دستگاه شنود را از کجا تهیه کنیم؟ انواع دستگاه شنود و کاربرد آن‌ها

نصب دستگاه شنود در منزل و محیط کار

دستگاه شنود برای ضبط و مخابره صدای محیط‌های مختلفی چون منزل، محیط کار و خودرو به کار رفته و افراد را از اتفاق‌هایی که در این مکان‌ها رخ می‌دهد، مطلع می‌سازد. اغلب اشخاص به اشتباه گمان می‌کنند که استفاده از دستگاه‌های شنود، غیرقانونی بوده و این ابزار کاربری مثبتی در زندگی ندارند. به همین دلیل در ایمن رهیاب قصد داریم، در مورد ماهیت و کاربری مثبت دستگاه شنود صحبت کرده و سپس به پرسش تکراری دستگاه شنود را از کجا تهیه کنیم پاسخ دهیم.

با انواع دستگاه شنود و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید

دستگاه شنود، ابزاری برای ضبط و مخابره صدای محیط به مرکز از قبل تعیین شده است. این وسیله ابعاد و اندازه‌های مختلفی داشته و در نقاط گوناگونی نصب و مخفی خواهد شد. هر کاربری می‌تواند بسته به نیاز خود، از میان شکل‌های متفاوت دستگاه شنود، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کند. در ادامه این مقاله قصد داریم، به معرفی انواع شنود از نظر نوع کاربری و عملکرد بپردازیم:

دستگاه شنود رادیویی؛ شنود صدا از طریق امواج شبه رادیویی

در این نوع از دستگاه شنود، صدا و مکالمات ضبط شده محیط، از طریق امواجی بسیار شبیه به FM به گیرنده ارسال خواهند شد. این ابزار‌ها اندازه و ابعاد بسیار کوچکی داشته و می‌توانند به صورت مخفی در لابه‌لای گیاهان، در لوازم اداری و حتی در داخل تلفن‌ها پنهان شده و مکالمات را شنود کنند.

دستگاه شنود از راه دور؛ مخابره صدا با استفاده از فرستنده‌های قوی

دستگاه‌های شنود از راه دور، برای ضبط و مخابره صدا، به یک میکروفن و ارسال کننده قوی احتیاج دارند. این ابزار‌ها از یک میکروفن کوچک و قدرتمند، تقویت کننده‌های سیگنال و در نهایت از یک ماژول پیشرفته با قابلیت گریز از اختلالات GPS ساخته شده‌اند. دستگاه‌های شنود از راه دور، صدا‌های اضافی محیط را در حین شنود حذف می‌کنند. یکی از انواع رایج و شناخته شده در دسته ابزار شنود از راه دور، ردیاب‌های شنود است. اغلب کاربران هنگام خرید جی پی اس خودرو، با انواع دستگاه شنود از جمله دستگاه شنود از راه دور آشنا می‌شوند.

دستگاه شنود از راه دور، ابزاری برای ضبط و مخابره صدا

دستگاه ردیاب شنود؛ کوچک‌ترین دستگاه شنود از راه دور

ابزار ردیاب شنود، به دلیل ابعاد و اندازه‌ بسیار کوچکی که دارد به کوچک‌ترین دستگاه‌های شنود از راه دور معروف شده‌ است. یکی از دلایلی که باعث افزایش فروش این دستگاه‌ها ردیاب شنود شده، قابلیت ردیابی با کمک سیستم موقعیت‌یابی جهانی، یا GPS است.

ردیاب شنوددار علاوه‌بر استفاده از سیستم موقعیت‌یابی جهانی، امکان ثبت و ضبط صدای محیط را هم داشته و می‌توانید، به‌راحتی صدای محیط مورد نظر خود را شنود کنید. داشتن میکروفن و قابلیت شنود در دستگاه ردیاب، روی عملکرد کلی آن تاثیری نداشته و صدای محیط با کیفیت نسبتاً قابل‌قبولی ضبط خواهد شد. ردیاب‌های شنود به دو دسته ردیاب‌های شخصی و ردیاب‌های خودرویی تقسیم می‌شوند. اگر قصد خرید ردیاب جاسوسی کوچک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، سری به سایت ایمن ردیاب بزنید. برای مثال، دستگاه شنود سیم‌کارتی یکی از انواع ردیاب‌های شخصی است. یک سیم‌کارت داخلی دستگاه جی پی اس قرار گرفته و علاوه بر تعیین موقعیت جغرافیایی، صدا را با کیفیت بالا منتقل می‌کند.

