چگونه جی پی اس خودرو را غیر فعال کنیم؟ از کار انداختن ردیاب خودرو

روش‌های کاربردی برای غیرفعال کردن ردیاب خودرو

بی اغراق جی پی اس را می‌توان یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های امنیتی خودرو به شمار آورد. استفاده از دستگاه جی پی اس به عنوان یک دزدگیر و ردیاب حرفه‌ای، در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. استفاده از دستگاه جی پی اس به رانندگان در حفظ امنیت خودرو کمک شایانی کرده است؛ اما گاهی مالک خودرو قصد دارد جی‌پی‌اس خودرو را غیرفعال کند. سوالی که در این شرایط مطرح می‌شود این است که چگونه جی پی اس خودرو را غیر فعال کنیم؟

غیر فعال کردن جی پی اس خودرو روش‌های متفاوتی دارد. اگر قصد دارید با کاربردی‌ترین روش های غیرفعال کردن ردیاب خودرو آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله با معرفی نحوه کار ردیاب خودرو و روش‌های غیرفعال کردن آن، همراه شما عزیزان خواهیم بود.

جی پی اس خودرو چگونه عمل می‌کند؟

ردیاب یا همان سیستم موقعیت‌یابی جهانی  از شبکه‌ای که حداقل ۲۴ ماهواره دارد، تشکیل شده است. این ماهواره‌ها روی زمین ایستگاه‌هایی دارند که دستگاه جی پی اس خودرو به کمک امواج آن‌ها، موقعیت دقیق شما را روی زمین مشخص می‌کند. استفاده از جی پی اس خودرو به دلیل ارتباطات ماهواره‌ای در همه جای دنیا، امکان موقعیت‌یابی را برای شما فراهم می کند.

معمولاً ردیاب‌های خودرو با کمک یک سیم‌کارت، موقعیت اتومبیل را که همان عرض و طول جغرافیایی است از طریق اس ام اس به گوشی همراه ارسال می‌کنند و از این طریق خودروی شما به راحتی ردیابی می‌شود.

هنگام خرید ردیاب خودرو به این نکته توجه داشته باشید که جدیدترین و پیشرفته ترین مدل ردیاب را خریداری کنید تا با استفاده از آن بتوانید در هر جای دنیا که هستید کنترل اتومبیل را در دست داشته باشید و آن را روشن یا خاموش کنید.

ردیاب خودرو چگونه کار می‌کند؟

 چگونه می‌توان ردیاب خودرو را قطع یا غیرفعال کرد؟

جی پی اس خودرو کاربرد و انواع مختلفی دارد. ردیاب آهنربایی، ردیاب مغناطیسی و سیم‌کارتی ازجمله ردیاب‌های پرفروش خودرو هستند. گاهی ممکن است صاحب خودرو برای کنترل خودرو در مواقعی که اتومبیل را بیرون از پارکینگ پارک می‌کند از یکی از انواع جی پی اس‌‌ها به عنوان دزدگیر خودرو استفاده کند. متاسفانه ردیاب خودرو گاهی برای ردیابی همسر یا جاسوسی یک شخص شناخته شده نیز به کار برده می‌شود.

در این شرایط غیرفعال کردن جی پی اس خودرو، امنیت و اطلاعات شخصی فرد را تا حد زیادی حفظ می‌کند. قطع کردن سیم‌های ردیاب خودرو، از کار انداختن آنتن آن و استفاده از ضد ردیاب یا مختل کننده از جمله روش‌های کاربردی است که می‌توانید برای غیر فعال کردن جی پی اس خودرو از آن‌ها استفاده کنید.

برای از کار انداختن ردیاب خودرو، برق آن را قطع کنید

انواع دستگاه‌های ردیاب برای کار کردن و روشن شدن نیاز به یک منبع تغذیه دارند. در صورتی‌که برق باطری خودرو را قطع کنید، بدون شک کلیه دستگاه‌های ردیاب نیز غیرفعال خواهند شد. البته ممکن است ردیاب‌های پیشرفته به کمک باتری داخلی تا ۲۴ ساعت توانایی کارکردن بدون منبع تغذیه را داشته باشند. بنابراین بهتر است ردیاب را پیدا کرده و با توجه به مدل آن، سیم‌های برقی را که به باتری خودرو متصل شده‌اند را از کار بیندازید و دستگاه را هر چه سریع‌تر با کمک دکمه روشن و خاموش غیرفعال کنید.

