آیا ال 90 نیاز به دزدگیر دارد؟

آیا ال 90 نیاز به دزدگیر دارد

اگر قصد خرید دزدگیر برای ال 90 دارید، احتمالا سوالات زیر برای شما پیش آمده است. آیا ال 90 به دزدگیر نیاز دارد؟ انواع دزدگیر موجود در بازار کدام هستند؟ آیا دزدگیر برای جلوگیری از سرقت خودرو کافی است؟ بهترین روش برای جلوگیری از سرقت خودرو کدام است؟ در این مقاله با انواع دزدگیر، مزایا و معایب آن آشنا می‌شویم. سپس بهترین جایگزین برای جلوگیری از سرقت خودرو یعنی ردیاب را بررسی می‌کنیم. در نهایت، چند دزدگیر مناسب برای ال 90 معرفی می‌کنیم.

دزدگیرها؛ قدیمی‌ترین فناوری جلوگیری از سرقت خودرو

دزدگیر روشی قدیمی برای جلوگیری از سرقت خودرو است که برای تامین امنیت خودرو استفاده می‌شود. دزدگیر انواع مختلفی دارد. مدل‌های اولیه دزدگیر بسیار ساده بودند و فقط یک آژیر داشتند. این مدل مشکلات زیادی داشت. اولا اینکه با هر برخورد کوچک آژیر به صدا درآمده و آلودگی صوتی ایجاد می‌کرد. دوم اینکه برد بسیار کمی داشت و صدای آژیرها نیز مشابه هم بود. همچنین فقط زمانی که نزدیک خودرو بودیم، می‌توانستیم آن را کنترل کنیم.

نسل بعدی دزدگیرها تصویری بودند. این مدل به نمایشگری مجهز بود که اتفاقات ماشین را نمایش می‌داد. مثلا اگر در باز می‌شد یا چیزی به آن برخورد می‌کرد، نمایشگر به صاحب خودرو هشدار می‌داد. همچنین می‌توانستیم آن را از راه دور کنترل کنیم. دزدگیرهای تصویری کاربرد بسیار زیادی داشتند اما همچنان برای جلوگیری از سرقت کافی نبودند زیرا با محدودیت برد مواجه بودند. به همین دلیل جای خالی یک سیستم جایگزین که امروزه آن را با نام ردیاب خودرو می‌شناسیم، به شدت احساس می‌شد.

دزدگیر ال 90

چرا جی پی اس خودرو جایگزین بهتری برای دزدگیر است؟ معرفی معایب دزدگیر کلاسیک

دزدگیرهای کلاسیک با وجود مزایایی همچون مقرون به صرفه بودن، مشکلات متعددی دارند. بزرگ‌ترین مشکل، ناتوانی در تشخیص موقعیت لحظه‌ای خودرو است. یعنی بعد از سرقت خودرو به هیچ عنوان نمی‌توان آن را ردیابی کرد. مشکل بعدی برد کوتاه آن است. حتی قوی‌ترین دزدگیر سیم کارت خور نیز یشتر از 1.5 کیلومتر برد ندارد. مشکل سوم را می‌توان امنیت پایین آن قلمداد کرد. معمولا سارقان حرفه‌ای خودرو به راحتی دزدگیر را غیرفعال می‌کنند.

جی پی اس یا ردیاب خودرو بهترین راهکار جایگزین دزدگیر برای جلوگیری از سرقت خودرو است. جی پی اس خودرو به طور کامل مشکلات دزدگیر کلاسیک را حل کرد. به کمک جی پی اس خودرو می‌توان از هر کجای دنیا موقعیت لحظه‌ای خودرو را پیدا کرد. سریع‌ترین روش پیدا کردن سارق خودرو به کمک پلیس است. البته اگر می‌خواهید امنیت خود و خانواده‌تان را تضمین کنید، جی پی اس خودرو کافی نیست. بیشتر خانواده‌ها در کنار ردیاب خودرو از ردیاب شخصی بدون نصب نیز برای امنیت فرزندان خود استفاده می‌کنند.

