ردیاب حیوانات چیست؟

ردیاب حیوانات

اگر عاشق حیوانات خانگی هستید و از سگ و گربه در خانه خود نگهداری می‌کنید، می‌دانید که محافظت و تامین امنیت آن‌ها کاری سخت و دشوار است. به‌‌خصوص وقتی که مجبور هستید، برای ساعاتی خانه را ترک کرده، حیوان را تنها گذاشته و از وضعیت او بی‌خبر باشید. بی‌تردید در این مدت شما هم متوجه آگهی‌های روبه‌افزایش گم شدن حیوانات خانگی شده‌اید. این اتفاق ناراحت‌کننده زمانی رخ می‌دهد که فکری اساسی، برای تامین امنیت حیوان خانگی نشده باشد. اما اگر شما به فکر تامین امنیت گربه یا سگ خود بوده و می‌خواهید به خوبی از آن مراقبت کنید، باید در مورد ردیاب حیوانات بدانید. پس در این مقاله با ما همراه باشید، تا به شما بگوییم ردیاب حیوانات چیست و چه کارایی دارد.

ردیاب حیوانات چیست و چه امکاناتی دارد؟

ردیاب حیوانات دستگاهی بسیار کوچک بوده که با اتصال به ماهواره gps، سرپرست حیوان خانگی را از وضعیت و موقعیت مکانی حیوان آگاهی خواهد کرد. این وسیله به دو گروه ردیاب زیر پوستی و ردیاب قلاده‌ای تقسیم می‌شود. ردیاب قلاده‌ای حیوانات به طور معمول اندازه یک قوطی کبریت یا حتی کوچک‌تر از آن بوده و روی قلاده او قرار می‌گیرد. ابعاد و اندازه این دستگاه، هیچ مشکلی برای حیوان خانگی ایجاد نمی‌کند؛ با کمک ردیاب، سگ و گربه یا هر حیوانی که دارید را با خیالی آسوده در خانه تنها گذاشته یا به پیاده‌روی می‌برید.

ردیاب حیوانات با کمک gps، لحظه به لحظه موقعیت مکانی حیوان را به سرور ارسال می‌کند؛ موقعیت مکانی با استفاده از پیامک، ایمیل و اعلان اپلیکیشن به سرپرست حیوان خانگی ارسال شده و ایشان موقعیت مکانی حیوان را مشاهده خواهد کرد. این دستگاه‌ها مجهز به باتری داخلی بوده و باید هر چند روز یکبار شارژ شوند. برای استفاده از ردیاب حیوانات خانگی، فقط کافیست یک سیم‌کارت درون دستگاه گذاشته تا سیستم ارسال پیامک، برای فرستادن موقعیت و اطلاعات مکانی برای شما فعال شود.

ردیاب زیرپوستی یک تراشه بسیار ریز و کوچک بوده و به حیوان تزریق می‌شود. لازم به ذکر است که در این پروسه، حیوان هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. استفاده از ردیاب، تنها محدود به حیوانات خانگی نیست؛ شما می‌توانید از این وسیله، برای محافظت و افزایش امنیت خودرو نیز استفاده کنید. برای استعلام و برآورد کلی هزینه ردیاب وسایل نقلیه، سری به صفحه لیست قیمت ردیاب خودرو بزنید.

قیمت ردیاب گربه

ردیاب برای چه حیواناتی کاربرد دارد؟

شاید گمان کنید ردیابی که تا به حال در مورد آن صحبت کردیم، فقط مختص به حیوانات خانگی چون سگ و گربه است. اما این یک گمان اشتباه است، اگر در محیط زندگی خود از پرنده‌های گران‌قیمتی نگهداری می‌کنید یا باشگاه اسب سواری دارید به یک ردیاب حیوانات هم نیاز خواهید داشت. نصب این ردیاب‌ها بسیار راحت بوده و به راحتی به پای حیوان بسته می‌شوند.

البته نصب آن تنها مختص به ردیاب حیوانات نبوده و ردیاب خودرو و موتور نیز بسیار راحت نصب می‌شود. می‌خواهید در مورد نصب جی پی اس روی اتومبیل بیشتر بدانید؟ پس مقاله نحوه نصب ردیاب خودرو را از دست ندهید.

آیا استفاده از ردیاب باعث آزار حیوان می‌شود؟

با استفاده از ردیاب حیوانات، دیگر در حین پیاده‌روی و گردش نگرانی بابت گم شدن حیوان خود نخواهید داشت و به بهترین شکل ممکن از او مراقبت خواهید کرد. اما با این حال بسیاری از سرپرست‌های حیوانات خانگی، نگران آسیب‌ها و صدماتی هستند که ممکن است این دستگاه، به حیوانشان وارد کند. باید به شما بگوییم که استفاده از ردیاب، هیچ ضرری نداشته و باعث ایجاد حساسیت در آن نمی‌شود.

