بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور، ویژگی‌ها و کاربردهای آن

ویژگی‌های بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور

دزدگیرها کاربردی‌ترین وسیله امنیتی خودرو هستند. دزدگیر اولین وسیله‌ای است که اکثر افراد برای تامین اتومبیل خود آن را خریداری می‌کنند. دزدگیرهای ساده، دزدگیرهای پیشرفته تصویری و دزدگیر سیم‌کارتی از جمله انواع دزدگیرهای خودرو هستند که در طول سالیان اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در این بین دزدگیر سیم کارتی با داشتن ویژگی‌های بسیار کاربردی که دارد به عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع دزدگیرهای خودرو در بازار شناخته می‌شود.

بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور دزدگیری است که کلیه نیازهای شما را در زمینه امنیت خودرو پاسخ دهد. اگر قصد دارید با دزدگیر سیم کارتی خودرو، نحوه کار و ویژگی‌های آن آشنا شوید مطالعه این مطلب را از دست ندهید. پس از مطالعه این مقاله بهترین تصمیم را برای خرید بهترین ابزار امنیتی اتومبیل خود خواهید گرفت.

دزدگیر سیم کارت خور اتومبیل چیست؟

دزدگیر سیم کارت خور اتومبیل یا دزدگیر سیم کارتی همانطور که از نامش پیداست به وسیله یک سیم کارت فعال می‌شود. خوشبختانه این دزدگیر با تمام اپراتورهای ایران هماهنگ است و برای فعال‌سازی آن می‌توانید از هر سیم‌کارتی استفاده کنید. دزدگیرهای معمولی تنها با استفاده از آژیر و فعال شدن فلاشرهای اتومبیل باعث جلب توجه مالک خودرو و جلوگیری از سرقت می‌شوند.

اغلب سارقین با غیرفعال کردن دزدگیر‌های ساده در کمترین زمان سرقت خودرو را انجام می‌دهند. با خرید دزدگیر سیمکارتی دیگر نگران امنیت خودروی خود نخواهید بود، چرا که با کنترل از راه دور خودرو و مشاهده خودرو روی نقشه می‌توانید در کمترین زمان موقعیت لحظه‌ای اتومبیل خود را بیابید. شباهت این دزدگیر به ردیاب‌های خودرو باعث شده تا هنگام خرید جی پی اس خودرو و دزدگیر سیمکارتی اکثر افراد دچار شک و تردید شوند.

دزدگیر سیم کارت خور اتومبیل چیست و چگونه عمل می‌کند؟

ویژگی‌های مهم و کاربردی دزدگیر سیم کارتی اتومبیل

دزدگیر سیم کارتی خودرو ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. قیمت این دزدگیر به نسبت قیمت جی پی اس خودرو معمولا بیشتر است؛ اما کارایی آن در حفظ امنیت معمولاً کمتر از ردیاب خودرو خواهد بود. از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به کنترل خودرو از راه دور و موقعیت‌یابی خودرو در لحظه اشاره کرد. در ادامه به توضیح این ویژگی‌ها بیشتر خواهیم پرداخت.

کنترل خودرو از راه دور با استفاده از دزدگیر ماشین سیم کارت خور

کنترل از راه دور خودرو را می‌توان به عنوان مهمترین ویژگی استفاده از دزدگیر سیم‌کارتی خودرو به شمار آورد. با استفاده از این دزدگیر در هر فاصله‌ای که قرار داشته باشید، می‌توانید درب خودرو باز یا بسته کنید. دزدگیرهای سیم کارتی پیشرفته این امکان را به شما می‌دهند تا اتومبیل را از راه دور روشن و خاموش کنید.

دزدگیرهای ساده اتومبیل در بهترین حالت تنها تا ۵۰۰‌متر توانایی باز و بسته کردن درب خودرو را دارند‌. اما دزدگیر سیمکارتی خودرو به شما این اجازه را می‌دهد تا زمانی که بر اثر عجله یا فراموشی از بسته بودن درب‌های خودرو مطمئن نیستید با خیال راحت از فاصله دور درب خود را باز و بسته کنید.

