بهترین جی پی اس برای تعقیب کدام است؟

جی پی اس برای تعقیب

در دنیای شلوغ و پرمشغله امروز محافظت، مراقبت و پیگیری اعضای خانواده، کاری بسیار زمان‌بر و سخت محسوب می‌‌شود. با اینکه هیچ چیز مهم‌تر از تامین امنیت خانواده نیست، اما نمی‌توان یک شخص را مسئول مراقبت 24 ساعته از اعضای حساس خانواده دانست. به همین دلیل است که اغلب افراد شاغل، برای والدین بیمار و فرزندان کم سن خود بسیار نگران هستند. در چنین مواردی، نصب یک دریاب شخصی و جی پی اس برای تعقیب، اوضاع افراد آسیب‌پذیر خانواده را امن نگه خواهد داشت. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم، بهترین جی پی اس برای تعقیب کدام است؟

اهمیت استفاده از gps برای سالمندان و بیماران آلزایمری

تمامی اشخاصی که از سالمندان در خانه خود مراقبت می‌کنند، از چالش‌ها و دغدغه‌های مربوط به آن خبر دارند. افراد در این سن و سال، دچار تغییرات روحی و جسمی شده و با ناتوانی‌های مختلفی روبرو خواهند شد. برای مثال بسیاری از آن‌ها با مشکلاتی مانند آرتروز دست و پنجه نرم خواهند کرد و عده‌ای هم دچار آلزایمر و فراموشی خواهند شد.

در اغلب موارد خانواده‌ها ترجیح می‌دهند، از والدین سالمند در خانه خود نگهداری کرده و برای انجام برخی امور، از یک پرستار حرفه‌ای کمک بگیرند. اما تمامی خانواده‌ها، توانایی استخدام یک پرستار حرفه‌ای را ندارند؛ در مواردی هم ممکن است پرستار، برای نگهداری از سالمند دلسوزی و مهربانی زیادی به خرج ندهد.

همانطور که اشاره کردیم، آلزایمر و فراموشی از مشکلات جدی است که سالمندان با آن درگیر خواهند بود. همین موضوع باعث می‌شود که بسیاری از اطرافیان آن‌ها، نگران مفقودی و گم‌شدن آن‌ها باشند. در چنین شرایطی است که استفاده از یک ردیاب برای تعقیب فرد سالمند، ضروری به نظر می‌رسد. با خرید یک ردیاب شخصی، همواره از موقعیت مکانی سالمند خود آگاه بوده و حتی در موقعیت‌های خطرناک، به سرعت خود را به آن‌ها می‌رسانید.

جی پی اس موبایل

کاربرد و مزایای ردیاب شخصی برای کودکان

کودکان بزرگ‌ترین سرمایه والدین بوده و حفظ امنیت آن‌ها، سخت‌ترین چالش برای پدر و مادر خواهد بود؛ این وظیفه با بزرگ‌تر شدن فرزندان سخت‌تر می‌شود، زیرا باید در کنار مراقبت به سن آن‌ها نیز احترام گذاشت. بیشترین نگرانی والدین برای کودکان، هنگام رفت و آمد آن‌ها به پارک و باشگاه و…است. افزایش آمار مفقودی و کودکان گمشده‌ هم بر نگرانی والدین اضافه خواهد کرد. در چنین شرایطی اگر والدین بتوانند از موقعیت مکانی لحظه به لحظه فرزند خود مطلع شده و حتی صدای محیط اطراف وی را هم بشنوند خیالی آسوده خواهند داشت. ردیاب شخصی بدون نصب، برای کودکان و دانش‌آموزان به کار رفته و به سادگی درون کیف، ساعت، لباس و گردنبند قرار می‌گیرد. ردیاب‌های gps وزن کمی داشته و ضد آب و ضد ضربه هستند.

برخی از ردیاب‌های شخصی به شما امکان می‌دهند که، مناطق امن را برای فرزند خود مشخص کنید. بعد از مشخص کردن محدوده منطقه امن مورد نظر، اگر فرزند از این محیط مشخص خارج شود، به سرعت یک پیامک هشدار دریافت خواهید کرد.

ردیاب حیوانات چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال‌های اخیر نگهداری از حیوانات خانگی، در بین خانواده‌های ایرانی بسیار پرطرفدار شده است. مراقبت و حفاظت از حیواناتی مانند سگ و گربه، به یک دغدغه بزرگ برای صاحبان آن‌ها تبدیل شده است. زیرا بسیاری از این حیوانات، در پیاده‌روی‌های روزانه گم می‎شوند. در چنین اوضاعی صاحبان حیوانات خانگی، به فکر چاپ اعلامیه و تعیین مژدگانی می‌افتند؛ حتی عکس پت را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. این در حالیست که با استفاده از یک جی پی اس مگنتی، می‌توان جلوی چنین اتفاقاتی را گرفت.

برای استفاده از جی پی اس مگنتی، نیازی نیست کار خاصی انجام دهید؛ فقط باید یک سیم‌کارت درون ردیاب قرار داده و آن را روی قلاده نصب کنید. تا سیستم ارسال پیامک، جهت ارسال موقعیت مکانی برایتان فعال شود. ردیاب به شما امکان می‌دهد، موقعیت مکانی و تمام رفت و آمد‌های گذشته پت خود را چک کنید.

