راهنمای خرید بهترین دزدگیر برای تیبا

بهترین دزدگیر برای تیبا

بهترین راه برای حفظ امنیت خودرو تیبا چیست؟ به دلیل امنیت پایین، تیبا همانند پراید آمار سرقت فراوانی دارد. بسیاری از مردم هنوز فکر می‌کنند دزدگیر بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو است. عده‌ای نیز استفاده از قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر را کافی می‌دانند. درصورتی‌که این وسایل در بهترین حالت مدت زمان سرقت را به تاخیر می‌اندازند. دزدگیر مدل اولیه سیستم‌های امنیتی خودرو بوده که دیگر مثل قبل مانع سارقان نمی‌شود. به همین دلیل، امروزه خرید ردیاب در کنار دزدگیر توصیه می‌شود. با وجود ردیاب، می‌توانید خودرو و سارق را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. در این مطلب با بهترین دزدگیر برای تیبا و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شویم.

چرا دزدگیر ماشین برای محافظت از خودرو کافی نیست؟

دزدگیرها مزایای متعددی دارند. ما را خطر آگاه می‌کنند، مدت زمان سرقت خودرو را افزایش می‌دهند و از همه مهم‌تر، مقرون به صرفه هستند. در گذشته که قیمت ماشین بالا نبود، استفاده از دزدگیر صرفه اقتصادی داشت. امروزه سارقان خودرو به راحتی انواع دزدگیر را غیرفعال می‌کنند. همچنین قیمت خودرو به شکل سرسام‌آوری افزایش یافته و امنیت پایین تیبا احتمال دزدی آن را بالا برده است. به همین دلیل دیگر خرید دزدگیر به تنهایی آنچنان هوشمندانه‌ نیست.

برخی تصور می‌کنند دزدگیر تصویری بهترین دزدگیر برای تیبا است. درصورتی‌که آمار و شواهد سرقت خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. در واقع دزدگیر معمولی و مدل‌های تصویری مشکلات بزرگی دارند. هیچ‌کدام پس از سرقت محل خودرو را مشخص نمی‌کنند و فقط در لحظه سرقت به صاحب خودرو هشدار می‌دهند. با وجود اینکه در مدل‌های تصویری از وقوع سرقت خبردار می‌شوید، اما حتی پیشرفته‌ترین دزدگیر تصویری از سرقت جلوگیری نمی‌کند. بنابراین وجود یک وسیله امنیتی کمکی برای جلوگیری از سرقت خودرو ضروری است. امروزه ما این وسیله را با نام ردیاب ماشین می‌شناسیم.

بهترین دزدگیر برای تیبا

ردیاب خودرو، بهترین دزدگیر برای تیبا

ردیاب وسیله‌ الکترونیکی کوچکی بوده که با استفاده از فناوری جی پی اس، موقعیت لحظه‌ای خودرو را نشان می‌دهد. ردیاب‌ها در انواع مختلفی از جمله ردیاب شخصی، ردیاب خودرو و ردیاب موتورسیکلت در بازار وجود دارند. از ردیاب می‌توان برای اشخاص، خودرو، حیوانات و کودکان استفاده کرد. ردیاب شخصی برای کنترل وضعیت کودکان و سالمندان مناسب است. ردیاب خودرو برای انواع خودرو سبک و سنگین، موتورسیکلت، دوچرخه، ماشین‌های خدماتی و کامیون‌ها به کار می‌رود.

به کمک ردیاب خودرو می‌توان موقعیت ماشین را تعیین کرد. علاوه بر آن، در برخی از مدل‌ها امکان روشن و خاموش کردن اتوماتیک خودرو وجود دارد. ردیاب ماشین به صورت مخفی بوده و سارق خودرو دردسر زیادی برای پیدا کردن آن خواهد داشت. بنابراین، ردیاب را می‌توان گزینه‌ای بسیار مناسب برای امنیت خودرو تیبا در نظر گرفت.

