استفاده از جی پی اس شخصی در زندان (فواید داشتن GPS)

استفاده از جی پی اس در زندان

استفاده از جی پی اس در زندان

استفاده از جی پی اس در زندان ها هم فواید بسیار زیادی را به همراه خود دارد. در صورت نصب جی پی اس روی زندانیان به خصوص بر روی پای آن ها، کار نگهداری از آن ها بسیار ساده تر می شود. هنگامی که آن ها بدانند روی آن ها نظارت می شود و زیر نظر هستند، تا حد بسیار زیادی مشکلات ایجاد شده توسط آن ها کاهش پیدا کرده و از پیش آمدن این گونه مسائل جلوگیری می شود. مشکلاتی مانند اقدام به فرار از زندان یا درگیری هایی که ممکن است توسط آن ها ایجاد شود که کار زندان بانان را سخت می کند. استفاده از جی پی اس در زندان کار زندان بانان را بسیار راحت کرده و در صورت پیش آمدن هرگونه مشکلی توسط زندانیان پیگیری آن بسیار راحت تر می باشد، به این صورت که می توان موقعیت زندانی را در هر لحظه توسط تلفن همراه و یا رایانه مشاهده کنند و اینگونه به حل کردن آن مشکل سرعت بخشید و رفع آن را بسیار راحت تر کرد.

استفاده از جی پی اس در زندان
همین طور دستگاه جی پی اس می تواند در صورت وقوع مشکل یا حادثه، برای زندان بان و کسانی که ناظر می باشند هشداری را ارسال کند و چون از دستگاه جی پی اس استفاده می کنیم می توان فهمید این اتفاق توسط چه شخصی و در چه مکانی افتاده است. پس زندان بان و افراد ناظر هر چه سریع تر از مشکل پیش آمده اطلاع پیدا می کنند و حل کردن آن راحت تر خواهد بود. همان طور که می دانید ممکن است فشار روانی زیادی روی زندانی ها باشد و سرانجام دست به کار هایی مانند خودکشی بزنند. با استفاده از جی پی اس در زندان می توان در صورت وقوع این موضوع از آن اطلاع یافت و تا حد زیادی آن را کاهش داد.
دستگاه جی پی اس می تواند تا حد زیادی آمار مربوط به درگیری ها، کشتار و خودکشی را کاهش دهد و به بهتر شدن زندان ها و راحت تر شدن کار زندان بان ها نیز کمک فراوانی می کند و آمار بهتری را برای سازمان شما به ارمغان آورد.

استفاده از جی پی اس در خارج از زندان
استفاده از جی پی اس شخصی در خارج از زندان

از جی پی اس می توان برای زندانیانی که به مرخصی می روند نیز استفاده کرد. این موضوع هم مشکلات مرخصی رفتن را برای زندانی کمتر می کند و هم مرخصی دادن به زندانیان با آسودگی خاطر همراه خواهد بود. با بستن دستبند ها و یا پا بند های الکترونیکی می توان در همه ی فضا ها حتی فضاهای سر بسته و مترو ها از مکان زندانیان اطلاع داشته باشیم. در صورت اقدام به خارج شدن از شهر نیز با استفاده از قابلیت مکان یابی جی پی اس می توان از آن اطلاع یافت و اقدام به رفع و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات کرد. زندانیان ممکن است اقدام به جدا کردن دست بند و یا پا بند های الکترونیکی از خود کنند که در صورت وقوع این اتفاق نیز دستگاه جی پی اس هشداری را برای ناظران ارسال کرده و به آن ها اطلاع می دهد و هر چه سریع تر می توان اقدامات لازم را جهت حل این موضوع انجام داد. ممکن است بخواهیم یک یا چند زندانی را از زندان به زندانی دیگر، دادگاه و یا جایی دیگر انتقال دهیم. همیشه خطراتی در هنگام این انتقال ها وجود دارد که با استفاده از جی پی اس می توان خطرات پیش آمده را تا حد زیادی کاهش داد و در صورت وقوع حادثه ای به سرعت از آن اطلاع یافت که باعث راحت تر شدن رفع آن می شود

موضوع دیگری که می توان در آن از کمک جی پی اس بهره برد، استفاده از جی پی اس برای کسانی که جرم آن ها سنگین بوده و قرار است که به جامعه بازگردند و یا آزاد شوند. می توان به این افراد پا بند الکترونیکی نصب کرد و طبق صلاح دید کارشناسان مدت زمان قرار داشتن پا بند الکترونیکی روی افراد تعیین گردد. مطمئناً این موضوع می تواند احتمال پیش آمدن اتفاق ناگوار دیگری توسط این افراد را بسیار کاهش داده و از آن جلوگیری کند.
می توان از جی پی اس برای کسانی که در زندان رفتار خوبی را از خود نشان داده و مشکلی را به وجود نیاورده اند نیز استفاده کرد. ممکن است برای این افراد در زمان زندانی بودنشان تخفیف داده شود و می توان با استفاده از یک پا بند الکترونیکی به آن ها آزادی مشروط داد که کمک شایانی به آن ها برای بازگشت به جامعه، پیدا کردن کار و بسیاری از موارد دیگر می کند. با این کار می توان زندگی آن ها را جلو انداخت و چه بسا با پیدا کردن کار مناسب و عضوی از جامعه شدن رفتار و عملکرد آن ها نیز بهتر شود و خانواده ای را نجات داد.
تحقیقات نشان داده افراد با دانستن این موضوع که زیر نظر هستند و ناظرانی آن ها را مشاهده می کنند، رفتار بهتری از خود نشان داده و از انجام دادن رفتار های پر خطر پرهیز می کنند. با نصب جی پی اس بر روی اعضای بدن زندانیان به خصوص پا، می توان باعث بهبود رفتار آن ها شد و رفتار های پر خطر و حادثه آفرین آن ها را بسیار کاهش داد.
استفاده از جی پی اس در زندان و یا خارج زندان می تواند تا حد زیادی کیفیت زندان ها و زندانیان را بهبود بخشد، رفتار های پر خطر افرادی که دارای دست بند و یا پا بند الکترونیک هستند را کاهش داد،  امنیت جامعه را بیشتر کرد و باعث به وجود آمدن نظرات مثبت زیادی نسبت به عملکرد سازمان شما شود.
استفاده از جی پی اس در خارج از زندان

برای خرید ردیاب خودرو (جی پی اس ماشین) و ردیاب شخصی با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ شرکت ایمن ردیاب تماس حاصل فرمایید.

لطفا نظرات خود را در مورد استفاده از جی پی اس در زندان را با ما در میان بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 − 48 =