ردیابی کودکان و سالمندان برای تأمین امنیت

ردیابی کودکان و افراد سالمند

آمار گم‌شدن کودکان و افراد سالمند مبتلا به آلزایمر در سال بسیار بالا است. از آن جایی که کودکان و سالمندان توانایی محافظت از خود را در شرایط اضطراری ندارند، مراقبت از آن‌ها ضروری است. اما این مراقبت نباید به قیمت وابسته‌کردن کودکان و گرفتن استقلال از سالمندان باشد. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های مطمئنی برای محافظت از کودکان و سالمندان به‌وجود آمده است. یکی از این روش‌ها ردیابی کودکان و افراد سالمند است. در این مقاله به بررسی انواع ردیاب شخصی و ویژگی‌های آن می‌پردازیم و در نهایت مناسب‌ترین ردیاب را معرفی خواهیم کرد.

ردیاب شخصی؛ بهترین ابزار برای حفظ امنیت کودکان و سالمندان

افراد، دلایل زیادی برای ردیابی کودکان و سالمندان دارند که مهم‌ترین آن، حفظ امنیت است. در هر 7 دقیقه، یک نفر در ایران به آلزایمر مبتلا می‌شود. در نتیجه، ردیابی سالمندان و افراد مبتلا به آلزایمر، بهترین راه جلوگیری از اتفاقات ناگوار و حفظ سلامت آن‌ها است. همچنین با ردیابی کودکان، دیگر نیاز نیست که دائماً نگران گم‌شدن کودک خود، در مکان‌های شلوغ مثل پارک‌ها و شهربازی باشید.

استفاده از ردیاب برای تعیین موقعیت افراد در شرایط خطرناک

خدماتی که ردیاب مخصوص کودکان و سالمندان در اختیار قیم‌ها قرار می‌دهد، باعث شده تا در شرایط اضطراری از بروز اتفاقات خطرناک مانند دزدیده‌شدن، گم‌شدن و تصادف‌ها، جلوگیری شود. در ادامه درمورد ضرورت استفاده از ردیاب برای افراد مختلف صحبت خواهیم کرد.

استفاده از ردیاب شخصی به چه افرادی توصیه می‌شود؟

(جی پی اس همراه) ردیاب شخصی یا همان جی پی اس همراه، موقعیت مکانی دقیق افراد را روی نقشه نشان می‌دهد. معمولاً کسانی از جی پی اس همراه استفاده می‌کنند که در موقعیت‌های خطرآفرین قرار می‌گیرند و امکان محافظت از خود را ندارند.

  • کودکان
  • افراد سالمند و بیماران مبتلا به آلزایمر
  • افرادی که جان آن‌ها در خطر است
  • کارمندان و ویزیتورهایی که خارج از محل کار، فعالیت دارند
  • نوجوانانی که به سفرهای علمی و اردوهای مدرسه می‌روند
  • افرادی که تنها زندگی می‌کنند

استفاده از ردیاب برای تامین امنیت است و باید با آگاهی افراد انجام شود. مگر اینکه فرد، دارای بیماری باشد و از نظر ذهنی، امکان تصمیم‌گیری درست را نداشته باشد.

ردیابی سالمندان به کمک ردیاب شخصی

نحوه عملکرد ردیاب برای ردیابی کودکان و سالمندان

ردیاب‌های شخصی، جی پی اس برای تعقیب هستند. با کمک ردیاب‌ها موقعیت مکانی فرد روی نقشه نمایش داده می‌شود و با قابلیت شنود، امکان شنیدن صدای اطراف نیز وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی جی پی اس برای ردیابی کودکان و سالمندان، قابلیت نصب آن است. اگر ردیابی، نصب سختی داشته باشد، استفاده از آن آسان نیست. باید از ردیابی استفاده شود که بدون نیاز به نصب‌کردن باشد.

دورکردن کودکان از خطر به کمک ردیاب کودک

ردیاب‌هایی که با امواج ماهواره‌ای و اینترنت کار می‌کنند، موقعیت مکانی دقیق‌تری را نمایش می‌دهند. البته در برخی از این جی پی اس‌ها، امکان ردیابی افراد با وجود قطع‌شدن اینترنت نیز وجود دارد. و در نهایت موقعیت مکانی برای شما پیامک یا روی نرم‌افزار مخصوص گوشی یا لپ‌تاپ نمایش داده می‌شود.

انوع ردیاب شخصی مناسب برای استفاده روزانه

ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند. ردیابی که برای شخص استفاده می‌شود، باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد. برعکس ردیاب‌های موتورسیکلت و خودرو که از نظر وزنی، محدودیتی ندارند. ردیاب‌های بدون نصب را می‌توانید به‌راحتی در هر جایی قرار دهید. مانند ساعت، گردنبند یا درون کیف و کفش.

  • ردیاب ساعتی یا دستبندی
  • ردیاب گردنبندی
  • ردیاب پرسنلی
  • ردیاب کابل شارژ اندرویدی
  • ردیاب فندکی خودرو

ردیاب گردنبندی

جی پی اس شخصی را درون گوشی همراه نیز می‌توان جاسازی کرد. برخی از افراد سودجو، این جی پی اس را به عنوان ردیاب به زوج‌هایی می‌فروشند که قصد ردیابی گوشی همسر خود را دارند. بهتر است از این تکنولوژی برای حفظ امنیت افراد خانواده استفاده شود تا برای جاسوسی از آن‌ها.

ردیاب مخصوص کودکان و سالمندان چه امکاناتی دارد؟

جی پی اس ردیابی سالمندان و کودکان، با یکدیگر تفاوتی ندارند و امکانات مشابهی در آن‌ها تعبیه شده است. شنود، میکروفون داخلی و دکمه تماس اضطراری از جمله امکاناتی است که در ردیاب شخصی وجود دارد. حتماً از خودتان می‌پرسید دکمه SOS چیست؟ وجود دکمه تماس اضطراری در ردیاب‌ها بسیار اهمیت زیادی دارد، زیرا افراد می‌توانند در شرایط خطرناک، موقعیت خود را به سایرین اطلاع دهند.

فعالسازی این ردیاب‌ها بسیار آسان است و فقط نیاز به قراردادن یک سیم‌کارت دارند. همچنین توان باتری ردیاب‌ها، بسته به کیفیتی که دارند، امکان نگهداری شارژ از 12 ساعت تا 10 روز را دارند. از ردیاب‌های شخصی می‌توان در موقعیت‌های آب‌وهوایی مختلف استفاده کرد، زیرا ضد آب و ضد ضربه هستند و در گرما و رطوبت، کارآیی خود را از دست نمی‌دهند.

جی پی اس همراه، مقاوم دربرابر ضربه و آب

با ردیاب شخصی ایمن ردیاب، نگران امنیت کودک و سالمند خود نباشید

در این مقاله به چگونگی ردیابی کودکان و سالمندان پرداختیم. با استفاده از ردیاب‌های شخصی، از کودک و سالمند بیمار خود، در هر جا و مکانی محافظت می‌کنید. ولی برای خرید یک ردیاب خوب، باید به اعتبار فروشگاه نیز دقت کنید. گارانتی محصول و خدمات پس از فروش، نشان‌دهندۀ کیفیت ردیاب هستند.

ایمن ردیاب، بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده ردیاب شخصی و خودرو در ایران است که با پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش، اصالت کالای خود را به مشتریان خود نشان می‌دهد. همین حالا می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید ردیاب شخصی با شمارۀ 444220001 تماس بگیرید و سوالات خود را با کارشناسان مجرب ایمن ردیاب درمیان بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

63 + = 72