معرفی راهکارهای کاربردی برای جلوگیری از سرقت جک S5

سرقت جک s5

دارندگان وسایل نقلیه همیشه دغدغه‌ به سرقت رفتن آن‌ها را دارند. به‌دلیل اینکه قیمت ماشین به‌شکل سرسام‌آوری بالا رفته و همین موضوع باعث شده است که شاهد ربوده شدن خودروهای مدل بالا باشیم. سرقت جک S5 نیز از جمله مواردی است که دارندگان این خودروی شاسی بلند چینی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از جمله دلایلی که امکان دزدیده شدن این خودرو را آسان می‌کند، نصب نبودن سیستم امنیتی مناسب روی آن است. در ادامه این مقاله درباره اینکه چگونه از سرقت خودروی چینی جک اس  پیشگیری کنیم صحبت خواهیم کرد. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

استفاده از انوع سیستم‌های ضد سرقت باعث کم شدن دزدی خودروها می‌شود

امروزه در بازار لوازم جانبی خودرو محصولاتی فروخته می‌شوند که نواقص امنیتی ماشین‌ها را برطرف می‌کنند. شما می‌توانید با خرید و نصب آن‌ها به‌سادگی امنیت خودروی خود را فراهم کنید. اما نکته قابل توجه این است که هرکدام از این موارد فقط روی دسته خاصی از اتومبیل‌ها کارایی دارند. مثلا برای جلوگیری از دزدیده شدن جک S5 فقط می‌توانید از سیستم ضد سرقت خاصی استفاده کنید که بهترین پیشنهاد، ردیاب ماشین است. در ادامه به توضیح برخی از این موارد می‌پردازیم تا تصمیم بگیرید کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است.

سرقت جک s5

قفل فرمان خوب،‌ یک سیستم ضد سرقت برای جک اس فایو اما قدیمی و ناکارآمد

یکی از لوازم ایمنی رایج که اکثر دارندگان وسایل نقلیه از آن استفاده می‌کنند قفل فرمان است. هرچند این محصول به‌طورکامل از دزدیده شدن ماشین جلوگیری نمی‌کند، اما سرعت سارق را کمتر می‌کند. با نصب قفل فرمان، امکان جابه‌جایی اتومبیل و چرخاندن فرمان وجود ندارد. شاید بهتر باشد به‌جای استفاده از این روش قدیمی، روی خودروی خود جی پی اس نصب کرده و آسوده خاطر آن را در هر کجا که می‌خواهید پارک کنید.

با قفل پدال سرعت سرقت جک S5 را کمتر کنید

اگر می‌خواهید دزد خودرو در حین ارتکاب جرم تسلطی به اطراف خود نداشته باشد، از قفل پدال استفاده کنید. با این کار شخص سارق مجبور است خم شود تا قفل را باز کند. پس اگر صاحب ماشین به‌موقع سر برسد می‌تواند از سرقت خودرو جلوگیری کند. نصب قفل پدال باعث از کار افتادن پدال‌های گاز و ترمز شده و به این ترتیب خودرو حرکت نخواهد کرد.

دزدگیر خودرو؛ یک سیستم ضد سرقت پر صدا و بی اثر

عده‌ای تصور می‌کنند برای به حداقل رساندن سرقت جک اس 5 چینی باید از دزدگیر استفاده کنند. اما متاسفانه به‌دلیل استفاده مکرر از دزدگیرها، سر و صدای این سیستم‌های ضد سرقت عادی شده و توجه کسی را به خود جلب نمی‌کند. اکثر افراد به جای استفاده از دزدگیرها، از ردیاب مگنتی خودرو استفاده می‌کنند، تا بدون نیاز به سیم‌کشی اضافه و فقط از طریق یک قطعه، بتوانند ماشین خود را ردیابی کنند.