همانطور که گفته شد ردیاب‌خودرو انواع مختلفی دارد و ممکن است نحوه خاموش کردن آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت ردیاب شخصی بسیار کوچک یا انواع ردیاب‌های خود را می‌توانید همین حالا به سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید و با محصولات متفاوت در حوزه ردیاب و جی پی اس خودرو آشنا شوید.

آسان‌ترین روش از کار انداختن ردیاب خودرو

قطع آنتن جی پی اس خودرو، روشی کاربردی برای غیرفعال کردن ردیاب خودرو

یکی دیگر از روش‌های آسان و کاربردی برای غیرفعال کردن ردیاب خودرو، قطع کردن آنتن آن است. ردیاب خودرو با استفاده از آنتن تمامی اطلاعات شامل، موقعیت دستگاه، میزان مصرف سوخت، توقفات و حرکات ماشین را به شخص مورد نظر منتقل می‌کند. با از کار انداختن آنتن می‌توانید در کمترین زمان ردیاب خود را غیرفعال کنید. اما در این شرایط نکته‌ای که اهمیت بسیاری دارد، سرعت عمل شما در پیدا کردن ردیاب خودرو است.

معمولا ردیاب‌های مغناطیسی خودرو با داشتن قابلیت نصب روی بدنه فلزی خودرو در فضای بیرونی آن نصب می‌شوند. بهتر است به کمک یک چراغ‌قوه یا آینه زیر خودرو را نیز برای پیدا کردن ردیاب به خوبی بررسی کنید. درب‌ها، لاستیک‌های ماشین و مکان‌های نزدیک به منبع برق نیز از جمله مکان‌های مناسب برای نصب ردیاب هستند. پس از بررسی کامل خودرو و پیدا کردن ردیاب مورد‌نظر در کمترین زمان آنتن آن را غیر فعال کنید و با خیال راحت به ادامه مسیر خود بپردازید.

قطع آنتن ردیاب و از کار انداختن آن در کمترین زمان

استفاده از ضد ردیاب و مختل کننده برای غیرفعال کردن جی پی اس ماشین

دستگاه ضد ردیاب و مختل کننده جی پی اس خودرو با ایجاد پارازیت‌های زیاد، باعث غیرفعال شدن ردیاب خودرو می‌شود. این دستگاه کوچک با تولید پارازیت‌های مکرر، باعث اختلال در سیستم ردیابی و در نهایت از کار افتادن جی پی اس خودرو می‌شود. این دستگاه تا شعاع ۵ متری به خوبی قابلیت ایجاد اختلال، پارازیت‌های جوی و غیر فعال کردن ردیاب را دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که با خرید اینترنتی ردیاب با‌کیفیت و حرفه‌ای از یک فروشگاه معتبر، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن‌ها را جهت نصب و بررسی سایر ردیاب‌های موجود در خودرو و از کار انداختن آن‌ها را به دست آورید. برای خرید انواع ردیاب‌های پیشرفته خودرو می‌توانید همین حالا با کارشناسان ایمن ردیاب تماس بگیرید.

کاربردی‌ترین روش غیر فعال کردن ردیاب‌های خودرو

خرید اینترنتی انواع ردیاب‌های باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایمن ردیاب

در این مقاله با معرفی چند روش آسان و کاربردی سوال شما پیرامون چگونه جی پی اس خودرو را غیر فعال کنیم را به صورت کامل پاسخ دادیم. همانطور که مطالعه کردید با از کار انداختن آنتن ردیاب، قطع برق خودرو و استفاده از انواع ضد ردیاب‌ها و مختل کننده‌ها می‌توانید ردیاب خودرو را در کمترین زمان غیرفعال کنید.

برای خرید انواع ردیاب‌های پیشرفته و باکیفیت خودرو می‌توانید همین حالا به صفحه محصولات سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید و با بررسی محصولات مورد نظر، ردیاب مناسب خودروی خود را خریداری کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 0214420001 تماس بگیرید. کارشناسان حرفه‌ای ایمن ردیاب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

97 − 96 =