در ردیاب‌های خودرویی، علاوه‌بر سخت افزار ردیاب به یک میکروفن جداگانه نیز نیاز است. این میکروفن در اغلب اوقات، در داخل کابین خودرو قرار می‌گیرد. اما در نمونه‌های شخصی میکروفن در درون سخت افزار، قرار خواهد گرفت.

ردیاب شنود، کوچک‌ترین دستگاه شنود از راه دور

کاربرد دستگاه ردیاب شنوددار در حساس‌ترین لحظات زندگی!

دستگاه شنود اگر در کنار سایر ابزار‌های مفید و کاربردی قرار بگیرد، می‌تواند نقش مهمی را در بالا‌ بردن امنیت زندگی انسان ایفا کند. دستگاه ردیاب شنوددار، یکی از این وسایل است که با استفاده از آن می‌توانید امنیت و آرامش را در زندگی خود و عزیزانتان حفظ کنید. با استفاده قانونی و کاربردی از قابلیت شنود در ردیاب، شما در سخت‌ترین و در حساس‌ترین لحظات زندگی راه چاره‌ای خواهید داشت.

با خرید دستگاه شنود صدا از راه دور، صدای سارقان را بشنوید!

آمار سرقت اتومبیل در ایران بسیار بالا است، به عنوان مثال تنها در شهر تهران ماهیانه هزار پراید به سرقت می‌رود. به همین دلیل است که اغلب مالکان خودرو، به دنبال راهی موثر و کارآمد برای افزایش امنیت اتومبیل هستند. یکی از این اقدامات کاربردی و لازم، برای جلوگیری از سرقت خودرو استفاده از ردیاب شنوددار است.

این ابزار‌ها علاوه‌بر قدرت ردیابی بالا ( با حداکثر یک متر خطا)، دارای میکروفن داخلی با کیفیتی دارند و صدا‌های محیط را به دقت ضبط و نگهداری می‌کنند. ردیاب شنوددار خودرو، از ویژگی و قابلیت‌های متنوعی برخوردار بوده و شما می‌توانید بسته به نیاز و استفاده‌ای که دارید، یک مدل خاص را انتخاب کنید.

ردیاب شنوددار، محدوده دقیق جغرافیایی خودرو را برایتان پیامک و حتی امکان مشاهده سرعت دقیق خودرو را برای شما فراهم می‌کند. با ردیاب شنود دار خودرو، شما می‌توانید اتومبیل را در هر نقطه‌ای از جهان، تنها با یک پیامک خاموش کنید. البته ردیاب شنوددار محدود به خودرو نبوده و برای سایر وسایل نقلیه مثل موتور و دوچرخه نیز به کار رفته و امکان ردیابی لحظه‌ای موتور را برای مالک فراهم می‌کند.قیمت دستگاه شنود داخل ماشین، بسته به نوع کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در آن متفاوت خواهد بود.

با شنود صدا از راه دور از شر سارقان در امان باشید

محافظت از عزیزان خود را به ردیاب شنوددار بسپارید

در دنیای شلوغ امروز، نگهداری از قشر آسیب‌پذیر جامعه یعنی کودکان و سالمندان، به یک چالش جدی برای بزرگسالان تبدیل شده است. شاغل هستید و باید نیمی از روز خود را بیرون از خانه، بدون اطلاع از وضعیت والدین و کودک خود بگذرانید؟ نگران نباشید، با خرید یک ردیاب کوچک شنود‌دار شخصی امنیت عزیزان خود را تضمین کنید.

