علائم شنود تلفن همراه؛ از کجا بفهمیم صدامون شنود میشه؟

علائم شنود تلفن همراه

شاید گمان کنید که شنود تلفن همراه فقط برای سلبریتی‌ها، مدیران کمپانی‌های بزرگ و افراد صاحب نفوذ و ثروتمند رخ می‌دهد. اما با این حال در مواردی مشاهده شده که مکالمه افراد معمولی، در پی خصومت‌های شخصی و خانوادگی، توسط اشخاص دیگر شنود شده است. پس اگر نگران شنود تلفن همراه خود بوده و به شرایط مشکوک هستید با ما همراه شوید. در این مقاله از ایمن ردیاب، قصد داریم به علائم شنود تلفن همراه پرداخته و به پرسش از کجا بفهمیم صدامون شنود میشه پاسخ دهیم.

تمام نکاتی که باید در مورد ظاهر دستگاه شنود بدانید!

اگر احساس می‌کنید، اشخاصی تلفن شما را شنود کرده و به مکالمه‌هایتان گوش می‌دهند باید به سرعت برای پیدا کردن دستگاه شنود اقدام کنید. اما قبل از هر اقدامی، ابتدا باید در مورد ظاهر انواع دستگاه شنود اطلاعات کسب کنید. شنود در گروه دستگاه‌های جاسوسی قرار گرفته و می‌تواند در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شود. وزن بسیار کم و اندازه کوچک باعث می‌شود، دستگاه شنود به سادگی در هر نقطه‌ای از خانه، وسیله نقلیه و حتی در لوازم شما نصب و مخفی شود. گاهی اوقات دستگاه شنود به شکل یک وسیله کارآمد و پر‌استفاده مانند شارژر فندکی یا خودکار ساخته خواهد شد، تا باعث شک هیچکس نشود.

علائم شنود تلفن همراه

تلفن همراه چگونه شنود می‌شود؟

گاهی اوقات در پی خصومت‌های شخصی و خانوادگی، ممکن است مکالمات شما در تلفن همراه شنود و کنترل شود. اگر این موضوع شما را به فکر تامین امنیت خود، خانواده و خودروتان در برابر سرقت انداخته می‌توانید با خرید جی پی اس کوچک (ردیاب کوچک مخفی جیبی) امنیت خود، عزیزان و اموال‌تان را تضمین کنید.

قبل از اینکه به علائم شنود تلفن همراه بپردازیم، باید بگوییم که دو راه برای شنود مکالمات شما پای تلفن وجود دارد. اولین روش مربوط به شنود تماس‌هایی است که به آن، depend of call هم گفته می‌شود. در این روش تمامی صحبت‌ها و تماس‎ها، به صورت خودکار ضبط خواهد شد.

روش بعدی call less نام دارد که شنود را حتی با وجود خاموش بودن تلفن، امکان پذیر می‌کند. آیا روشی وجود دارد که بتوان، به گونه‌ای متوجه این شنود‌ها شد؟ در روش depend of call، نمی‌توان به سادگی متوجه شنود مکالمات شد. اما در مورد روش بعدی یعنی call less، نشانه‌ها و علائمی وجود دارد که به شما خبر از شنود مکالمات می‌دهد. در ادامه به معرفی تمام علائم شنود تلفن همراه می‌پردازیم:

  • با اینکه استفاده چندانی از گوشی موبایل ندارید، اما باطری به سرعت خالی شده و باید در یک روز چندین بار گوشی خود را شارژ کنید.
  • در حین مکالمه و صحبت با دیگران، صدای خش خش و نویز می‌شنوید.
  • حرارت گوشی موبایل بسیار بالا بوده و حتی بدون استفاده داغ است.
  • گوشی موبایل برنامه‌ها را دیر‌تر و کند‌تر از همیشه اجرا می‌کند.

علائم شنود تلفن ثابت

تمام راه‌های پیشگیری از شنود تلفن همراه

برای جلوگیری از شنود تلفن همراه خود، باید یکسری نکات و روش را رعایت کنید. در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. از خرید گوشی‌های دست دوم و کارکرده بپرهیزید.
  2. باطری تلفن را برای پیدا کردن دستگاه شنود بررسی کنید.
  3. از طریق مخابرات لیست تماس‌ها و مکالمات خود را تهیه و کنترل کنید.
  4. بلوتوث موبایل خود را در حالت غیر فعال قرار دهید.
  5. هرچند وقت یکبار تلفن همراه خود را فرمت و دوباره راه‌اندازی کنید.

3 روش قطعی برای پیدا کردن دستگاه شنود

البته شنود تلفن همراه و ثابت، تنها راه شنیدن مکالمات شما نیست. با وجود ابعاد و اندازه بسیار کوچک دستگاه‌های شنود، ممکن است در نقاطی بسیار خاص و دور از چشم در خانه و حتی وسایل نقلیه، ابزاری برای شنود پنهان شده باشد. پس اگر فکر می‌کنید که شخصی نه تنها به مکالمه‌های شما پای تلفن، بلکه به صحبت‌هایتان در خانه هم گوش می‌کند، باید جستجو را شروع کنید. در ادامه شما را با روش‌های کشف شنود در خانه آشنا خواهیم کرد:

بررسی نقطه به نقطه خانه و وسایل نقلیه

در اولین قدم برای پیدا کردن دستگاه شنود، باید از جستجو در خانه شروع کنید. پشت پریز، پشت پرده و زیر میز را کنترل کرده و سپس به سراغ وسایل نقلیه‌ رفته و زیر خودرو و درون صندق عقب را برای پیدا کردن دستگاه شنود چک کنید. کابین راننده را از قلم نیاندازید، ممکن است در این قسمت یک ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود کابین راننده پیدا کنید.

