ساعت هوشمند ردیاب کودک، جدیدترین ابزار امنیتی فرزندان

ساعت ردیاب هوشمند کودکان در رنگ‌های مختلف

مراقبت از کودکان و‌ حفظ امنیت آن‌ها مهم‌ترین دغدغه‌ والدین است! این دغدغه و نگرانی باعث شده تا اکثر پدر و مادرها به فرزندانشان حتی اجازه بازی در پارک یا محوطه محل زندگی‌شان را ندهند! اما راه برطرف کردن این نگرانی‌ها چیست؟ چگونه می‌توان از امنیت کودکان اطمینان پیدا کرد؟ خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، راه‌حل‌های بسیاری برای حفظ امنیت کودکان و اطلاع از موقعیت آن‌ها در لحظات مختلف به وجود آمده است.

استفاده از ردیاب‌های هوشمند یکی از راه‌حل‌های کاربردی برای حفظ امنیت کودکان و اطلاع از موقعیت‌ مکانی آن‌ها است. با استفاده از این ساعت کاربردی و هوشمند شما می‌توانید در هر لحظه، موقعیت مکانی و شرایط کودکان خود را بررسی کنید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و کاربردهای ساعت هوشمند ردیاب کودک در این مقاله همراه ما باشید. بی‌شک پس از مطالعه این مطلب در کمترین زمان به سراغ خرید این ساعت هوشمند و کاربردی خواهید رفت.

ساعت هوشمند ردیاب چیست؟

ساعت ردیاب کودک، ظاهری کاملا مشابه با ساعت‌های معمولی دارد. این ساعت معمولاً در رنگ‌های شاد و متنوع به فروش می‌رسد تا برای کودکان تا حد زیادی جذاب و کاربردی باشد. ساعت هوشمند ردیاب کودک، توسط جی پی اسی که درون آن به کار برده شده است به شما اجازه می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز موقعیت مکانی کودک خود را به راحتی ارزیابی کنید.

این ردیاب در هر مکانی به شما اجازه می‌دهد تا توسط جی پی اس‌های ماهواره‌ای از لوکیشن فرزندان خود مطلع شوید. البته اگر کودک شما علاقه‌ای به استفاده از ساعت ندارد می‌توانید با خرید جی پی اس کوچک و قرار دادن آن درون کیف مدرسه یا جیب یکی از لباس‌هایش از موقعیت و شرایط او آگاه شوید.

نحوه عملکرد ساعت هوشمند ردیاب کودک

ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فرد ساعت هوشمند ردیاب کودک

به جرات می‌توان ویژگی‌ها و مشخصات ساعت ردیاب کودک را از بهترین و کاربردی‌ترین امکانات ابزارهای امنیتی کودکان به شمار آورد. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

بررسی لحظه‌ای موقعیت کودکان

بهترین ویژگی و کاربرد ساعت هوشمند ردیاب کودک، بررسی لحظه‌ای موقعیت مکانی کودکان است. این ردیاب به شما امکان ردیابی فرزندتان در تمام نقاط کشور را می‌دهد و شما می‌توانید زمان سفر کودکان یا اردوهای تفریحی آن‌ها به دقت موقعیت و سلامت آن‌ها را چک کنید.

برای اطلاع از قیمت ردیاب ساعت هوشمند و قیمت جی پی اس خودرو می‌توانید همین حالا با کارشناسان ایمن ردیاب تماس بگیرید و سوالات خود را پیرامون قیمت و ویژگی‌های این ردیاب‌ با آن‌ها در میان بگذارید.

ویژگی و مشخصات ساعت‌های ردیاب مخصوص کودکان

امکان برقراری تماس با استفاده از ساعت هوشمند ردیاب

یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های ساعت هوشمند ردیاب، امکان برقراری تماس با استفاده از این ساعت است. با قرار دادن یک سیم‌کارت درون ساعت، کودک شما می‌تواند با شماره‌هایی که در حافظه داخلی ساعت ذخیره شده است تماس بگیرد.