دزدگیر ماهواره‌ای ابزاری کاربردی در کنار فعال سازی جی پی اس جک S5

برای خودرو یا موتورسیکلت خود دنبال روش ضد سرقتی پیشرفته هستید؟ دزدگیرهای ماهواره‌ای می‌توانند گزینه مناسبی باشند؛ چون به علت داشتن اندازه کوچک به‌طور مخفیانه در هر قسمتی از وسیله نقلیه نصب می‌شوند. طرز کار دزدگیر ماهواره‌ای به این صورت است که به صاحبان خودرو سیگنال‌های ماهواره‌ای را ارسال کرده و موقعیت جغرافیایی را به‌راحتی نمایش می‌دهد. دزدگیر ماهواره‌ای به‌گونه‌ای تعبیه می‌شود که شخص سارق هیچ‌گاه قادر به کشف و دیدن آن نخواهد شد.

سیستم ضد سرقت جک s5

دزدگیر تصویری و قابلیت اتصال به بلوتوث Jack S5

دزدگیر تصویری که از دزدگیرهای معمولی جدیدتر است، به‌عنوان یکی از سیستم‌های ضد سرقت اتومبیل شناخته می‌شود. به دلیل داشتن سنسورهای قوی و متفاوت، در بخش‌های مختلف خودرو نصب می‌شود. نحوه‌ کارکرد دزدگیرهای تصویری به این شکل است که به‌وسیله فناوری بلوتوث و از طریق صفحه نمایش ریموت کنترل، وضعیت خودرو را به صاحب آن نشان می‌دهد. دزدگیر تصویری برای افرادی مناسب است که از ماشین خود فاصله‌ای بیش از یک کیلومتر ندارند؛ زیرا کوتاه برد بودن امواج بلوتوث، باعث اختلال در عملکرد دزدگیر و ارسال اطلاعات می‌شود.

ردیاب خودرو، مطمئن‌ترین روش برای پیشگیری از سرقت و گم شدن ماشین

به‌دلیل ضعف امنیتی کلیه خودروها در برابر دزدی، بهتر است از سیستم ضد سرقتی استفاده کنیم که باعث آسودگی خاطرمان شود. یکی از بهترین موارد، نصب ردیاب روی ماشین است. در ادامه مزایای استفاده از زدیاب‌ها را توضیح خواهیم داد.

  • داشتن دستگاه شنود و میکروفون برای ضبط صدا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب به شمار می‌رود. میکروفون داخلی موجود در ردیاب، صداهای داخل کابین خودرو را با وضوح بالایی منتقل و ضبط می‌کند.
  • باتری داخلی در این محصول بسیار با کیفیت است و تا ۷۲ ساعت شارژ نگه می‌دارد.
  • دقت ردیابی به حدی بالا بوده که فقط حداکثر تا ۱ متر امکان خطا در ارسال اطلاعات وجود دارد.
  • در این سیستم جی پی اس بسیار با کیفیت به کار رفته و سیگنال‌های ماهواره‌ای ارسال شده توسط آن بسیار دقیق است.
  • حسگرهای موجود در ردیاب بسیار حساس هستند و در صورت باز ماندن در خودرو، به شما هشدار می‌دهند.
  • در صورت زیاد یا کم شدن سرعت خودروی سرقتی، پس از دریافت پیامک می‌توانید با راننده تماس گرفته و به او هشدار دهید.

امنیت جک s5

انواع ردیاب و استفاده از آن برای امنیت خودرو جک S5

سیستم‌های امنیتی قدیمی برای کاهش سرقت جک S5 کارآمد نیست. بهترین و مناسب‌ترین راه حل، استفاده از ردیاب‌هایی است که در بازار وجود دارند. سیستمی که دغدغه دزدیده شدن وسیله نقلیه شما را از بین می‌برد. همچنین نوعی از ردیاب به نام ردیاب شخصی نیز وجود دارد که روی لباس، کفش یا کیف افراد تعبیه می‌شود. موقعیت جغرافیایی آن فرد، هر ۸ ساعت یکبار به لپ تاپ یا گوشی شما ارسال می‌شود. در ادامه، توضیحاتی راجع‌به دو نوع از بهترین ردیاب‌های مخصوص ماشین نوشته‌ایم؛ تا بتوانید پس از بررسی‌های دقیق، محصول مناسب خود را خریداری کنید.

