو دارند و به راحتی قبل از خروج از کشور ردیاب ها نصب میشوند و با نصب جی پی اس توانایی رصد کردن توریست هارو بصورت کامل دارند و میتونند خطرات و آسیب های احتمالی رو به خوبی مدیریت کنند .

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =