تبدیل گوشی به جی پی اس دستی، یک ردیاب ساده و ارزان بسازید

تبدیل گوشی به جی پی اس

با افزایش تعداد سرقت خودرو در طول سالیان گذشته، تامین امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت آن به یک دغدغه بزرگ در بین مالکین خودرو تبدیل شده است. روش‌های بسیاری برای حفاظت از خودرو وجود دارد. قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر از جمله وسایلی هستند که برای جلوگیری از سرقت خودرو از آن‌ها استفاده می‌شود.

اما هیچ یک از این ابزارهای امنیتی نمی‌توانند جایگزینی مناسب برای ردیاب خودرو باشند. ردیاب خودرو ایمن‌ترین و بهترین وسیله برای حفظ امنیت اتومبیل است. یکی از این روش‌های خلاقانه و البته کم هزینه برای داشتن یک ردیاب مطمئن، تبدیل گوشی به جی پی اس دستی است. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه تبدیل گوشی به جی پی اس دستی و میزان کارایی آن خواهیم پرداخت.

با تلفن همراه خود، اتومبیل‌تان را ردیابی کنید

اگر نگران تامین هزینه خرید ردیاب خودرو برای حفظ امنیت اموال خود هستید، ما با یک پیشنهاد ویژه همراه شما هستیم. شاید باورش کمی سخت باشد اما همه ما می‌توانیم با استفاده از گوشی هوشمندی که در دست داریم، به راحتی اتومبیل خود را ردیابی کنیم.

این روزها اکثر گوشی‌های هوشمند که در بازار به فروش می‌رسند به قابلیت GPS و GPRS مجهز هستند. با استفاده از این دو تکنولوژی می‌توان به اینترنت وصل شد و از قابلیت‌های مکان‌یابی در نرم افزارهای مختلف استفاده کرد. هر چند این ردیاب کارایی چندان زیادی در مقایسه با ردیاب‌های پیشرفته ندارد، اما می‌توان به عنوان یک ردیاب ساده برای حفظ ایمنی خودرو از آن استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت جی پی اس خودرو پیشنهاد می‌کنیم به صفحه ردیاب خودرو سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید.

تبدیل گوشی به ردیاب

تبدیل گوشی به جی پی اس دستی در چند گام ساده

برای تبدیل گوشی همراه‌ به یک جی پی اس ماهواره‌ای 3 وسیله مهم و ضروری نیاز داریم، این 3 وسیله به شرح زیر هستند.

  •  گوشی هوشمند ثانویه
  • سیم‌کارت با بسته اینترنت فعال
  • نرم‌افزار ردیاب

با استفاده از یک گوشی هوشمند ساده، یک عدد سیمکارت و بسته اینترنت به راحتی می‌توان گوشی را به یک جی پی اس دستی ارزان و کاربردی تبدیل کرد. علاوه‌بر ردیاب خودرو از این جی پی اس می‌توان به عنوان ردیاب شخصی افراد نیز استفاده کرد. توجه داشته باشید گوشی هوشمند ثانویه‌ای که به عنوان ردیاب از آن استفاده می‌شود، باید همواره در خودرو حضور داشته باشد و نیازی به استفاده روزمره از آن نداشته باشید. همچنین GPS و اینترنت همراه یا موبایل دیتا نیز باید همواره برروی دستگاه روشن باشد. با رعایت این مسائل به راحتی می‌توان از این ردیاب ساده استفاده‌های بسیاری کرد.

بهترین نرم افزار برای ردیابی خودرو کدام است؟

در دنیای دیجیتال نرم‌افزارهای بسیاری برای ردیابی خودرو وجود دارند. نرم افزارهای MapME، Hurdlr ، EverTrack، TripLog و InstaMapper از جمله نرم افزارهایی هستند که می‌توایند برای ردیابی خودرو از آن استفاده کنید. معمولا نحوه کار و عملکرد این نرم افزارهای ردیابی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. پس از آنکه یکی از نرم افزارهای معرفی شده را روی گوشی خود نصب کردید به ایجاد یک حساب کاربری در نرم افزار بپردازید و فرایند نصب و تکمیل اطلاعات را انجام دهید.

در نهایت نیز گوشی اصلی خودتان را به عنوان یک دستگاه جدید برروی گوشی ثانویه تعریف کنید. با انجام چند مرحله ساده ثبت نامی، ردیاب تلفن همراه شما فعال خواهد شد. بعد از نصب نرم‌افزار روی گوشی و فعالسازی سیستم ردیابی تلفن همراه، پیشنهاد می‌کنیم گوشی را در جایی از خودرو قرار دهید که از دید سارقین در امان باشد. در برخی از نرم افزارهای پیشرفته و خودروهای مدرن می‌توان باز کردن در ماشین با ردیاب را نیز انجام داد.

معایب استفاده از ردیاب گوشی

ردیابی خودرو با موبایل، ساده اما نا امن

شاید در نگاه اول ردیابی خودرو با استفاده از تلفن همراه یک ایده کاربردی و جذاب به نظر برسد، اما پس از مذتی متوجه ضعف‌های بزرگی در این ردیابی ماجراجویانه خواهید شد. سارقین حرفه‌ای این بسیار زیرک‌تر از آن هستند که به راحتی بتوان از سرقت آن‌ها جلوگیری کرد. آن‌ها به راحتی می‌توانند با پیدا کردن گوشی موبایل مخفی شده در خودرو، دسترسی و ردیابی شما را غیرفعال کنند. مسئله بعدی مربوط به کیفیت عملکرد این دستگاه‌ها است. بی شک نمی‌توان از یک موبایل ساده هوشمند توقع یک ردیاب پیشرفته و حرفه‌ای را داشت. اما راه حل این مشکل چیست؟ پاسخ بسیار ساده است. خرید ردیاب خودرو پیشرفته از یک فروشگاه معتبر!

خرید ردیاب خودرو پیشرفته با بهترین قیمت در ایمن ردیاب

در این مقاله به بررسی تبدیل گوشی به جی پی اس دستی و راه‌های استفاده از آن پرداختیم. همان طور که مطالعه کردید استفاده از این ردیاب ایده بسیار ارزان و کاربردی خواهد بود؛ اما نمی‌توان این ایده را از بهترین و ایمن‌ترین ایده‌های مراقبت از خودرو به شمار آورد. استفاده از یک ردیاب پیشرفته بهترین گزینه برای حفظ امنیت اتومبیل شما خواهد بود.  ما در مجموعه ایمن ردیاب مفتخر هستیم تا امکان خرید انواع ردیاب را برای خریداران گرامی فراهم کنیم. برای تهیه محصولات ایمن ردیاب و اطلاع از ویژگی و قیمت ردیاب‌ها می‌توانید با شماره ۴۴۴۲۰۰۰۱ – ۰۲۱ تماس حاصل کنید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما هستند.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 − 39 =