آشنایی با بهترین روش ردیابی ماشین برای انواع خودروها

بهترین روش ردیابی ماشین چیست

با بالا رفتن قیمت خودرو، درصد سرقت ماشین‌ها نیز روزبه‌روز در حال افزایش است. آیا می‌دانید برای اینکه اتومبیل خود را از شر سارقان در امان نگه دارید، باید چه اقداماتی انجام دهید یا اگر خودروی شما به سرقت رفت چطور آن را پیدا کنید؟ ردیابی این امکان را به دارندگان وسایل نقلیه می‌دهد تا لحظه به لحظه از مکان ماشین خود مطلع شوند و با همکاری پلیس اقدام به بازپس‌گیری آن کنند. حال این سوال ایجاد می‌شود که بهترین روش برای ردیابی ماشین چیست؟ اگر دقایقی از وقت ارزشمندتان را به ما اختصاص دهید، پاسخ این سوال را در مقاله پیش رو پیدا خواهید کرد.

ردیابی ماشین با استفاده از سیستم دزدگیر

اغلب ماشین‌های قدیمی و جدید مجهز به سیستم دزدگیر هستند. این سیستم‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که با ضربه یا تماس‌های غیرمنتظره به صدا درمی‌آیند. دزدگیرها انواع مختلفی دارند و در برخی مواقع پیشرفته‌ترین آن‌ها نیز نمی‌تواند از ورود سارقان به داخل ماشین جلوگیری کند. دزدها در مواجه با این سیستم یا محل را ترک می‌کنند یا دزدگیر را از کار می‌اندازند. دراین‌صورت اگر ماشین شما مجهز به جی پی اس خودرو نباشد، ردیابی آن امکان‌پذیر نخواهد بود و در برخی مواقع پلیس نیز موفق به پیدا کردن ماشین نمی‌شود.

البته منظور ما این نیست که از دزدگیر در خودروی خود استفاده نکنید. این سیستم‌های پیشرفته برای امنیت هر ماشینی لازم هستند و درصد دزدی را تا میزان بالایی کاهش می‌دهند؛ اما در صورت سرقت هیچ کاربردی برای ردیابی ماشین ندارند.

ردیابی خودرو با موبایل، اقدامی امکان‌ناپذیر

با استفاده از جی پی اس موبایل نیز می‌توانید خودرویتان را در صورت سرقت ردیابی کنید. برخی افراد یک موبایل داخل ماشین جاساز می‌کنند تا به‌عنوان ردیاب خودرو عمل کند. در این شرایط باید یک موبایل و سیم‌کارت اضافه داشته باشید و آن را داخل ماشین پنهان کنید. باید روی این موبایل یک نرم‌افزار جی پی اس مناسب برای پیدا کردن موقعیت مکانی ماشین نصب شود و همیشه شارژ باتری آن پر باشد.

استفاده از این روش دردسرهای بسیاری دارد. ممکن است شارژ اینترنت و باتری موبایل هنگام ردیابی خودرو تمام شود یا سارقان آن را پیدا کنند؛ ازاین‌رو پیشنهاد ما این است که به‌دنبال یک روش بهتر و کارآمدتر برای ردیابی خودرویتان باشید. در بخش بعدی بهترین روش ردیابی ماشین را به شما معرفی خواهیم کرد.

ردیابی خودرو با جی پی اس موبایل

بهترین روش ردیابی ماشین؛ استفاده از جی پی اس خودرو

ردیاب‌ خودرو بهترین ابزار برای حفظ امنیت اتومبیل است. بسیاری از خودروهای پیشرفته مجهز به جی پی اس هستند. اگر ماشین شما جی پی اس ندارد، اصلا نگران نباشید. با خرید انواع ردیاب خودرو به‌آسانی می‌توانید از این تکنولوژی بهره‌مند شوید. یکی از ردیاب‌های کاربردی که قیمت مناسب و نصب بسیار ساده‌ای دارد، جی پی اس آهنربایی است. این ردیاب در هر نقطه از خودرو نصب می‌شود و با دقت بالایی که دارد، به شما کمک می‌کند تا هر لحظه از مکان خودرویتان مطلع شوید.

حال که با کاربردی‌ترین و بهترین روش ردیابی ماشین یعنی استفاده از جی پی اس خودرو آشنا شدید، در بخش بعدی به مزایای استفاده از این ردیاب‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین روش ردیابی ماشین با ردیاب خودرو

معرفی مزایای استفاده از ردیاب خودرو، پیشگیری از سرقت برای همیشه

ردیاب خودرو کاربردها و مزایای فراوانی برای ماشین‌های دزدیده‌شده و گم‌شده دارد و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

  • تامین امنیت خودرو
  • کمک به پلیس برای پیدا کردن سرنخ
  • نصب و استفاده آسان
  • نیازی به اینترنت ندارند و با اتصال به برق خودرو کار می‌کنند
  • تا حدود یک ماه نیازی به شارژ ندارند
  • دقت بسیار بالایی در مکان‌یابی خودرو دارند

ردیاب‌های خودرو در اندازه‌ها و انواع مختلفی در بازار موجود هستند. با خرید ردیاب جاسوسی کوچک و مخفی کردن آن داخل ماشین، حتی از مکالمات سارقان نیز باخبر خواهید شد. از این ردیاب‌ها فقط برای ماشین استفاده نمی‌شود؛ بلکه این وسایل برای محافظت از اشخاص سالمند، کودکان و معلولان نیز بسیار کاربردی هستند.

استفاده از جی پی اس خودرو برای کمک به پلیس

قیمت بهترین ردیاب خودرو چگونه تعیین می‌شود؟

ردیاب‌ها تنوع بالایی دارند و قیمت آن‌ها باتوجه‌به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، متغیر است. بسیاری از افراد به‌دنبال قیمت بهترین ردیاب خودرو هستند؛ اما بهترین ردیاب بر اساس نیاز هر فرد، متفاوت است. برای خرید یک جی پی اس خودروی مناسب در ابتدا بهتر است نیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. که با خرید بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو، امکان سرقت ماشینتان را تا حد قابل‌توجهی پایین می‌آورید. برای تهیه این تجهیزات حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

ازآنجایی‌که درصد بالایی از مردم صاحب پراید هستند و قیمت این خودرو در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه مقاله چگونه پراید را ضد سرقت کنیم را از دست ندهید.

لیست قیمت ردیاب خودرو باتوجه‌به امکانات آن‌ها

خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران از فروشگاه اینترنتی ایمن ردیاب

در این مقاله انواع روش‌ها برای ردیابی وسایل نقلیه را بررسی کردیم تا به بهترین روش ردیابی ماشین برسیم. با استفاده از ردیاب خودرو به‌راحتی می‌توانید ماشینتان را در هر مکانی که باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ردیابی کنید.

ایمن ردیاب به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده و پخش‌کننده انواع ردیاب خودرو و شخصی در ایران، بهترین ردیاب خودرو خارجی و ایرانی را بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این ردیاب‌ها وسیله‌ای کاربردی در دنیای امروزی هستند که انجام بسیاری از امور را برای ما ساده‌تر می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره 44420001-021 تماس بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 31 = 37