قیمت دزدگیر ماشین تیبا

 کدام مدل ردیاب خودرو کارایی و امنیت بیشتری برای تیبا ایجاد می‌کند؟

برای خرید بهترین ردیاب خودرو ابتدا باید با مدل‌های مختلف از جمله ردیاب مغناطیسی و فندکی آشنا شوید. ردیاب مغناطیسی به صورت بی‌سیم و در زیر ماشین نصب می‌شود. این ردیاب انرژی مورد نیاز خود را باتری قابل شارژ می‌گیرد. ردیاب مغناطیسی مشخصات ظاهری و فیزیکی بسیار قدرتمندی دارد و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است. این مدل برای مصارف نظامی نیز کاربرد داشته و برای ردیابی کامیون‌ها استفاده می‌شود. اگر در بیشتر مواقع خودرو شما در پارکینگ قرار دارد و از ردیاب استفاده زیادی ندارید، ردیاب مغناطیسی گزینه مناسبی است.

دو مدل دیگر ردیاب یعنی فندکی و ردیاب بی‌سیم نیز عملکرد مشابهی با ردیاب مغناطیسی دارند. ردیاب فندکی بسیار کوچک بوده و ظاهر آن با شارژر فندکی تفاوتی ندارد. به همین دلیل به آن ردیاب ماشین مخفی نیز می‌گویند. نوعی دیگر از ردیاب به شکل معمولی بوده و قسمت‌های مختلف ماشین نصب می‌شود.

قیمت دزدگیر ماشین تیبا

بهترین استراتژی برای تامین امنیت تیبا

اگر همین الان روی ماشین خود دزدگیر معمولی یا تصویری دارید، بهتر است در کنار آن یک ردیاب نیز خریداری کنید. با خرید ردیاب در کنار دزدگیر خیال‌تان از نظر امنیت خودرو راحت می‌شود. نصب جی پی اس یا ردیاب نیز بسیار راحت است و برخی از مدل‌ها بدون نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای نصب می‌شوند.

اگر دزدگیر ندارید و به دنبال خرید بهترین دزدگیر برای تیبا هستید، دست نگه دارید. به شما پیشنهاد می‌کنیم یک ردیاب آهنربایی در کنار یک ردیاب معمولی پیدا کنید. زیرا سارق می‌تواند با کمی جستجو ردیاب آهنربایی را پیدا کند اما از ردیاب دوم خبردار نمی‌شود و این عالی است.

آیا خرید ردیاب خودرو برای تیبا منطقی است؟

امروزه قیمت جی پی اس خودرو نسبت به قیمت ماشین تیبا بسیار ناچیز است. به همین دلیل خرید ردیاب برای خودرو کاملا توجیه دارد. به کمک ردیاب‌ها می‌توانید کنترل نامحسوس بر فرزند نوجوان خود داشته باشید و از سرقت خودرو جلوگیری کرده و سفری امن تجربه کنید. به نظر شما این همین چند دلیل برای خرید ردیاب کافی نیست؟

گرانترین دزدگیر ماشین

خرید بهترین دزدگیر برای تیبا با امنیت بسیار بالا و قابلیت شنود

در این مقاله گفتیم که دزدگیر به تنهایی امنیت خودرو تیبا را حفظ نمی‌کند. درباره مزایا و معایبی که دزدگیر به وجود می‌آورد نیز صحبت کردیم و گفتیم که باید در کنار دزدگیر ردیاب خریداری کنید. حال که به این نتیجه رسیدیم که خرید ردیاب منطقی است، باید فرشگاه‌های معتبر ردیاب را بشناسیم.

یکی از مراکز معتبر ردیاب در ایران ایمن ردیاب است که انواع ردیاب شخصی، خودرو و موتورسیکلت را به بازار عرضه می‌کند. ردیاب‌های ایمن ردیاب بسیار باکیفیت هستند و از فناوری‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کنند. برای اطلاع از قیمت ردیاب‌ و ویژگی مدل‌های مختلف از طریق شماره 44420001-021 اقدام کنید. کارشناسان ایمن ردیاب پاسخگوی سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 46 = 52