کودک تنها اجازه دارد با شماره‌های ذخیره شده تماس بگیرید و به هیچ‌عنوان به شماره‌های دیگر دسترسی نخواهد داشت. بنابراین در شرایط اضطراری مانند زمین خوردن کودک یا وخیم‌شدن حال او در کمترین زمان، کودک با والدین خود تماس گرفته و آنها را از شرایط اضطراری به وجود آمده مطلع می‌کند.

تعیین محدوده امن کودک، کاربردی‌ترین ویژگی ساعت ردیاب کودک

یکی از مشکلات همیشگی والدین با فرزندان در رابطه با دور شدن فرزندان از محیط اطراف خانه و نگرانی پدر و مادرها است. با استفاده از ساعت ردیاب کودک می‌توانید محدوده مشخصی را برای رفت و آمد کودکتان مشخص کنید. درصورتی‌که کودک از این محدوده خارج شود، سریعاً از طریق ردیاب با شما تماس برقرار شده و موقعیت فرزندتان به شما اعلام می‌شود‌.

کاربردهای مهم ساعت ردیاب کودک

شنیدن صدای محیط اطراف کودک از راه دور

اکثر والدین برای آن که بتوانند به خوبی به محیط پیرامون کودکان ارزیابی داشته باشند از ردیاب‌های شنود‌دار برای کودکان استفاده می‌کنند. ردیاب شنود دار نیز ایده بسیار خوبی برای محافظت از کودکان است اما معمولاً قیمت ردیاب شنود دار در مقایسه با ساعت هوشمند ردیاب کمی بیشتر است.

یکی از ویژگی‌های کاربردی و مهم ساعت هوشمند ردیاب کودک، شنیدن صدای محیط و ارسال آن برای والدین است. با فشردن یک دکمه روی برنامه نصب شده گوشی خودتان به راحتی می‌توانید صدای محیط را دریافت کنید و از سلامت و آسایش کودکتان مطلع شوید.

آیا استفاده از ردیاب کودک کار درستی است؟

استفاده از ردیاب کودک در واقع برای تعیین موقعیت کودک و مراقبت از سلامت و امنیت آن‌ها است. عده‌ای استفاده از این ردیاب را کنترل مداوم کودکان و دخالت در حریم شخصی آن‌ها می‌دانند. اما با افزایش ناامنی در سطح کلان شهرها استفاده از این ردیاب‌ها کمک بسیاری به حفظ ایمنی کودکان می‌کنند. این ساعت‌ها بهترین ابزار امنیتی برای کودکان اوتیسم یا کودکان بیش‌فعال هستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای کودکان زیر ۱۰ سال که در سن بازی و بازیگوشی به سر می‌برند از  ساعت‌های هوشمند ردیاب استفاده کنید تا در صورت بروز هرگونه حادثه در اولین فرصت از آن‌ها محافظت کنید. برای امنیت نوجوان‌ها و جوان‌های اعضای خانواده نیز می‌توانید از انواع جی پی اس ماهواره ای برای نصب بر روی موتور یا خودروی آن‌ها کمک بگیرید.

خرید اینترنتی ساعت ردیاب کودک و ردیاب شخصی

خرید بهترین ردیاب‌های کودکان و نوجوانان به صورت اینترنتی از ایمن ردیاب

در این مقاله شما را به صورت کامل با ساعت هوشمند ردیاب کودک، ویژگی و کاربردهای آن آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید این ساعت‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ امنیت کودکان و مراقبت از سلامت آن‌ها دارند. برای خرید انواع ردیاب‌های شخصی، ردیاب اتومبیل، دوچرخه و موتور می‌توانید همین حالا با سایت ایمن ردیاب تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ایمن ردیاب بزرگترین وارد کننده ردیاب‌های پیشرفته در ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73 + = 82