چگونه بفهمیم صدایمان ضبط میشود

بهترین راه برای پیدا کردن دستگاه شنود

اگر جستجوی نقطه به نقطه خانه و خودرو، نتیجه‌ای نداشت ناامید نشوید. در چنین شرایطی می‌توانید از یک رادیوی کوچک استفاده کنید. برای شروع تمامی لوازم الکترونیکی خانه را از برق کشیده و فضا را ساکت کنید. سپس رادیو را روشن کرده و آن را روی بلند‌ترین موج FM قرار دهید؛ رادیو روشن را به سمت محل‌هایی که فکر می‌کنید در آن دستگاه شنود قرار دارد نزدیک کنید. با دقت به صدای رادیو گوش کنید، اگر بعد از نزدیک‌ کردن رادیو به محل مشکوک، متوجه تغییر صدا شده‌اید باید بدانید که محل مخفی شنود را پیدا کرده‌اید.

ساده‌ترین حالت برای پیدا کردن دستگاه شنود

اگر در خانه رادیویی ندارید، می‌توانید از گوشی موبایل برای پیدا کردن دستگاه شنود استفاده کنید. در ابتدا تمامی دستگاه‌های الکترونیکی را از برق بکشید، سپس با دوستی مورد اعتماد یک تماس تلفنی برقرار کنید. از ایشان بخواهید در محیطی بدون سروصدا و به دور از ابزار‌های الکترونیکی قرار بگیرد. حالا باید به آرامی در خانه حرکت کنید، هر تغییر صدایی که در جریان این مکالمه بشنوید، می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از وجود یک شنود باشد. با دنبال کردن نویز‌ها و دقت به آن‌ها، در نهایت به دستگاه شنود خواهید رسید.

از کجا بفهمیم صدامون شنود میشه

بهترین روش برای جلوگیری از شنود شدن و حفظ اطلاعات

اگر نگران اطلاعات شخصی و امنیت خود و خانواده‌تان هستید، باید به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از ورود دستگاه‌های جاسوسی به داخل خانه خود باشید. برای اینکار می‌توانید با نصب دوربین امنیتی هوشمند، دزدگیر و ردیاب محیط خانه را برای خود و خانواده امن کنید.

فراموش نکنید که مهم‌ترین افراد خانواده در اصل کودکان و والدین سالمند شما هستند و تضمین امنیت آن‌ها، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما، استفاده از یک ردیاب با قابلیت شنود است. ردیاب شنوددار به دو گروه ردیاب شخصی و ردیاب خودرو تقسیم می‌شود.

ردیاب شخصی در دسته ردیاب‌های بدون نیاز به نصب قرار گرفته و می‌تواند با استفاده از یک سیم‌کارت، مشخصات دقیق محل خود را برای مالک ارسال کند. این ردیاب‌ها می‌توانند در کیف و لباس کودک و والدین قرار گرفته و امنیت آن‌ها را تضمین کنند. با استفاده از ردیاب شنوددار، شما می‌توانید در جریان مکالمات کودک و والدین بیمار خود قرار گرفته و در هنگام مشکلات، به سرعت خود را به محل آن‌ها برسانید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای برآورد هزینه خرید ردیاب، سری به صفحه قیمت دستگاه شنود داخل ماشین بزنید.

مزایای استفاده از بهترین ردیاب خودرو

ردیاب‌ خودرو یا جی پی اس ماهواره ای، از مهم‌ترین آپشن‌هایی است که برای وسایل نقلیه استفاده می‌شود. با ردیاب خودرو می‌توانید، در هر لحظه و هر مکان از اموال و جان خود محافظت کنید. شما با استفاده از این محصول، وسیله نقلیه را در هر نقطه‌ای از جهان خاموش کرده و داخل کابین راننده را هم شنود خواهید کرد. با کمک ردیاب خودرو، حتی از باز و بسته شدن درب وسیله نقلیه هم اطلاع پیدا خواهید کرد.

خرید بهترین دوربین امنیتی و انواع ردیاب‌های پیشرفته با ایمن ردیاب!

در این مقاله به معرفی علائم شنود تلفن همراه پرداخته و روش‌هایی را برای پیشگیری از آن با شما در میان گذاشتیم. همانطور که مطالعه کردید، بهترین راه برای جلوگیری از شنود و درز اطلاعات شخصی، استفاده از دوربین‌های امنیتی پیشرفته، ردیاب‎های کوچک و دزدگیر است.

برای خرید این وسایل امنیتی با گارانتی و پشتیبانی مناسب، باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. ایمن ردیاب بزرگترین و معتبر‌ترین فروشگاه برای خرید ردیاب و دوربین هوشمند در ایران است. برای خرید انواع محصولات امنیتی خودرو و خانه می‌توانید از طریق شماره 02144420001 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

49 − 41 =