ردیاب خودرو؛ فناوری نوین و کارآمد برای جلوگیری از سرقت خودرو

یکی از بهترین راه‌های حفاظت از خودرو، استفاده از ردیاب است. ردیاب‌ باتری جداگانه دارد و می‌توان آن را در همه قسمت‌های ماشین نصب کرد. به همین دلیل زمان بسیاری طول ‌می‌کشد تا سارق خودرو بتواند آن را پیدا کند. یکی از بهترین ویژگی‌های ردیاب، اعلام موقعیت لحظه‌ای خودرو است. به وسیله ردیاب می‌توان از هر کشوری موقعیت خودرو را کنترل کرد.

ردیاب خودرو انواع متفاوتی دارد. برخی به سیم کشی ماشین متصل می‌شوند. تعدادی از مدل‌ها به صورت بی‌سیم‌اند و با باتری کار می‌کنند. برخی فقط از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و برخی دیگر قابلیت شنود نیز دارند. به همین دلیل برای ردیاب یا جی پی اس خودرو قیمت یکسانی نمی‌توان تعریف کرد. در واقع قیمت جی پی اس خودرو با توجه امکانات و قابلیت‌های بیشتر متفاوت است. این موضوع در خرید جی پی اس خودرو اهمیت زیادی دارد که حتما باید به آن دقت کنید.

نصب دزدگیر ال 90

امکانات ردیاب خودرو؛ قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنم؟

ردیاب‌ بهترین دزدگیر ماشین است و در این مورد بحثی وجود ندارد. اما قبل از خرید آن باید به نکاتی توجه کنیم و با توجه به نیازمان مدل مناسبی خریداری کنیم. اولین نکته، توجه به نوع نصب ردیاب است. اگر از ردیاب استفاده کوتاه مدت دارید، بهتر است مدل‌های بی‌سیم را خریداری کنید. در صورتی که زیاد از ردیاب استفاده می‌کنید، مدل‌های باسیم شما را راضی‌تر نگه خواهند داشت.

دومین نکته در هنگام خرید، در نظر گرفتن امکانات مختلف آن است. آیا ضد آب است؟ دستگاه شنود دارد؟ از باتری آن برای چه مدت می‌توان استفاده کرد؟ در کدام محدوده جغرافیایی از کار می‌افتد؟ آیا می‌توان برای آن حداکثر سرعت در نظر گرفت؟ بررسی کلیه این موارد ما را در خرید بهتر راهنمایی می‌کند.

آیا ال 90 نیاز به دزدگیر دارد

کدام ردیاب برای تندر 90 بهتر است؟ خرید بهترین ردیاب خودرو برای ال 90

ردیاب را می‌توان برای هر خودرویی استفاده کرد. بنابراین برای خودرو ال 90 می‌توانید از انواع مختلف ردیاب موجود در بازار خریداری کنید. اگر قصد خرید ردیاب خودرو برای ال 90 دارید، می‌توانید از بین مدل‌های GM 200، GM250، GM 2500 و GM 3000 انتخاب کنید. این ردیاب‌ها از جمله بهترین مدل‌های بازار هستند. پیشنهاد می‌کنیم نصب جی پی اس، دستگاه شنود و سنسورها را به متخصصین بسپارید. گاهی اوقات نصب اشتباه ردیاب‌ها باعث بروز خرابی در سیستم برق‌کشی ماشین می‌شود.

نصب دزدگیر ال 90

ایمن ردیاب؛ بزرگترین عرضه کننده ردیاب شخصی و خودرو در ایران

در این مقاله با انواع دزدگیر آشنا شدیم و مزایا و معایب این سیستم حفاظت خودرو را بررسی کردیم. پس از آن گفتیم که دزدگیر چرا دیگر خودروی شما را در مقابل سرقت محافظت نمی‌کند. در ادامه با دزدگیرهای پیشرفته امروزی یعنی چی پی اس یا ردیاب آشنا شدیم. در نهایت نیز چند مدل ردیاب پرفروش و کارآمد معرفی کردیم.

شرکت ایمن ردیاب یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ردیاب در کشورمان است. این شرکت انواع ردیاب شخصی مخفی برای کودکان و سالمندان، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب خودرو را ارائه می‌کند. برای خرید بهترین ردیاب خودرو همین الان با شماره 44420001-021 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم اگر سوالی دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ما مشتاق شنیدن پیشنهادات و تجربیات ارزشمند شما هستیم.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟
هرسوال یا نظری دارید برای ما بنویسید ، خوشحال میشیم صدای شمارو بشنویم و پاسخ بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 6 = 2