قیمت جی پی اس برای تعقیب

استفاده از gps خودرو چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از بهترین سیستم‌های حفاظتی، که برای تامین امنیت خودرو به کار می‌رود ردیاب است. متاسفانه بسیاری از افراد، به دلیل عدم اطلاعات کافی، دزدگیر و ردیاب را یکسان دانسته و تفاوتی بین  آن‌ها قائل نمی‌شوند. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم، به معرفی برخی از ویژگی‌های ردیاب و تفاوت آن با دزدگیر بپردازیم.

وظیفه دزدگیر، سروصدا و فراری دادن سارق بوده و به نوعی ابزار پیشگیری از سرقت محسوب می‌شود. شاید در گذشته دزدگیر‌ها یک راه عالی، برای جلوگیری از دزدیدن خودرو بودند؛ اما حالا آمار رو به رشد سرقت اتومبیل نشان می‌دهد که دیگر این روش، چندان کارآمد نیست.

با نصب ردیاب روی ماشین، در صورت ضربه خوردن یا باز شدن درب خودرو، به سرعت هشدار‌های لازم به مالک ارسال خواهد شد. شنود صدای داخل کابین راننده، خاموش کردن خودرو در هر نقطه از جهان و موقیت‌یابی دقیق خودرو روی نقشه گوگل تنها برخی از قابلیت‌های ردیاب خودرو هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع و استعلام هزینه ردیاب، سری به صفحه قیمت جی پی اس خودرو ایمن ردیاب بزنید. در ادامه به معرفی برخی از ردیاب‌های شخصی پرطرفدار و پرفروش می‌پردازیم.

بهترین جی پی اس خودرو

معرفی کوچک‌ترین ردیاب و gps در ایران

اگر فرزندی توانخواه یا بیماری آلزایمری در خانه دارید، هر لحظه از زندگی خود نگران آن‌ها خواهید بود. در چنین شرایطی استفاده از یک ردیاب مخفی، خیال شما را از بابت حفظ امنیت عزیزانتان آسوده خواهد کرد. در حال حاضر کوچک‌ترین ردیاب در ایران، جی پی اس شخصی GM110 بوده و اندازه آن 41.8 * 4.5 * 4.5 سانتی متر است. برخی از امکانات کوچک‌ترین ردیاب و gps در ایران عبارتند از:

  • وزن و ابعاد بسیار کم
  • شنود با کیفیت صدای محیط
  • قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی مجاز
  • ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر گرد و غبار

برای نصب جی پی اس شخصی GM110، نیاز به انجام کار خاصی نیستغ فقط باید آن را در جیب یا کیف فرد مورد نظر قرار دهید.

دستگاه جی پی اس مخفی

تضمین امنیت خودرو با ردیاب مگنتی!

یکی از بهترین ردیاب‌های خودرو، که با استفاده از آهن‌ربایی قدرتمند، بدون نیاز به سیم‌کشی خاصی در هر نقطه‌ای از ماشین نصب می‌شود ردیاب آهنربایی GM2500 است. این ردیاب مغناطیسی ابعاد و اندازه بسیار کوچکی داشته و هم برای خودرو‌های سبک و هم سنگین به کار می‌رود. برخی از مزایا و قابلیت‌های این ردیاب عبارتند از:

  • شنود با کیفیت صدای کابین راننده
  • امکان ردیابی خودرو در سراسر جهان
  • ضدآب، ضد ضربه و مقاوم
  • ارسال پیامک در صورت ضربه، تکان یا روشن شدن خودرو

مسیریاب GM2500، باطری قدرتمندی داشته و تا 30 روز شارژ نگه داشته و و با استفاده از GPS اطلاعات جغرافیایی را به صورت پیامک و هم در نقشه‌ی گوگل و نرم‌افزار ایمن ردیاب برای شما ارسال می‌کند.

قیمت جی پی اس خودرو

مناسب‌ترین ردیاب برای سالمندان و کودکان

یکی از جدید‌ترین ردیاب‌های انفرادی، که به منظور اطلاع از موقعیت جغرافیایی اشخاص طراحی و تولید شده است، ردیاب GM100 است. با ابعاد و اندازه‌ای که ردیاب GM100 دارد، می‌تواند به سادگی در لباس، کیف و جیب افراد قرار بگیرد. ردیاب شخصی GM100، هیچگونه سروصدا و چراغی نداشته و دارای دکمه sos است. برخی از مشخصات فنی ردیاب شخصی ردیاب GM100 عبارتند از:

  • قابلیت نصب دائم در خودرو و شارژ از طریق برق آن
  • شنود با کیفیت صدای محیط اطراف و داخل خودرو
  • ذخیره مسیر حرکت یک تا سه سال گذشته خودرو در حافظه داخلی
  • نصب آسان بدون نیاز به آنتن، چراغ و سیم‌کشی
  • ارسال هشدار در صورت ضربه یا تکان خوردن
  • امکان تعریف محدوده جغرافیایی مشخص
  • بدون محدودیت برد

معرفی بهترین عرضه کننده جی پی اس برای تعقیب

همانطور که در این مقاله به طور کامل بررسی کردیم، وجود یک ردیاب برای اعضای حساس و آسیب‌پذیر خانواده بسیار ضروری است. با استفاده از ردیاب شخصی، امنیت و آسودگی خاطر را برای اعضای خانواده خود به ارمغان می‌آورید. اگر به دنبال بهترین فروشگاه عرضه کننده جی پی اس برای تعقیب هستید، به شما ایمن ردیاب را پیشنهاد می‌کنیم. چنانچه در خصوص خرید ردیاب شخصی، سوال یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از طریق شماره 44420001-021 با کارشناسان ایمن ردیاب در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 14 = 15