ردیاب شخصی در دسته ردیاب‌های بدون نیاز به نصب قرار گرفته و فقط با استفاده از یک سیم‌کارت، مشخصات دقیق محل شخص مورد نظر را برای شما، ارسال خواهد کرد.

بعد از قرارگیری ردیاب شخصی کوچک در اتاق، کیف یا لباس فرزند و والدین خود، از وضعیت لحظه به لحظه آن‌ها آگاه خواهید شد. دکمه sos نیز، در شرایط بحرانی به کمک فرزند یا والدین آمده و در شرایط بحرانی عزیزانتان، با فشردن این دکمه تقاضای کمک برای شما ارسال خواهند کرد. با آگاهی از این تقاضای کمک، شما در سریع‌ترین زمان خود را به آن‌ها رسانده و مشکل را برطرف خواهید کرد.

البته در کنار ردیاب شخصی، می‌تواننید از دوربین هوشمند انتقال تصاویر هم استفاده کنید. با این دوربین، از هر نقطه‌ای از جهان که باشید، تصاویری زنده و با کیفیت از خانه خود خواهید داشت. پس اگر می‌خواهید برای منزل خود یک نگهبان آنلاین و مخفی داشته باشید، خرید دوربین هوشمند را در برنامه خود بگذارید. برای اطلاع از قیمت و پروسه فروش ریزترین دوربین هوشمند، با کارشناسان ایمن ردیاب در تماس باشید.

نظارت و کنترل دقیق بر کارمندان و پرسنل، با استفاده از ردیاب مخفی

اگر به دنبال راهی برای کنترل دقیق و نظارت، روی عملکرد پرسنل خود هستید می‌توانید از ردیاب شنود مخفی استفاده کنید. بسیاری از شرکت‌های حمل‌و‌نقل و خدماتی، برای اطمینان از درستی عملکرد پرسنل خود در زمان ماموریت، از ردیاب مخفی استفاده می‌کنند.

نظارت بر کارمندان با استفاده از ردیاب مخفی

استفاده از دستگاه شنود چه قوانین و مقرراتی دارد؟

شنود به معنای اقدام و به کار‌گیری ابزاری برای استراق سمع، شنیدن پنهانی یا دزدیدن اطلاعات است. بنابر اصل 22 قانون اساسی، تنها در مواردی که قانون آن را مجاز بداند، این پروسه انجام خواهد گرفت. در مواردی که شنود می‌تواند باعث تجاوز به حیثیت، حقوق و جان و…شود جرم به حساب آمده و شامل کیفر خواهد بود. برای قانونی محسوب شدن شنود، باید مکانی که صدا در آن ضبط و مخابره می‌شود، در مالکیت شخص باشد. برای مثال، نصب دستگاه شنود در منزل، مانع قانونی ندارد.

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ابزار ردیاب با قابلیت شنود

در هنگام خرید یک ردیاب با قابلیت شنود، شما با سبد متنوعی از محصولات روبه‌رو خواهید بود. هر یک از این محصولات ویژگی و قابلیت منحصر‌به‌فردی داشته که می‌تواند، روی قیمت آن تاثیر‌گذار باشد. یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید ابزار ردیاب با قابلیت شنود این است که ابتدا، امکانات محصول و سپس نیازی که به آن دارید را بشناسید. فراموش نکنید که امکانات و ویژگی‌های مختلف ردیاب، می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود

در قدم بعدی باید خرید ردیاب را از شرکت‌های معتبر و با پشتیبانی قوی انجام دهید؛ تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، در سریع‌ترین زمان ممکن ایراد ردیاب را کنید. پس پیش از خرید ردیاب، ابتدا در مورد شرکت و فروشگاه تحقیق کرده و میزان رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

شرکت ایمن ردیاب، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه واردات انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و ردیاب حیوانات است. برای خریدن ردیاب یا دریافت مشاوره از کارشناسان ایمن ردیاب از طریق شماره ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ با همکاران ما در ارتباط باشید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

76 − 70 =