ویژگی بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور

دریافت موقعیت مکانی خودرو در هر لحظه با استفاده از دزدگیر سیمکارتی

یکی از بهترین ویژگی‌های دزدگیرهای سیمکارتی توانایی دریافت موقعیت مکانی خودرو در هر لحظه و هر فاصله‌ای است. البته این امکانات را می‌توانید با خرید یک ردیاب آهنربایی ارزان و ساده نیز به دست آورید. اما اگر به دنبال یک دزدگیر باکیفیت و با قابلیت ردیاب‌های ساده هستید، بدون شک دزدگیرهای سیمکارتی بهترین انتخاب برای شما هستند. از آنجا که این دزدگیر کاملا با ریموت خودرو هماهنگ است، بدون دزدگیر، ریموت قادر به فعالیت نخواهد بود و در صورت سرقت خودرو نیز در کمترین زمان موقعیت آن را بدست خواهید آورد.

مزایا و معایب دزدگیرهای سیم کارت خور خودرو

استفاده از دزدگیرهای سیم کارتی مزایا و معایب بسیاری به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دزدگیرها می‌توان به ردیابی خودرو و کنترل کامل از راه دور خودرو توسط آن اشاره کرد. با استفاده از این مزایا تا حد زیادی می‌توانید امنیت اتومبیل خود را حفظ کنید. دزدگیرهای سیم کارتی در کنار مزایای کاربردی، چند مورد عیب بزرگ و اساسی نیز دارند.

وجود این معایب باعث شده تا اکثر افراد برای حفظ امنیت خودرو خود به خرید پستی ردیاب یا خرید اینترنتی جی پی اس روی آورند. از مهمترین معایب این دزدگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وابستگی دزدگیر سیم کارتی به آنتن
  • نیاز به شارژ مداوم سیم‌کارت
  • امکان قطع‌شدن توسط سارقین حرفه‌ای
  • قیمت بالا در مقایسه با امکانات پایین

آشنایی با مزایا و معایب دزدگیرهای سیمکارتی

اصولی‌ترین روش حفظ امنیت خودرو کدام است؟ بهترین دزدگیر ماشین سیم کارت خور یا ردیاب خودرو؟

همانطور که مطالعه کردید حتی اگر بهترین دزدگیر ماشین سیمکارت خور را نیز برای خودرو خریداری کنید، این دزدگیرها با داشتن معایبی همچون از دسترس خارج شدن در نقاط کور و مصرف شارژ بالا، امنیت خودروی شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. پس بهترین روش برای حفظ امنیت خودرو کدام است؟ پاسخ به این سوال واضح و روشن است. GPS‌های خودرو بهترین انتخاب برای حفظ امنیت خودرو، اطلاع از موقعیت آن و شنود کابین خودرو هستند.

استفاده از یک ردیاب حرفه‌ای در کنار دزدگیر سیم کارتی، تضمین ۱۰۰ درصدی بر امنیت خودروی شما خواهد بود. جی پی اس خودرو در داخل اتومبیل به خوبی پنهان می‌شود و به هیچ‌عنوان برای سارقین قابل مشاهده نخواهد بود. برای خرید انواع ردیاب خودرو می‌توانید همین حالا به سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید.

بهترین وسیله امنیتی خودرو کدام است؟

خرید اینترنتی ردیاب باکیفیت از فروشگاه ایمن ردیاب

در این مقاله با پاسخ به سوال دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست و آشنایی با مزایا و معایب این دزدگیر، شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های این دزدگیر آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید استفاده از یک ردیاب حرفه‌ای در کنار این دزدگیر، امنیت خودروی شما را برای همیشه تضمین می‌کند.

برای خرید بهترین ردیاب‌های خودرو، ردیاب موتور و دوچرخه می‌توانید همین حالا به صفحه محصولات ایمن ردیاب مراجعه کنید یا با شماره 02144420001 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند.

 

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89 + = 95