استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها ( ۱۰ ها نکته مهم )

استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها

استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها

استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها نکته ایست که با دقت به ان می توان رضایت کاربر را بدست اورد و همچنین کیفیت کار را ارتقاء داد.

یکی از مزایای استفاده از ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها این است که می توان در هر مکانی، نزدیک ترین تاکسی را به خودتان پیدا کنید و از خدمات انها استفاده کنید.

 

ردیاب چیست:

ردیاب سخت افزاری است که با دارا بودن طرح مدل جی پی اس موقعیت مکانی هر وسیله و یا شخصی را به صاحبان جی پی اس اطلاع می دهد. ردیاب با توجه به کاربرد آنها در موقعیت های مختلف، نوع های متفاوتی دارد که شامل موارد زیر می شود:

ردیاب خودرو، ردیاب تاکسی، ردیاب برای سالمندان و کسانی که دچار الزایمر هستند، ردیاب خودرو های ترانزیتی، ردیاب شخصی، ردیاب موتور سیکلت، ردیاب حیوان خانگی، ردیاب کودکان، ردیاب خودرو های ویزیتوری، ردیاب کیف پول و همچنین ردیاب کیف اسناد و مدارک مهم و با ارزش.

ردیاب چیست

مزایای استفاده از ردیاب در تاکسی ها و آژانس ها:

آژانس هایی که خدمات تاکسی انلاین را ارئه می دهند می توانند به صورت لحظه به لحظه مکانی که تاکسی در ان قرار دارد را به صورت دقیق مشاهده و بررسی کنند. آژانس ها می توانند رفتار رانندگان تاکسی ها را تحت کنترل بگیرند و با استفاده از ردیاب خودرو بتوانند میزان سرعت خودروی تاکسی را مشاهده کنند. ردیاب های خودرو می توانند میزان ترافیک خیابان ها و جاده ها را به شما نشان بدهند؛ هر بار که مسافری سوار تاکسی شود اطلاعات مسافر در سیستم مرکزی آژانس ثبت می شود. این ردیاب ها امکان این را دارند که هر بار مسافر به مقصد می رسد برای شخص مورد نظر پیامک رسیدن به مقصد را ارسال کند. این پیامک ها برای مادر ها و خانواده هایی که میخواهند کودکان را با تاکسی به مکانی برسانند مفید واقع شده است. اینگونه پیامک ها برای خانواده های حساس که نگران این هستند که فرزندانشان سالم و سلامت به مقصد برسند مناسب است و باعث می شود اطمینان خاطر داشته باشند؛ و در صورتیکه آژانس ها از ردیاب ها در تاکسی هایشان استفاده کنند نقطه قوتی برای کسب و کارشان به حساب می آید.

اگر خودرو های تاکسی متعلق به آژانس باشد و رانندگان از خودرو های آژانس استفاده کنند در صورتیکه خودرو توسط رانندگان دزدیده شود، مسئولان آژانس میتوانند با استفاده از ردیاب خودرو موقعیت کامل و دقیق آن را پیدا کرده و مشکل را حل کنند؛ و همچنین ردیاب ها میزان سوخت مصرفی خودرو ها را به شما اعلام می کنند.

در آژانس ها، ردیاب ها رابطی برای تماس بین مسافران و اپراتور می باشد.

وجود ردیاب تاکسی در آژانس ها این امکان را به وجود می اورد که با استفاده از ردیاب، کاربران (مسافران) می توانند به رانندگان تاکسی پیام ارسال کنند که این مورد برای اکثر مسافران نکته ایی مهم به شمار می رود.

مزایای استفاده از ردیاب در تاکسی ها و آژانس ها

ردیاب ها چه مواردی را ذخیره می کنند:

ردیاب های تاکسی میزان مصرف سوخت را در اطلاعات خود ذخیره می کنند.

زمانی که خودرو ها بیکار و یا در حال انتقال مسافران باشند را ذخیره می کنند؛ که این گزینه برای احتساب میزان سود و پورسانت رانندگان و آژانس به کار می رود.

اگر سرعت خودروی تاکسی بیشتر از حداکثری که شخص صاحب ردیاب مشخص کرده است شود

در صورتیکه سرعت خودرو کاهش داده شود ردیاب این موضوع را ذخیره می کند وبه کاربر نظارتی آژانس اطلاع می دهد.

اگر خودرو تصادف کند

در صورت بسته نشدن کامل درب تاکسی

ردیاب های تاکسی بعد از اینکه هر مسافری را به مقصد می رساند صورت حساب مسافر را به مدیریت آژانس ارائه می دهد.

این ردیاب حرکات دقیق خودرو را به صورت جزء به جزء ثبت می کند.

بعضی از ردیاب ها این قابلیت را دارند که در طول حرکت، راننده تاکسی بتواند موسیقی پخش کند.

ردیاب های تاکسی با در نظر گرفتن میانگین میزان سرعت تاکسی و کیلومتر خودرو می تواند حداقل زمان رسیدن به مقصد را پیش بینی کنند.


بیشتر بخوانید: ردیاب ضد آب خودرو، کاربرد و عملکرد آن


مدل های اطلاع رسانی پیامکی واینترنتی:

در قسمت سخت افزاری ردیاب ها سیمکارتی قرار می گیرد که با استفاده از ان اطلاعات به صاحب ردیاب داده می شود.

اطلاعات ردیاب به دو روش ارسال می شود: پیامکی و اینترنتی

در روش ارسال اطلاعات به شکل پیامکی، اطلاعات با پیامک های سیمکارتی ارسال می شود و برای ارسال پیامک ها به شارژ سیمکارتی نیاز است.

در روش ارسال اطلاعات به شکل اینترنتی، با گرفتن بسته های اینترنتی اپراتور سیمکارت مورد نظر، اطلاعات از طریق بسته های اینترنتی به آژانس ارسال می شود.

 

داشتن جی پی اس باعث جذب بیشتر مسافر به آژانس می شود و این یک مزیت بزرگ است که یک امتیاز برای آژانس ها به حساب می اید و همچنین مسافران تشویق به استفاده از خدمات این آژانس می شوند؛  ضمن اینکه با داشتن خدمات جی پی اس مسافر احساس راحتی، امنیت و کنترل بیشتری می کند.

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی  با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 + = 28