ردیاب آهنربایی با فعال‌سازی جی پی اس

خریداری ردیاب‌هایی که نظامیان از آن‌ها استفاده می‌کنند، باعث ایجاد امنیت اتومبیلتان شده و دغدغه دزدیده شدن آن را نخواهید داشت. این محصول که به نام ردیاب آهنربایی شناخته می‌شود، بسیار با کیفیت بوده و امکانات کاربردی و متعددی دارد. حساسیت ردیاب مغناطیسی به حدی زیاد است که بر اثر کوچک‌ترین لرزش یا حرکت غیرعادی، به شما پیام اخطار ارسال می‌کند. همچنین باتری آن از نوع لیتیوم کاتد است و تا ۱۵ ماه بدون نیاز به شارژ مجدد، کار می‌کند. ردیاب آهنربایی تا دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد به‌خوبی کار کرده و همچنین تحمل فشار بسیار بالایی دارد. به‌دلیل کوچک بودن و نداشتن نور و صدا، سارق خودروی شما تحت هیچ شرایطی از وجود این محصول اطلاع پیدا نخواهد کرد.

سیستم ضد سرقت جک s5

ردیاب مگنتی شارژی؛ برای امنیت Jack اس فایو

اینکه بتوانیم بدون نیاز به سیم‌کشی، امنیت خودرو را در عرض ۵ دقیقه تامین کنیم بسیار اهمیت دارد. تفاوتی ندارد قصد دارید برای سازمان یا ارگان خاصی از ردیاب مگنتی شارژی کمک بگیرید یا از آن استفاده شخصی کنید. در هر صورت با خرید این ردیاب و نصب کردن آن در هر قسمت از ماشین یا موتور، می‌توانید برای همیشه آسوده خاطر باشید. مهمترین نکته این است که برای رانندگان ترانزیت می‌توان علاوه‌بر سیم‌کارت‌های داخل کشور، از سیم‌کارت‌های خارجی در این ردیاب استفاده کنیم. بدین ترتیب، ردیابی خودرو در سراسر جهان امکان‌پذیر است. همچنین باتری فوق‌العاده قوی در ردیاب مگنتی به‌کار رفته که در هر ماه فقط به یک‌بار شارژ شدن نیاز دارد. در کمتر از ۶ ساعت نیز به‌سادگی شارژ کامل می‌شود. قابلیت ضد آب و مقاومت در برابر گرد و غبار نیز از جمله مواردی است که باید به آن اشاره کنیم. ردیاب مگنتی با ارسال سیگنال‌های قوی ماهواره‌ای، در هر لحظه روی نقشه محدوده جغرافیایی وسیله نقلیه را به شما نشان می‌دهد. قابلیت شنود صدای کابین با کیفیت بالا نیز برای کاربران به امکان‌پذیر است.

با خرید ردیاب‌های پیشرفته از ایمن ردیاب، امنیت جک S5 خود را تضمین کنید

چنانچه قصد دارید از سرقت Jack S5 خود جلوگیری کنید، بهتر است از سیستم‌های امنیتی و ضد سرقتی استفاده کنید که به‌طور صد درصد مانع دزدیده شدن ماشین شما شوند. اگر فقط تمایل داشته باشید که از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده کنید، امکان دزدیده شدن وسایل نقلیه شما بسیار بالا خواهد بود. اما ایمن ردیاب با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا و استفاده از قطعات بسیار با کیفیت، باعث می‌شود تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ذهنی، در هر زمان و مکانی که می‌خواهید خودروی خود را پارک کنید. کارشناسان ایمن ردیاب حتی خارج از زمان اداری به شما مشاوره می‌دهند. فقط کافی است با شماره تلفن‌های ۴۴۴۲۰۰۰۱-۰۲۱ و ۰۴۵۴۵۸۵-۰۹۰۱ تماس گرفته و هر سوالی که دارید را با آن‌ها در میان گذاشته و از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

85 − = 78