قیمت ردیاب سگ

در هنگام خرید ردیاب حیوانات به چه نکاتی توجه کنیم؟

ردیاب خودرو و جی پی اس حیوانات نیز نیز مانند بسیاری از فناوری‌ها و محصولات پیشرفته، انواع متفاوتی داشته و ویژگی‌های گوناگونی دارند. پس در هنگام خرید ردیاب، برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، باید به نکات مهمی که در ادامه می‌گوییم توجه کنید.

ضد‌آب بودن محصول

نمی‌توان مسیر حرکت حیوانات خانگی را به طور کامل کنترل کرد، پس باید احتمال گذر از مکان‌های خیس و حتی بارش باران را هم در نظر بگیرید. به همین دلیل، در هنگام خرید ردیاب، از فروشنده بخواهید محصولاتی ضد آب به شما پیشنهاد کند.

توجه به کیفیت

به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید. حیوان خانگی رفتار‌های مختلفی از خود نشان داده و در شرایط گوناگونی قرار می‌گیرد. عملکرد صحیح دستگاه و کیفیت بالای سخت افزاری آن، در چنین موقعیت‌های سختی اهمیت خود را نشان می‌دهد.

پشتیبانی و گارانتی

برای خرید ردیاب حیوانات یا هر وسیله امنیتی دیگری، باید به یک فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. فروشگاهی که هنگام خرید ردیاب به شما مشاوره رایگان داده و کمکتان می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در یک فروشگاه مطمئن و با سابقه، تمامی محصولات و خدمات عرضه شده گارانتی و ضمانت دارند. در چنین شرایطی در صورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد دستگاه، به سادگی از خدمات شرکت استفاده خواهید کرد.

دقت ردیابی

به این نکته توجه کنید که ردیاب‌ها از نظر دقت با یکدیگر متفاوت هستند. در بعضی از ردیاب‎ها خطای ردیابی به 1 متر و در مواردی دیگر به 20 متر هم می‌رسد. در محیط شلوغ شهری، ردیابی با خطای 20 متر چندان کاربردی ندارد. پس ردیابی را انتخاب کنید که از دقت بالایی برخوردار باشد.

ردیاب کوچک برای حیوانات

ردیاب حیوانات چه قابلیت‌هایی دارد؟

حالا که به طور کلی با ردیاب حیوانات و کاربردی که دارد آشنا شدید، وقت آن رسیده که در مورد قابلیت‎‌ها و ویژگی‌های ردیاب حیوانات بدانید.

  • مجهز به باطری قدرتمند با قابلیت شارژ 7 روزه
  • پشتیبانی از سیمکارت
  • برد نامحدود
  • قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی حرکتی
  • مجهز به سیستم ثبت اطلاعات به مدت 3 سال
  • ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر گرد و غبار

اگر در خانه کودکی خردسال یا والدینی سالمند دارید، که به مراقبت اساسی نیاز دارند برای حیوان خانگی خود یک ردیاب شخصی تهیه کنید. ردیاب شخصی با امکاناتی نظیر شنود صدای محیط و دکمه موقعیت اضطراری، شما را از موقعیت لحظه ‌به ‌لحظه سالمند یا کودک با خبر خواهد کرد. اپلیکیشن ردیاب‌ها، بدون نیاز به نصب برنامه پیچیده یا خرید وسیله تازه‌ای بدون دردسر روی گوشی یا لپ‌تاپ شما نصب خواهند شد. استفاده از ردیاب برای حفظ امنیت افراد، وسایل نقلیه و حیوانات رشد چشمگیری داشته است. اگر شما هم از ردیاب خودرو استفاده کرده و حالا به هر دلیلی می‌خواهید آن را غیر فعال کنید، مقاله از کار انداختن جی پی اس خودرو را مطالعه کنید.

قیمت کوچکترین ردیاب حیوانات

خرید انواع ردیاب حیوانات با بهترین قیمت و کیفیت از ایمن ردیاب

در این مقاله شما را با انواع، مزایا و کاربرد ردیاب حیوانات آشنا کردیم. با توجه به مزیت‌های فراوانی که این دستگاه دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای خرید آن اقدام کنید. بهتر است خرید ردیاب حیوانات را از مراکز معتبر انجام داده تا محصول گارانتی و پشتیبانی معتبری داشته باشد.

یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید انواع ردیاب، شرکت ایمن ردیاب است. برای دریافت هرگونه مشاوره می‌توانید با کارشناسان ایمن ردیاب از طریق شماره 44420001-021 در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 5 = 12