کارایی ردیاب خودرو، بهترین وسیله امنیتی خودرو

کارایی جی پی اس خودرو

اگر از ردیاب برای حفظ ایمنی خودرو استفاده می‌کنید به شما تبریک می‌گوییم! ردیاب خودرو مهم‌ترین و ایمن‌ترین وسیله برای حفظ امنیت خودرو است. ردیاب خودرو موقعیت خودروی شما را در لحظه نشان داده و برای جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع از مکان دقیق آن پس از سرقت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما کارایی ردیاب خودرو چیست؟ استفاده از آن چه مزایایی دارد؟در ادامه با ما همراه باشید تا به مزایای استفاده از ردیاب خودرو و بررسی کارایی آن به صورت کامل بپردازیم.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو یک وسیله کوچک الکترونیکی است که به راحتی در خودرو نصب شده و در لحظه موقعیت مکانی خودرو را برای مالک ارسال می‌کند. ردیاب‌های خودرو انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به بودجه موردنظر خود هر یک از آن‌ها را خریداری کنید. در مقایسه با دزدگیرها، جی پی اس خودرو از امنیت بسیار بیشتری برخوردار است. با نصب دستگاه‌های مسیریاب خودرو می توانید از امنیت اتومبیل خود از راه دور و حتی پس از وقوع سرقت نیز مطلع شوید. خرید یک ردیاب کوچک بدون نصب به شما کمک می‌کند تا از فواصل طولانی نیز قادر به روشن و خاموش کردن خودرو و کنترل وضعیت آن باشید.

ردیاب خودرو چیست

حفظ امنیت اتومبیل، مهم‌ترین کارایی ردیاب خودرو

بدون شک مهم‌ترین کارایی ردیاب، حفظ امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت آن است. ردیاب‌ خودرو بهترین وسیله‌ای است که با هدف حفظ امنیت خودرو طراحی شده و با تولید و فروش باکیفیت توانسته دغدغه امنیت را برای بسیاری از افراد رفع کند. با استفاده از ردیاب در صورت سرقت اتومبیل می‌توانید در زمانی کوتاه موقعیت مکانی خودرو را مشخص کنید. البته با وجود قابلیت‌های فوق‌العاده این دستگاه با خرید ردیاب خودرو درصد سرقت خودروی شما بسیار کاهش خواهد یافت.

کنترل از راه دو خودرو، کارایی فوق‌العاده دستگاه Gps

با توجه به مشغله‌های فکری که این روزها همه ما با آن مواجه هستیم، باز یا بسته ماندن درب خودرو پس از بازگشت به خانه و مطمئن نبودن از جا پارک اتومبیل به یکی از دغدغه‌های اصلی مالکین خودرو تبدیل شده است. با نصب و راه اندازی ردیاب‌ خودرو می‌توانید از راه دور و توسط پنلی که در دسترس دارید، وضعیت باز یا بسته شدن درب خودرو و امنیت آن را مدام چک کنید. این ویژگی کاربردی به مالکین خودرو کمک می‌کند تا در هر ساعت از شبانه روز مراقب امنیت وسیله نقلیه خود باشند.

کارایی ردیاب خودرو

شنود صدای کابین خودرو، کاربردی‌ترین ویژگی جی پی اس خودرو

کارایی ردیاب خودرو تنها به ردیابی اتومبیل و مسیریابی ختم نمی‌‌‌شود. دستگاه‌های ردیاب پیشرفته با داشتن قابلیت شنود، نقش بسیار تاثیرگذاری در ردیابی خودرو پس از سرقت و حفظ جان مالک ایفا می‌کنند. اگر مالک در خودرو مورد حمله سارقین قرار بگیرد با استفاده از شنود مکالمات رد و بدل شده می‌توان افراد ناشناس را پیدا کرد. شنودهای به کاررفته در سیستم ردیاب‌ها معمولا  انواع مختلفی دارند. ردیاب کوچک شنوددار به دلیل ابعاد کوچک و کارایی منحصربه‌فردی که دارد، انتخابی تمام عیار برای حفط امنیت جانی و مالی شما عزیزان است.

دکمه اضطراری یا SOS ردیاب خودرو، همراه شما در لحظات اضطراری

ردیاب خودرو در شرایط اضطراری که در ماشین قرار دارید و دچار مشکل شوید، کمک بزرگی جز ردیابی خودرو به شما نخواهد کرد. هنگام تصادف، سرقت ناگهانی در خودرو، خراب شدن ماشین و نداشتن دسترسی به تلفن، متوجه نقش مهم دکمه SOS در ردیاب خودرو خواهید شد. ردیاب‌های خودرو با داشتن دکمه SOS در شرایط اضطرای همراه شما خواهند بود. در شرایط اضطراری که توانایی استفاده از تلفن همراه را ندارید، تنها با فشار دادن دکمه اضطراری به طور خودکار با شماره‌هایی که از قبل روی ردیاب ذخیره کرده‌اید ارتباط برقرار می‌شود و موقعیت مکانی و درخواست کمک به فرد گیرنده اطلاع داده می‌شود. این قابلیت و کارایی فوق‌العاده ردیاب خودرو در بهترین دزدگیر ماشین نیز وجود ندارد.

دکمه SOS ردیاب چیست

خاموش کردن خودرو از راه دور به کمک ردیاب‌های پیشرفته

ردیاب‌های پیشرفته در مقایسه با ردیاب‌های معمولی کارایی بسیار بیشتری دارند. از جمله مهم‌ترین کارایی‌های این ردیاب می‌توان به خاموش کردن از خودرو در فاصله چند کیلومتری اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود در صورت سرقت یا وقوع حادثه خودرو را از را دور خاموش کرده و از امنیت خودروی خود مراقبت کنید. برای خرید ردیاب خودرو و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت ردیاب‌ها می‌توانید همین حالا به صفحه اصلی سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید.

خرید ردیاب اصل با بهترین قیمت در ایمت ردیاب

در این مقاله به صورت کامل شما را با کارایی ردیاب خودرو آشنا کردیم. همان طور که مطالعه کردید این ردیاب‌ها به کمک قابلیت و کارایی که دارند، بهتریت انتخاب برای حفظ امنیت خودروی شما عزیزان هستند. در پایان توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به خرید ردیاب خودرو خریدتان را از مجموعه های معتبر انجام دهید تا بعدا با مشکلات احتمالی نظیر ردیابی خودرو، دسترسی به پنل یا مشکلات سرور ردیاب مواجه نشوید. ایمن ردیاب با داشتن سابقه‌ای طولانی مدت در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو، بهترین انتخاب برای خرید ردیلب موردنظر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44420001 – 021 تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 52