بهترین ردیاب خودرو را از چه شرکتی تهیه کنیم ؟

ردیاب خودرو GM200

بهترین شرکت ردیاب خودرو در ایران

همیشه سعی کردیم بهترین باشیم و بهترین خدمات را برای مشتریان خود عرضه کنیم . با یک پرس و جو ساده از تمامی کسانی که سابقا محصول ردیاب را تهیه کرده اند به این نتیجه میرسید که پشتیبانی حرفه ای و کیفیت درجه یک محصول مهمترین اصل در خرید ردیاب می باشد. چه بسا شرکت هایی که مدت کوتاهی در این زمینه فعالیت کرده و بعد عرصه را خالی میکنند و مشتریان خود را بدون هیچ خدماتی رها می کنند. حتما قبل از تهیه چنین محصولاتی از سابقه کاری و قیمت محصول و شرایط خدمات پس از فروش آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

برای مشاهده قیمت ها میتونید به صفحه ی لیست قیمت ردیاب خودرو مراجعه کنید .

ردیاب شخصی و جی پی اس برای کودکان و سالمندان

 یکی دیگر از خدمات ما فروش و ارائه ردیاب شخصی هست که میتوانید برای کودکان، سالمندان و یا حیوانات خانگی خود استفاده کنید 

 

معرفی خلاصه ای از انواع ردیاب خودرو که ایمن ردیاب عرضه میکند :

ردیاب آهنربایی طرح پلیسی GM3000  با یکسال شارژ :

این دستگاه قابلیت شنود داشته و توسط شش آهنربای بسیار قدرتمند به خودرو وصل میگردد و قابلیت نگهداری شارژ را تا به مدت دوازده الی پانزده ماه دارد، این دستگاه به صورت سیار است یعنی نیاز به نصب دائمی به صورت سیم کشی در ‌خودرو را ندارد.

ردیاب خودرو قابلیت شنود و خاموش کن GM250 :

این دستگاه ‌دارای کیفیت صدای شنود بسیار بالایی می باشد، قابلیت هشدار باز شدن درب ها را داشته، شارژ باطری داخلی سه شبانه روز (در صورتی که برق خودرو با برداشتن سر باتری قطع شود) ، ردیابی دقیق با نهایت خطای یک متر، دارای دکمه اعلام خطر و انواع هشدار ضربه و روشن شدن و خروج از محدوده و …

جی پی اس خودرو با قابلیت خاموش کن مدل GM200 :

امکان شنود داخل خودرو را ندارد اما خاموش کردن خودرو با پیامک از هر جای جهان، موقعیت یابی دقیق خودرو بر روی نرم افزار های شرکت ایمن ردیاب و‌ نقشه گوگل، تعیین سرعت دقیق خودرو و‌مکان طی شده، اعلام هشدار ضربه به خودرو و روشن شدن خودرو توسط پیام به‌کاربر، اعلام هشدار سرقت شدن خودرو و برداشتن سر باطری به کاربر از دیگر کارایی های آن می باشد.

سوالات متداول

تست سوالل

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 56 = 57